וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבת של כוכבת "עקרות בית נואשות" יש את זה - ובגדול

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 15:26

צמד האם ובתה, טרי האצ'ר ואמרסון טני, לא הפסיקו להראות חיבה על הרד קרפט בעודן מתחבקות אל מול המצלמות הלונדוניות. אנחנו בחרנו להתעכב דווקא על שמלת הסליפ שובת העין של אמרסון, בניגוד מוחלט לזוג סניקרס שבחרה - שצלחו את הלוק הסופי

טרי האצ'ר והבת שלה אמרסון טני. John Phillips, GettyImages
נפו בייבי מוצדק/GettyImages, John Phillips

יותר מעשור חלף מאז שהסדרה האייקונית "עקרות בית נואשות" ירדה מהמסך, ועדיין חלק מחברי הקאסט ממשיכים לעשות כותרות מעבר לים. הפעם בזום-אין מתבקש לטרי האצ'ר בת ה-59, שממשיכה להיראות מעולה עם קצת מנגיעות הקסם של הדוקטור על הוודג'. ובכל זאת, אם זה הוייב כנושקים לעשור השישי לחייך אנחנו מוכנות לזה שלשום.

השבוע הגיעה השחקנית מלווה בבתה המשותפת לגרוש, השחקן האמריקאי ג'ון טרי לשטיח האדום באנגליה. אמרסון טני (26), בתה היחידה של האצ'ר , כותבת, תסריטאית ושחקנית שממעטת להופיע בפומבי. אך נראה שלאחרונה הדברים מקבלים אור אחר, כשהיא הספיקה להצטרף למאמא למספר אירועיים מתוקשרים בהם נאלצה לעלות על מדי הגלאם ולכבד את המעמד.

טרי האצ'ר והבת שלה אמרסון טני. John Phillips, GettyImages
מיזוג הסניקרס והסאטן זה משהווווו גברת/GettyImages, John Phillips

תהיו בטוחות שכשמדובר ב"נפו בייביז", הילדודס יורשי הבאזז כבר לבד יודעים לשדרג ולייחד את עצמם כדי לקבל את הטייטל בשיא הנוחות ולהראות שיש להם דרך עצמאית משלהם. בהקרנת הבכורה של גרסת התלת ממד המחודשת של הסרט Coraline, הגיעו צמד האם ובתה לחייך למצלמות הלונדוניות ולחגוג על הדרך 15 שנים לסרט האנימציה המקורי בו לקחה חלק האצ'ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טרי האצ'ר והבת שלה אמרסון טני. John Phillips, GettyImages
יש דמיון/GettyImages, John Phillips

השתיים סובבו כמה וכמה ראשים, מצד אחד טרי שבהקה בחליפה ירוקה שובת עין. סט מחויט ותוסס הכולל ז'קט בלייזר בעל מפתחים בשרווליו הארוכים ובדומה להם גם שסעים נמוכים בחלק התחתון של המכנסיים. בשילוב גופיית סאטן שחורה, עקבים תואמים עם חזית מחודדת ושרשרת לולאות דקיקה על צווארה.

מבינות למה אנחנו מתכוונות?

אמרסון הצליחה להפתיע אותנו בקלילות שהביאה לרד קרפט, בעיקר בזכות זוג סניקרס צהובות וקורנות מבית נייק. הנקודה שאנחנו רוצות להתעכב עליה כאן, הוא כמובן שילוב שני עולמות שונים לגמרי - בחלק הדרומי נעלי ספורט בהכי סבבה, ובחלק הצפוני נחתה על הבאדי הדקיק שמלת סאטן שחורה ושיקית. פיס חלקלק עם רצועות תחרה מוצלבות באזור מחשוף החזה, אותו העמידה בניגוד מוחלט לשוז, מה שמוכיח שהיא ירשה מאימה לא רק את הגנים של דמיון מטורף ביניהן, אלא גם קצת (ואף יותר) מחוש הסטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully