וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוח לא נפל רחוק: בנות דוגמניות העל שכובשות כותרות, קמפיינים ומסלולים

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 7:25

תופעת ה"נפו בייביז" בתעשיית האופנה רשמה שיא השנה בעיסוק סביב סוגיית צעירות ממשפחות מפורסמות הכובשות כותרות. רגע לפני השנה החדשה וברוח התפוחים על שולחן החג, בדקנו מי אלו שנפלו ממש קרוב לעץ, ונמצאות בשורת הצאצאים האופנתיים המפארים את המסלולים - והאם בצדק?

סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, פריז, ספטמבר 2017/Splash
קאיה גרבר, סינדי קרופורד. GettyImages
מצא את האושייה: סינדי קרופורד וקאיה גרבר/GettyImages

האייטיז והניינטיז לעד ייזכרו כ"עידן דוגמניות העל" - תקופה שבה נשים כמו סינדי קרופורד, לינדה אוונג'ליסטה, קייט מוס ונעמי קמפבל נכנסו לרשימת השמות המוכרים ברחבי העולם. עשרות שנים מאוחר יותר, חלקן, שעם הזמן הפכו לאמהות העבירו את הלפיד המקצועי לבנותיהן, שרבות מהן עשויות בסופו של דבר להיות אפילו יותר מפורסמות מאימן האייקונית.

הן אמנם נמצאות בעמדת מפתח מאוד נוחה ביחס לאילן היוחסין שלהן, אך הדוגמניות הצעירות ממשיכות לפמפם את הצלחתן בתעשיית האופנה הקשוחה. כולן מתהדרות בקורות חיים מרשימים וחלקן אף נמצאות בטופ של הטופ בעולם הדוגמנות כשהן מטפסות בהתמדה בסולם הדרגות בתעשייה - צועדות על המסלולים הגדולים, משתתפות בקמפיינים של בתי אופנה עילית ומצטלמות למגזיני אופנה נחשבים.

לכבוד האיוונט המרגש (ראש השנה כמובן) ריכזנו את היורשות שממשיכות ומקדשות את מורשת תהילת אמהותיהן - כי אצלן התפוח ממש, אבל ממש לא נפל רחוק מהעץ.

לני קלום

הגנים המשובחים של היידי קלום (50) לא פסחו על בתה לני בת ה-19. בשלוש השנים האחרונות אפשר להבין שמדובר באיט גירל בפני עצמה, כשהיא מתנהלת כשגרירה בינלאומית של דיור ביוטי וקוטפת שערים של מגזינים כמו ווג, elle ו-Instyle. למרות העובדות שהן דומות כשתי טיפות מים, הדמיון הפיזי נקטע כשהיידי כמובן מציגה מראה יותר בוגר ופחות מתקתק מזה של בתה לני. באחד הראיונות ל'ווג' גרמניה לני סיפרה כי כבר בגיל 12 קיבלה הצעות לעבודה בתחום: "זה היה רק עניין של זמן עד שאהפוך לדוגמנית בעצמי... באותה תקופה התחננתי לאמא שתאפשר לי לדגמן, אבל היא לא אישרה את זה. עכשיו גם אני מבינה שזה היה מוקדם מדי".

היידי קלום לני קלום ווג גרמניה. ווג גרמניה, אתר רשמי
שתי טיפות מים - היידי ולני קלום לווג גרמניה/אתר רשמי, ווג גרמניה

קאיה גרבר

ללא ספק האם ובת הכי משגעות בתעשייה - סינדי קרופורד (57) וקאיה גרבר (22). קאיה מזמן הפכה למגה סלב בסביבתה, בכל זאת כשאמא שלך זו סינדי כנראה שאין מקום לטעויות. תעשיית האופנה העולמית סימנה את גרבר עוד בילדותה, אך ידעה לחכות עד קצה גבול יכולת הסבלנות עד שתגדל לנערה שיכולה באופן רשמי להניע קריירה. את הדרך שלה פתחה ככה בקטנה עם שער ל'ווג' פריז (צנוע משהו) וקמפיין למארק ג'ייקובס, וצעידה על מסלול ורסצ'ה לצד אימוש ודונטלה - ומאז השאר היסטוריה. היא הפכה לאחת האושיות המסוקרות ביותר, מהלוקים ועד חייה האישיים - ביניהן האקסים (ג'ייקוב אלורדי) והנוכח בחייה (היוש אוסטין באטלר).

עוד בוואלה!

כמה פאסון: הטופ מודל מהעבר כמעט ומועדת על המסלול

לכתבה המלאה

לילה מוס

את צעדיה הראשונה החלה לילה בת ה-20, כשנבחרה ב-2018 להיות הפנים החדשות של מותג הטיפוח הלוהט של מארק ג'ייקובס. להיות דור ההמשך של קייט מוס (49) אישה אגדה שבין היתר הגדירה את מייצג ה"הרואין שיק" זה לא בהכרח קל, אך נראה שלילה הצעירה, שהיא בעצם די קופי-פייסט של מאמא קייט עושה זאת די בקלות. היום היא מככבת בקמפיין החדש של ויקטוריה סיקרט (פלאס הכנפיים כמובן), כבר ביקרה במט גאלה וכמעט בכל מסלול אפשרי - ביניהם, פתחה תצוגות של פנדי, צעדה עבור ורסצ'ה, קופרני והרשימה עוד ארוכה (מאוד!).

קייט מוס ובתה לילה מוס, מט גאלה 2023. Jamie McCarthy/Getty Images, GettyImages
העתק-הדבק: לילה וקייט מוס במט גאלה 2023/GettyImages, Jamie McCarthy/Getty Images

אנה קליבלנד

היופי החריג של אנה קליבלנד בת ה-34 בנוף תעשיית הדוגמניות כבר נבלע ונטמע. מברווזון מכוער הפכה לפרח יפה ומשגשג כשהיא ממשיכה את דרכה של אימה פט קליבלנד (73), חלוצת הדוגמניות השחורות (הראשונה להתפרסם ככזו בארה"ב) ודמות מכוננת של סצנת האופנה של שנות ה-70. אמנם גילה של אנה נחשב כבר די בוגר בעולם האופנה, אך את דרכה החלה כבר בילדותה כשחוויות הילדות הטיפוסיות שלה היו להתלוות לעבודה של אמא. נראה שהעובדה הטכנית הזו של הגיל לא מפריעה לה להמשיך ולכבוש את ליבם של אנשי המרקטינג והשיווק שבוחרים במראה הגמיש ואפה הדומיננטי שכבר הפך לסממן זיהוי שלה - כל פעם מחדש.

גרייס ברנס

במקרה הבא העסק מסתמך, פשוטו כמשמעו, על גנים טובים. גרייס (19), בתה של הטופ מודל כריסטי טרלינגטון (54) אט אט מבססת את נוכחותה בתעשייה. בחודש יוני האחרון נרשמה הופעת הבכורה על מסלול תצוגת האופנה הבריטית של Vogue X LuisViaRoma בפירנצה, לא לפני שכיכבה מוקדם יותר השנה לצד מאמא כריסטי בקמפיין משותף עבור קרולינה הררה. המראה הברונטי המפולפל כמובן מסייע לפתח את תיק העבודות של עלמת החן, לצד אינסוף הרמות ופרגונים מצד כריסטי.

מינג לי ואאוקי לי סימונס

בנותיה של קימורה לי סימונס (48) לא רק הלכו בדרכה של אימן, אלא גם עזרו לה להחיות את אימפריית האופנה Baby Phat שהקימה ב-1999 והחייתה 20 שנה מאוחר יותר. אאוקי (21), הקטנה מבין השתיים כיכבה לא פעם בקמפיינים עבור 'סקימס' של קים קרדשיאן ובינתיים גם הסיסטר מינג לי (23) סופגת את אהבת הקהל עם למעלה ממיליון עוקבים באינסטוש. השתיים חתומות ב-One Management, אחת מסוכנויות הדוגמניות המובילות בעולם (כשגם בר רפאלי נמנית בין המיוצגות). קימורה דאגה לשמור את בנותיה צמודות אליה לאורך הקריירה וליצור כמה וכמה לוקים מתואמים ומדוברים של השלישייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully