וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם בפאטיו: קיילי ג'נר בבגד ים מתכתי מהדרופ חדש

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 10:39

כשהסיס הצעירה לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר מכריזה על "הדרופ הסקסי ביותר עד כה", היא ממש לא צוחקת. פוסט חדש הציף בפני עוקביה וואן-פיס חדש מתוך קולקציית בגדי ים מסאטן, שתעלה ממש מחר באתר הבית בבעלותה. ככה זה נראה

קיילי ג'נר בבגד ים שלם של khy. מסך אינסטגרם @kyliejenner, צילום מסך
"הדרופ הסקסי ביותר עד כה"/צילום מסך, מסך אינסטגרם @kyliejenner

בעוד שפניהן של רבות כבר מועדות לעונת הסתיו, שלא נחטא ונאמר אולי כמעט סיימו עם הקיץ לשנה זו (היוש אלה אנחנו, סורי עייפנו מגלי החום) קיילי ג'נר משווה ומעלה את התחושות הניגודיות כשהיא מפרסמת פוסט בין הסקסיים שנראו אצלה בפיד לאחרונה - ומשכנעת את עוקביה כי הימים הרותחים עודנם לפנינו.

הדוגמנית ואשת העסקים שחגגה לפני ימים ספורים את יום הולדתה ה-27, שיתפה בסשן תמונות מעוררות עניין על רקע פאטיו הכולל עץ דקל בשיא פריחתו, בהן לובשת את אחד הפיסים השלמים מתוך דרופ חדש שעתיד לעלות ל-khy, אתר האופנה בבעלותה. בגד ים כסוף מקולקציית הסאטן שבפתח, וכשהיא כותבת בקפשן: "הדרופ הסקסי ביותר עד כה", היא ממש לא צוחקת.

קיילי ג'נר בבגד ים שלם של khy. מסך אינסטגרם @kyliejenner, צילום מסך
מטאלית בפאטיו/צילום מסך, מסך אינסטגרם @kyliejenner

מעבר לגוון המטאלי שעליה, הפריט השלם עוצב בקפידה עם רצועות מוצלבות מעל אזור החזה וחזית בגזרה נמוכה מאוד שהבליחה את המחשוף הנדיב. מפתח ירך גבוה במיוחד, מה שגרם לרגליה להיראות ארוכות מהרגיל, בסגירה של תחתוני חוטיני בגזרה גבוהה. את הוואן-פיס המתכתי (יימכר ב-385 שקלים) החליטה להשאיר ככוכב האירוע בפשטות מירבית, ללא שום אקססוריז שייקח את מלוא הפוקוס - חוץ מעגילי חישוק גדולים וכסופים סטייל ג'ני פרום דה בלוק.

קיילי ג'נר בבגד ים שלם של khy. מסך אינסטגרם @kyliejenner, צילום מסך
על העגילים: סטייל ג'נר פרום דה בלוק/צילום מסך, מסך אינסטגרם @kyliejenner

בכל הנוגע לענייני ביוטי, ידוע שקיילי היא מאסטרית בתחום. הסיס הצעירה לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר נראתה זוהרת במיוחד בזכות סומק ורדרד-שזוף שנראה כאילו הרגע נשרפה קלות בשמש, שפתיים בשרניות בגוון טבעי אך מבריק ועיצבה את שיערה הברונטי בתלתלים רכים וקופצניים שפוזרו לכל עבר בפוזות השונות.

קולקציית בגדי ים סאטן של khy. מסך אינסטגרם @khy, צילום מסך
טעימות נוספות מהדרופ בעמוד המותג/צילום מסך, מסך אינסטגרם @khy

עוד בוואלה

"נראה כמו חיתול": למרות הביקורת קיילי ג'נר מיישמת את הטרנד החם

לכתבה המלאה

הדרופ החדש Satin Swim יכלול עיצובי בגדי ים וחוף שונים, ביניהם סטים של ביקיני משולשים, חצאיות פראו קצרות, תחתונים חצופים ועוד שלל מגוון בצבעים עזים ותוססים, שנועדו לתת הצהרות מלאות נוכחות בצלליות אולטרה סקסיות. כזכור, מעבר לאימפריית הביוטי שבנתה ומתפעלת בשנים האחרונות, ג'נר השיקה את הבייבי החדש בבעלותה בחודש אוקטובר האחרון. אתר הכולל שיתופי פעולה עם מעצבים שונים לצד קולקציות קפסולה מבית. כשהקו המנחה הוא בעצם מכירת פיסים יוקרתיים במחיר נגיש לכל כיס - מה שמהר מאוד הפך לביקורת נוקבת מהעוקבים, על איכות הפריטים המוצעים ועלותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully