וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאת "האח הגדול" התחתנה: למרות העומס נדלקנו על השמלה השלישית

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 14:00

הדוגמנית יוצאת "האח הגדול" התארסה לבחיר ליבה בחודש ספטמבר ובליל חמישי האחרון באה בברית הנישואין, בשלוש שמלות מבית המעצבת שאחראית על תלבושות כוכבי 'רוקדימים'. למרות עומס הקישוטים, די נדלקנו על השלישית

בחודש ספטמבר האחרון רומי נסט התארסה לבן זוגה, ההייטקיסט אורי אזריהן, אחרי שנה וחצי של זוגיות. בליל חמישי האחרון באו השניים בברית הנישואין, בחתונה חגיגית שהתקיימה במתחם האירועים "לוקא" במשמר השרון.

רומי נסט מתחתנת בשמלת כלה של ריקי דלאל. עידן חסון,
קאט-אאוט מרושת, שובל ארוך/עידן חסון

עוד בוואלה

הגודל כן קובע? הפרט היחיד שצריך לשים לב אליו בלוק של לירון ויצמן

לכתבה המלאה

מי שהופקדה על שלוש שמלות הכלה של יוצאת הריאלטי לשעבר ("האח הגדול"), זו מעצבת האופנה ריקי דלאל, שבימים אלה דואגת גם לעצב ולתפור את התלבושות הנוצצות של כוכבי רוקדימים בקשת 12. שמלת המחוך הברבורית איתה נכנסה לחופה, עוצבה בזוג קאפים מעט מחודדים, תחתם צצה לה רקמת תחרה עדינה ועליה עיטור עדין דמוי נקודות לבנות קטנות, שקישטו את הקאט-אאוט המרושת. משם נשפכה לה חצאית מקסי אל תוך שובל ארוך ודרמטי.

רומי נסט מתחתנת בשמלת כלה של ריקי דלאל. ברק כהן,
לוק 2: שמלת מחוך בעלת שרוולים דרמטיים/ברק כהן

שיער פזור וגלי בחסותו של מעצב השיער דן דרהם, תחתיו בצבץ זוג עגילים צמודים ונוצצים מבית מותג התכשיטים של הסטייליסטית דניאלה קפלוטו. בהשלמת איפור של טל נעמן, שדאגה להדגיש את אזור העיניים ולגרום להם להיראות גדולות ויפיפייות.

רומי נסט מתחתנת בשמלת כלה של ריקי דלאל. ברק כהן,
טוויסט הצעיף/ברק כהן

שמלה שנייה, שהאלמנט העיצובי הבולט בה היו השרוולים שהתווספו שכיסו את זרועות הכלה - החלו מאזור המרפק עד מפרק כף היד, בנפח בסגנון רומנטי מבד אטום במראה חלק. שסע גבוה בצד אחד, צד שני של שובל מוארך ומלא קפלים. חוץ מהשרוולים, נרשמה גם שרשרת 'עניבה' נופלת, מלאת יהלומים בגדלים שונים על חזה נקי משיער שנאסף לכדי קוקו גבוה.

כיאה ללוק שלישי, שבבסיסו אמור להיות מקושט וגרנדיוזי יותר, בחרה רומי בדרס עמוסת אבני חן בצורות שונות על בסיס ניוד. טוויסט מבורך בגזרת העליונה, של תוספת "צעיף" דקיק הנכרך סביב צווארה - כזה שהחל בעיטורים הזהים לשמלה והסתיים בטול לבן וחצי שקוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully