וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הגזימה? דוגמנית דימוי גוף חיובי חוטפת בראש מהמעריצים על הביקיני שלבשה

7.8.2024 / 0:10

בדרך כלל כשאריאלה ניסה חוטפת ביקורת על הבגדים שהיא לובשת, המעריצים שלה יוצאים להגנתה. הפעם גם הם לא הסכימו עם ההחלטה שלה ללבוש את הביקיני הזה. אתם מבינים למה?

אריאלה נייס מדגמנת ביקיני/ariellanyssa

אריאלה ניסה, דוגמנית בגדי ים אוסטרלית, בדרך כלל לא מתביישת להציג את הקימורים שלה ועל כך המעריצים שלה מפרגנים לה. הפעם היא כנראה הלכה צעד אחד רחוק מדי, כשלבשה ביקיני שקטן עליה בכמה מידות.

ניסה היא משפיענית דימוי גוף חיובי שמציגה ללא בושה את הקימורים שלה בתמונות שהיא משתפת ברשתות החברתיות, אך המעריצים פחות פרגנו לה הפעם כשהחליטה ללבוש ביקיני סופר דקיק שלא רק שלא מחמיא לה, לדבריהם, אלא גם בכלל לא במידה שלה.

בתמונה אותה שיתפה עם 740 אלף העוקבים שלה באינסטגרם היא מחזיקה קוקוס כשהיא לבושה בביקיני צהוב שהטופ שלו חושף את צדדי החזה. על חשיפת הבטן היא קיבלה מחמאות, אך החשיפה המעט מוגזמת בשדיים לא התקבלה בצורה יפה אצל המעריצים. אחת כתבה: "האם אני היחידה שחושבת שהטופ לא מתאים או שזה הטרנד הנוכחי? אני לא מבינה". אחרת הוסיפה: "את נראית כמו אלילה, אבל אני חייבת לדעת האם פלג הגוף העליון כאב לה אחרי זמן מה, כשהטופ הזה ניסה להחזיק הכל במקומו". שלישית כתבה: "יפה לך, אבל מותק, בבקשה תשיגי טופ מתאים".

מה אתם אומרים: היא הגזימה הפעם?

הביקיני הזה

מושלם עליה
מוגזם לגמרי
9997 משתתפים

אריאלה משתפת את העוקבים שלה באופן קבוע בתמונות לא ערוכות המציגות את הגוף הטבעי שלה - כשהיא מתגאה בצמיגים הבטן, הקימורים והצלוליטיס. לעתים קרובות היא גם לא מתאפרת כדי להראות שהיא "מרגישה נוח בעור שלה". היא התמודדה לא פעם בעבר עם שילוב של שבחים וביקורת קשה. על אף שהיא מעודדת חגיגה של נשיות ומבנה גוף בכל הגדלים, לפעמים היא זוכה לתגובות אכזריות מטרולים. בדרך כלל היא עושה "בכוונה" ומפרסמת בתגובה תמונות וסרטונים שלה פוסעת בגאווה בביקיני. היא אמרה לא פעם שלא תתן לאף אחד להשפיע עליה ולגרום לה לכסות את גופה.

עוד בנושא:
קמפיין לדימוי גוף חיובי של פאשן נובה נמצא תחת מתקפה - ואתם בטח מבינים למה

התמונה עושה לך רע? הקיץ התחיל ויש דבר כזה דיכאון ביקיני

בפוסט מעצים אריאלה כתבה: "חלק ניכר מהתגובות שאני מקבלת הן על הצלוליטיס שלי. תאמינו לי ששמעתי הכל. לפעמים זה אפילו גורם לי לרצות להפסיק לפרסם תמונות כאלה. להיכנע למה שהחברה רואה בהן כציפיות בלתי ניתנות להשגה של יופי. להסתיר. לכסות. אולם, הדרך היחידה להראות לאנשים שזה נורמלי היא לפרסם את זה. הפוסט הזה מיועד לכל אישה שאמרו לה שהצלוליטיס שלה מוגזם, שזה משהו שהן צריכות להיות חסרות ביטחון לגביו. כי זה נורמלי. זה חלק יפה מעצמי, שאני אף פעם לא רוצה להסתיר מתוך מבוכה או בושה. אין מה להתבייש בזה. זה לא מושלם, בדיוק כמו כל אחד ואחת מאיתנו. בואו ננרמל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully