וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2,000 קריסטלים: הכל על השמלה ה"כבדה" של אנה ארונוב

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 16:33

דבר אחד מבאס אותנו ב'רוקדימים' והוא שרוב הלוקים המשובחים של השופטות מוסתרים על ידי השולחן המוארך שם באמצע. מה שמוביל למיקוד על החלק העליון בלבד וחבל - כי השמלה הזו של אנה ארונוב היא הרבה יותר מעוד כמה נצנוצים על המסך

אנה ארונוב בשמלה של בית האופנה משכית. אבישי מסטי,
כבד לך?/אבישי מסטי

אמש על פי הצבעת השופטים והקהל בבית נפרדו ב'רוקדימים' מרומי פרנקל והרקדן איתן קריפס. שולחן השופטים ממשיך לעשות את עבודתם נאמנה, לא רק בתחום הביקורת אלא גם בכל הנוגע לגלאם ונוכחות הצהרתית מאחורי הדסק המוארך.

אנה ארונוב בשמלה של בית האופנה משכית. אבישי מסטי,
והקארה המוש מה איתו/אבישי מסטי

עוד בוואלה

וזה סופר לוהט: אנה ארונוב בהומאז' מטריף לקים קרדשיאן

לכתבה המלאה

אתן אולי לא הצלחתן לראות זאת בבהירות על המסך, אך אנה ארונוב לבשה את אחת השמלות הכי מרהיבות שנראו כאן בזירה המקומית. ציפורה קטנה לחשה לנו כי השמלה שנבחרה עבורה עשויה כ-2,000 אבני קריסטל בצבעי שחור-זהב. כאלה שנרקמו בעבודת יד בחסות בית האופנה משכית, כאשר שובל השמלה עשוי טול משי שחור.

אנה ארונוב בשמלה של בית האופנה משכית. אבישי מסטי,
עומס קריסטלים מבורך/אבישי מסטי

הגזרה של החלק עמוס האבנים התאפיינה באורך הקצרצר שנתן תחושה של שמלמלת מיני מתעתעת, הטול שצוות לעיצוב ה"כבד" הוא זה שהעניק את הצללית הארוכה והאינסופית. "העבודה עם אנה ותומר אלמוזנינו הסטייליסט, ל'רוקדים עם כוכבים' נמשכת כבר עונה שלישית. האלגנטיות והנשיות של אנה ביחד עם האדג'יות שתומר מביא יוצרת את השילוב המושלם לשמלות שלנו", מספרת שרון טל, מעצבת הבית הראשית במשכית.

אנה ארונוב בשמלה של בית האופנה משכית. אבישי מסטי,
חבל שהוסתר מאחורי שולחן השופטים/אבישי מסטי

כזכור, השופטת והרקדנית עשתה שינוי מרענן לפני כשבועיים בחלקת עיצוב השיער. שורט הייר דונט קר? אז כזה. אבישי מסטי שאחראי עד כה על התסרוקות בכל שידור מוקלט וכעת גם בלייבים, נענה לבקשתה של אנה לשינוי בשיער בהתחשב לרפרנס שהראתה לו. ואנחנו חייבות לציין שמדובר באחת ההחלטות הכי נכונות של ארונוב. האורך, הגזירה הישרה והשיער הכהה יוצר שילוב אלגנטי-ישראלי בשיאו - בטח אם זה בתסרוקת כמו שנראתה אמש, המראה הרטוב מסורק אחורנית פלאס זוג עגילים נתליים ודקיקים של אימפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully