וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל אובמה VS מייגן מרקל: מי עשתה את זה יותר טוב?

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 16:03

מישל אובמה ומייגן מרקל חותמות את הקיץ בוסטים מחויטים בשיא האלגנטיות, שתיהן בגוון נייבי עמוק - דומות אך שונות. האחת בשיקגו, השנייה בבוגוטה - מי לקחה אותה בסיבוב? החליטו בעצמכן

מישל אובמה; מייגן מרקל. Andrew Harnik; Eric Charbonneau, GettyImages
מי לוקחת?/GettyImages, Andrew Harnik; Eric Charbonneau

אמש על במה הוועידה הלאומית הדמוקרטית בשיקגו, עלתה כאחת הדוברות המרכזיות של האירוע, הגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה (60). מלווה בתסרוקת אסופה של צמה ארוכה במיוחד נראתה בהכי קול שלה, בטוטאל לוק מתוך קולקציית הריזורט לשנת 2025 של בית האופנה Monse.

לייבל היוקרה המבוסס בניו יורק, נוסד בשנת 2015 על ידי צמד המעצבים לורה קים ופרננדו גרסיה, לאחר שהחלו את הקריירה האופנתית שלהם דווקא אצל מעצב העל אוסקר דה לה רנטה. שנתיים בלבד לאחר שהקימו את מונסה שזכתה לשבחי הביקורת ויצאו לדרך עצמאית, השניים תפסו את הגה מנהלי הקרייאיטיב באוסקר דה לה רנטה לאחר שהמעצב הלך לעולמו (2014), הבית ההתחלתי בו כל הקסם שלהם החל לפרוץ מלכתחילה. הקולקציות של מונסה ידועות ככאלה הלוקחות השראה מבגדי גברים וחייטות קלאסיות עם פרספקטיבה מפורקת. וכך גם במקרה האחרון של מישל אובמה.

חליפה מחויטת בגוון עמוק של כחול נייבי, שכללה וסט בגזרה ארוכה בצללית מוצלבת בחזית וחגורת סטייטמנט שהונחה על החלק הצר ביותר של מותנייה, אותו שילבה לצד מכנסיים תואמים. זו לא הפעם הראשונה שהיא בוחרת ללבוש עיצובים של מייסדי מונסה, או לחילופין פיסים של דה לה רנטה, מותג שלבשה בכמה מהופעותיה הפומביות פעמים רבות. לכל זה הוסיפה מישל נעלי עקב שפיציות של ג'ימי צ'ו, עגילי חישוק כסופים ומנצנצים בחסות מעצב התכשיטים דיוויד יורמן וצמת קוקו דרמטית.

מייגן מרקל והנסיך הארי בבוגוטה, קולומביה. אוגוסט 2024. Eric Charbonneau, GettyImages
גרסתה של מייגן/GettyImages, Eric Charbonneau

עוד בוואלה

כמו בקרטחנה: מייגן מרקל רוקדת סלסה בשמלה מקומית מטריפה

לכתבה המלאה

סט שמאוד הזכיר את בחירתה של מייגן מרקל בתחילת השבוע בו עשתה סבב הופעות עם בעלול הנסיך הארי לאחר נחיתתם בקולומביה. לאחד הסיורים בבוגוטה, בחרה הדוכסית בעיצוב של ורוניקה בירד - בחליפת שני חלקים נטולת שרוולים, צווארון קולר עם מכפלת קצרצרה וסידור כפתורים חומים לכל אורך החלק הקדמי של הוסט, בעוד שהמכנסיים נשארו בגזרת סקיני. סטייל אלגנטי ומחויט ששילבה מרקל עם שוז על עקב מזמש מבית מנולו בלניק, תיק לבן וגדול של לורו פיאנה ומשקפי שמש של ריי-באן.

מישל אובמה בחיבוק עם ברק אובמה, ועידת הדמוקרטיה 2024 שיקגו. Andrew Harnik, GettyImages
האישה, הצמה והחיבוק/GettyImages, Andrew Harnik

חליפות ללא שרוולים ווסטים בפרט, נמצאים על סקאלת הטרנדים העולה כבר זמן מה וכפי שהדגימו אובמה ומרקל השבוע - זו אפשרות מצוינת למראה מצוחצח לעילא במשרד ומחוצה לו. ולאו דווקא עם מכנסיים תואמים, הוסט המחויט יכול בקלות להשתלב מעולה בשיא השיקיות עם ג'ינסים, מכנסיי שורט ואפילו חצאיות מידי משוחררות. למרות ששני המראות היו סופר דומים, שתי הנשים הוכיחו כל אחת עם הסטיילינג שלה, שהנוסחה הזו עובדת יום ולילה. בעוד שמייגן בחרה בגרסה שתתמזג ללו"ז של שעות הצהריים, מישל סגרה לעצמה פינה לערב נוטף סטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully