וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להגדיל? גומיות הסקראנצ'יז חוזרות בגרסת ג'מבו

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 11:46

ספיר אביסרור, דנית גרינברג, פרידה בתוך בית "האח", עדן סבן וגדולות הפאשניסטות בעולם כבר ליקטו לאוסף את הסקראנצ'י בגרסת האוברסייז. פתרון מעולה ל'באד הר דיי', אבל גם שדרוג והקפצה משמעותית ללוק היומי

למי כאן אין את הבוקר הזה שאין לה כוחות להתעסק עם השיער, בין אם מדובר ביום של חפיפה, קמת הפוכה מבשורות התקיפה בלבנון או סתם באד הר דיי? פשוט אין כוחות. אז נראה שהטרנד החמוד ביותר עושה קאמבק בגרסת הג'מבו שלו - וזה נראה הרבה יותר טוב ממה שזה נשמע. גומיות הסקראנצ'י קיבלו תפנית מוגדלת ונחתו על התסרוקות השונות של הפאשניסטות הרבות, גם המקומיות במחוזותינו.

ספיר אביסרור עם גומיית סקראנצ'י גדולה. מסך אינסטגרם sapir_avisror, צילום מסך
ספיר אביסרור מגדילה ומגדילה/צילום מסך, מסך אינסטגרם sapir_avisror

להתעוררות המחודשת של הסקראנציז' יש סיבה טובה ואין פלא שבחודשיים האחרונים אנחנו נתקלות בהן בפיד ללא הרף. האביזר האלסטי והצבעוני, מלא נוכחות והוא מסתמן כטאץ' סופי ושיקי לתסרוקות ובאופן כללי לכל הטוטאל לוק. ספיר אביסרור, דנית גרינברג ואפילו פרידה בתוך בית "האח" מדגמנת את גרסתה בגוון בורדו על רעמת התלתלים השחורים. תחקיר קטן הוביל אותנו להבין מניין להן, מה שהתגלה כליין קיוטי חדש בשם Misscrunchiez של הדוגמנית והשחקנית עדן סבן - שבעצמה עושה זאת נהדר.

ריטה מונטזומה בשבוע אופנה קופנהגן 2024. Raimonda Kulikauskiene, GettyImages
טרנד שכיכב גם בשבוע האופנה קופנהגן האחרון/GettyImages, Raimonda Kulikauskiene

עוד בוואלה

Very Demure: הכוכבות מדגימות איך לשאת את המילה הויראלית

לכתבה המלאה

למרות שרבים טענו כי עיצובי השיער המסורקים בהקפדה אחורנית (לרוב בעזרת חימר או ספריי לקיבוע ויציבות השיער) היו בדרכם החוצה מבוקסת הטרנדים העונתיים, נראה כי הסקראנצ'י החיה את המראה כמעט ללא שום עזרה. גומיית האוברסייז מוסיפה למראה נפח משגע, מרקמים וטקסטורות שונות (סאטן, משי, זמש ועוד ועוד) ובמקרים רבים זריקת צבע מבורכת שיכולה בשנייה להקפיץ את כל הלוק ומציעה טוויסט חדש של שפע תסרוקות קלאסיות.

פרידה עוזיאל האח הגדול. מסך אינסטגרם,
פרידה כבר לגמרי שם/מסך אינסטגרם
גומייה גדולה לשיער על צמה. Jeremy Moeller, GettyImages
על צמה קלאסית, קוקו ואפילו קארה/GettyImages, Jeremy Moeller

מהסגנון הפשוט ביותר ועד מראה קצת יותר נועז, האקססורי המוגדל יכול לייפות ולשדרג מבלי לדרוש תיאום משמעותי מראש. כוחו של הסטייטמנט המעשי הזה הוא שבפועל הוא תמיד ייראה נהדר, כשהגומיה לא בהכרח תואמת לשאר בחירות הסטיילינג שלך באותו רגע וגורמת למשוואה השלמה להגיע לתוצאה הרבה יותר מעניינת. לניגוד הזה יש בכוחו לרומם ללא מאמץ משמעותי ואף נותן לגיטמציה להישען על הימים העצלים שלך. הן מושכות את רוב הפוקוס משוונצים ובליטות לא רצויות ואפילו מסתירות את כל החלק שלא הצלחת לסרק היטב בצד האחורי של הקרקפת - במקום להסתבך ולנסות להחביא שם באלגנטיות סיכות סבתא שיסדרו את העניין.

אז איך משלבים את הסקראנצ'י גדולת המימדים בלוק היומי? גרסאות הג'מבו גורמות לגולגול לחמנייה נמוך להיראות "מושקע" יותר והאמת, יש לנו הרגשה שהפיס הרבה יותר אוסף ומרכז שיערות סוררות, להבדיל מגומיות סטנדרטיות. הם מוסיפות מימד גם לקוקו זנב סוס מוארך, לתסרוקות חצי קוקו ואפילו כקישוט מרומם לסופה של צמה קלאסית - בהתאם לעובי השיער. הקאץ' פה הוא שלא רק ארוכות השיער יכולות להנות מהגומיות הטרנדיות, גרסתן העדכנית יכולה להיות לעזר גם לבעלות הקארה. הסוד הוא לבחור את הגודל הנכון בהתאם לכמות השיער וההיי-לייט כמובן הוא מחירן הנוח במקביל להיותן פרקטיות לטיולים על החוף, עבודה במשרד ובילוי לילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully