וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לא מאוחר: אלה המתנות שהיינו רוצות לט"ו באב

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 11:03

והפעם ט"ו באב בסימן מתנות שהיינו קונות לעצמנו. מה על הפרק: בושם ארומתרפי שמריח כמו שלווה, שמן גוף ממקומות רחוקים, מארז נסיעות משגע ועוד כמה אפשרויות שאהבנו במיוחד

VOS Natutal Cosmetics בושם ארומותרפי. יעל אונשטיין יוז,
מקומי, טבעוני ונקי. VOS/יעל אונשטיין יוז

VOS הוא מותג קוסמטיקה מקומי, טבעוני ונקי, שנראה נפלא, מריח נהדר וארוז משגע, ולכן כל חבילה שתרכיבו ממנו תהיה כזו שקשה לפספס איתה. ההתמכרות החדשה שלנו היא הבשמים הארומתרפיים שמופקים מפירות, תבלינים וצמחים ובוקבקו באריזות רולר. הפייבוריטים שלנו: שקד-קוקוס ירוק, מריר ורענן שהוא הרבה יותר שקד מקוקוס, ופודרת מי ורדים, ריח נקי ומשמח ששאיפה ממנו היא רגע של שלווה ושפיות. דיסקליימר: לא מדובר בריחות מהסוג הנוכח שיישאר אחריכן בחדר הרבה אחרי שעזבתן, אבל אתן תמשיכו לרחרח את עצמכן בתשוקה כל היום, ואתן זה מה שחשוב.
VOS, בשמים ארומתרפיים - 88 שקלים ל-10 מ"ל.
להשיג באתר ובחנות בבית יצחק.

לאוקסיטן בושם. יח"צ חו"ל,
קצת מתוק, קצת חמצמץ, הרבה פרש ומאד מעודן/יח"צ חו"ל

גם בט"ו באב הזה המארזים של ל'אוקסיטן כה יפים ונכונים לבריאות המנטלית שלנו, עוד לפני שהשפרצנו שפריץ אחד או פתחנו פקק כלשהו. המהדורה המוגבלת החדשה, cherry in love, היא שילוב בין דובדבן לבין תות - קצת מתוקה, קצת חמצמצה, הרבה פרשית ומאד מעודנת. בנוסף לבושם מגיעים בסדרה כל המוצרים התואמים המוכרים של ל'אוקסיטן באריזות מאוירות יפות במיוחד, והפייבוריט שלנו - מוצרים מוקטנים בתיק איפור מבד פיקה ורוד וענוג.
ל'אוקסיטן, Cherry in Love
בושם - 259 ש"ח ל-50 מ"ל, מיסט - 79 ש"ח, חלב גוף - 129 ש"ח, קרם ידיים - 43 ש"ח, ערכת נסיעות בתיק - 129 ש"ח.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
Enso Studio סבון. יח"צ,
משפטים שמכילים את הצירוף "מותג פיני" ו"יער" עושים לנו את זה ביג טיים/יח"צ

HET KI NEN הוא מותג פיני שהחזון שלו הוא "להביא את היער למי שחי בעיר". לא יודעות מה אתכן, אבל משפטים שמכילים את הצירוף "מותג פיני" ו"יער" עושים לנו את זה ביג טיים. למוצרי הגוף של המותג יש ריח של אורנים ותה ירוק, והוא פשוט לא דומה לשום דבר אחר שניסינו. תענוגי מיוחד הוא שמן הגוף - עדין ויבש ונספג בשנייה, ומשאיר אחריו עור משי וגימור זוהר, והרגשה של פינית לרגע.
Hetkinen - שמן גוף 179 שקלים, סבון 109 שקלים.
להשיג בסטודיו ENSO, רוטשילד ת"א או באתר.

Tu Beav מארז טו באב מאק. יח"צ חו"ל,
היתרון - הזמנה בוולט וזה בפתח הבית/יח"צ חו"ל

שתי סיבות ללכת על מארז ט"ו באב של MAC: יש בו שפתון ומסקרה, זוג המרימים הרשמי של החיים; והוא מגיע עד הבית עם וולט, כלומר - חצי שעה מרגע שחלפה בראש מחשבה על מתנה, ועד הרגע שהיא מונחת מולכם, ארוזה למופת.
ולפרטים: שפתון Matte Lipstick בגוון Mher ורוד-סגלגל שמח ונעים, מסקרהStack MAC מעולה ושימושית, ועפרון שפתיים בגוון Sohr - שלישייה במחיר משתלם.
מאק, TU B'AV in love
230 שקלים (שווי המוצרים 375 שקלים), להשיג ב-WOLT.

דפני אקטיב. יח"צ,
נדיר לטאצ'אפים זריזים ברמזורים אדומים/יח"צ

בטרולי לתאילנד או לחילופין בתיק מילוט למקלט - מה שיבוא קודם: דפני אקטיב היא גרסת המיני של הדפני, מברשת העיצוב החשמלית המוכרת. בגרסה הזו המברשת נטענת, מגיעה בפורמט קטן, קל ופחות יומרני - מתאימה פחות להחלקה של ראש גלי או מתולתל שלם, ויותר לטיפול בפריזים, שיער דק וקצר או לטאצ'אפים זריזים ברמזורים אדומים.
דפני אקטיב - 499 שקלים.

בושם ברברי גודס. יח"צ,
שורד יפה את הסחוניה/יח"צ

ולסיום: מברברי מגיע עוד ניחוח מאוזן ומתוחכם. פחות פירות ופרחים שעושים לנו מיגרנה, יותר וניל של הביוקר, לבנדר וג'ינג'ר - שילוב שיוצר ריח אצילי, אלגנטי ונקי, ששורד יפה את הסחוניה ויעבוד לנו טוב גם בסתיו.
BURBERRY GODDESS
609 שקלים ל-100 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully