וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצצות בשחור: האיחוד האייקוני של פריס הילטון וניקול ריצ'י

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 10:59

צמד הבלונדיניות האייקוניות ביותר בהוליווד חוזרת זו לזרועות זו, באיחוד מצופה על המסך ממש בקרוב. פריס הילטון וניקול ריצ'י השיקו מחדש את הריאלטי המשותף "החיים הפשוטים" - גרסת ההדרן, בלוקים תואמים שחורים ונוטפי גלאם נחוץ

אחד מהצמדים האייקונים ביותר בתולדות הטלוויזיה עושה קאמבק ומוכיח שהקרבה ביניהן עודנה מפמפמת. פריס הילטון (43) וניקול ריצ'י (42) נצפו בלוקים תואמים בבוורלי הילס לכבוד החידוש לתוכנית הריאליטי "החיים הפשוטים". מים רבים עברו בנהר, שערוריות, ילדים ובעצם החיים עצמם - אך השתיים ממשיכות להיות ה"פרחות" ההוליוודיות שאנחנו אוהבות לאהוב.

כמו כולנו (מקוות ככה לפחות) ברור שהילטון וריצ'י פיתחו את הסגנון האישי שלהן מאז שנות ה-2000 המוקדמות. לרגע המאורע החגיגי עלו השתיים על מדי הגלאם בהתאם, כשכל אחת בחרה בשמלה שחורה ומפוארת ועשתה ספין למראה היוקרתי מול הכניסה לתאטרון Saban בקליפורניה שהציג את השלט עם הכיתוב: "פריס וניקול: ההדרן".

פריס המאמא לשניים, הלכה על שמלת סאטן שחורה עשויה מחוך עליון בעל כתפיות דקות, שנפתח אל חצאית נפוחה ודרמטית. היא אבזרה עם כפפות אופרה שחורות ותואמות עד גובה מעל המרפקים והוסיפה את הניצוץ הייחודי שלה בתחום הבלינג בלינג. תכשוט של צמיד טניס על הכפפה השמאלית, כסט משלים לשרשרת קצרה מעוטרת יהלומים וזוג מנצנצים גדולים על אוזניה. הדרמה לא הסתיימה שם, הבלונד עוצב לכדי תסרוקת אסופה בגולגול מפותל בסטייל הניינטיז, עם פוני צדדי ועבה - כל זה בהשמלה של משקפי שמש מלבנים, שחורים ומעוטרים בקריסטלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בינתיים, ריצ'י בחרה במראה מלוטש יותר. כוכבת הריאליטי לבשה שמלת קולר באורך מקסי עד הרצפה שכללה שכבות של סלסולים על החצאית, והתהדרה בפתח קאט-אאוט אליפסי באזור החזה. כמו הילטון, ניקול פלפלה באקססוריז שחורים משלימים - משקפי דיסטנס בצורה מרובעת ומחודדת יותר וזוג עגילי יהלום נתליים. ביד אחת היא נשאה ארנק סאטן מרופט בעוד זרועה השנייה חיבקה את פריס, לאחר מכן הוסיפה למראה הזוהר נגיעה אדומה ונועזת על שפתייה ושיערה קלוע לכדי גולגול לחמניה מסורק אחורנית בעזרת מה שנראה כמו הטרנד העונתי של גומיית סקראנצ'י אוברסייז - בגוון מתעתע של שיערה הזהוב.

שובן המשותף של השתיים למסך הוא רגע אייקוני לא רק בזכות השמות הגדולים שיצרו לעצמן. אלא בין היתר גם בעקבות התקופה השונה והנוכחית - פריס וניקול היו כוכבות ריאליטי מתחילות שנזרקו אל ז'אנר פחות מוכר ורגיל (להבדיל מכל מה שקורה היום על המסכים). ניקול אמנם נולדה וגדלה בצלו של ליונל אביה המפורסם ופריס ליטשה את שמה עוד לפני עליית הסדרה ב-2005 אך הצילומין המשותפים לריאלטי לא היה הדבר הנפוץ שהוא היום - כשבפריים טיים ניתן לשדר כמה וכמה תוכניות כאלה במקביל. כל זה נתן לשתיים את המקום להיות הן עצמן, להשתולל ולהתפזר מול המצלמות וזאת מבלי לקחת בחשבון את החיים ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully