וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידי קלום התחילה בביקיני פצפון ומאתגר ומהר מאוד עברה לטופלס

הטופ מודל בחרה בביקיני הכי מאתגר - פצפון, מלא ברצועות נוראיות עבור קווי השיזוף (בהצלחה עם זה) וכזה שמחייב הסרת שיער מ-ל-א-ה, אלא אם את בקטע של טבעית וטוב לך. אם כל זה לא היה מספיק, קלום קינחה את חופשת הקיץ בסן ברתלמי בסשן נוסף, טופלס לעיניי המצלמות

היידי קלום במוד השתוללות - שוב! איך אנחנו יודעות את זה? כניסה לעמוד האינסטוש שלה לוקחת אותנו למלאי פוסטים מפה ועד קיץ 2025, שאין באפשרות העוקבים להגיב עליהם. בשפה האינסטגרמית הפשוטה חברות, זה אומר הכל ואפילו הרבה. הדוגמנית והמגישה הגרמניה-אמריקאית מבלה את ימי הקיץ החמים על הצד הטוב ביותר, לצד אהובה טום קאוליץ, בזמן חגיגות יום הנישואין החמישי.

היידי קלום בבגד ים מנומר. מסך אינסטגרם heidiklum, צילום מסך
מאמוש מה העניינים, מה קורה/צילום מסך, מסך אינסטגרם heidiklum

בין תמונות חיבוקים/מזמוזים, לדמותה צפה על גבה במי האוקיינוס הכחולים בבגד ים צבעוני, קלום בת ה-51 החליטה להשוויץ מקרוב בגזרתה שהתעטפה בביקיני מנומר ומסוכן. בריל קצר הציגה הטופ מודל למצלמה, תוך כדי שהיא מתקרבת ומזיזה את שיערה הצידה, בגד ים מעט מסורבל שלא נגיד מאתגר ובעיקר אסון קווי שיזוף ידוע מראש.

עוד בוואלה

חם, לוהט, רותח: היידי קלום עושה את פריז בכיסוי תחרה מינימלי

לכתבה המלאה

טופ כמו שלבשה כבר ראינו בעבר, הטרנד של רצועות מקבילות לקו מכפלת המשולשים שחוצות את מחשוף החזה נלעס ונצפה גם על הישראליות בחוף גורדון. מה שיותר סקרן את העוקבים, הם התחתונים - שאם מחברים את כל חלקי הבד שלו יחד, כנראה נקבל פיס שלם ונורמטיבי לכל דבר. כאמור, לא זה המקרה. התחתונים של מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט לשעבר כללו שלוש רצועות דקיקות מקבילות שהשתרעו על כל צד בגופה, מהמשפעות ועד המותניים. מה שהשאיר חתיכת בד קטנטנה, פיצית, מיניאטורית, קיימת אך כמעט ולא נראית על האזור הכי אינטימי.

הבחירה שלה לעוד יום בחוף של סן ברתלמי אמנם חשפה כמעט הכל, אך הגברת לא הסתפקה רק בזה. היא קינחה עם שרשרת גוף מוזהבת שנענדה באזור המרכזי של הבטן, שרשרת זהב וזוג משקפי שמש שחורים. כל אלו לצד הכיתוב: "זמן חוף... לא בטוחה לגבי קווי השיזוף האלה מאוחר יותר", התבדחה, ובהצלחה לה עם תוצאות הבילוי בשמש של צרפת.

בתמונות אחרות שלא השאירו מקום לדמיון, נצפתה טופלס בשלל פפראצי ועוד סרטון שקיבל מקום בפיד. תחתוני חוטיני חומים לצד שיער רטוב ממי הים, ובעלה בהתאמה ללוק הקודם בבגד ים בהדפס מנומר. "אהבה היא כשהוא מתאים את פרינט הביקיני שלך", כתבה בפוסט בחודש יוני האחרון בזמן שהשניים מתרווחים זו לצד זה. ובכן, הסטטוס קוו עוד עומד בעינו ובקצב הזה כבר לא נותר מקום להפתעות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully