וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון ליבנה סירב לעצב שמלה לזמרת הפרו-פלסטינית

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 13:11

הזמרת סזה (SZA) החלה בהכנות סטיילינג לקראת טקס ה-VMA השנתי. לאחר שפנתה למעצב הישראלי אלון ליבנה שיכין עבורה שמלה - בקשתה נדחתה מכמה סיבות מוצדקות. קארמה איז א ביץ'?

הזמרת סזה SZA ; המעצב אלון ליבנה. זוהר שיטרית; מסך אינסטגרם,
גברת, בקשתך נדחתה/זוהר שיטרית; מסך אינסטגרם

טקס ה-VMA ה-41 של MTV עתיד לחלק את פרסי הווידאו ב-12 בספטמבר, אירוע חשוב בתעשיית המוזיקה העולמית המסוקר מדי שנה (גם אצלנו). מעבר לקטיפת טייטלים נחשקים ושבירת שיאים (היוש טיילור), הלוקים של הפרפורמרים על הרד קרפט ועל הבמה לא פחות חשובים.

הזמרת סזה SZA. Harry Durrant, GettyImages
קארמה איז א ביץ'?/GettyImages, Harry Durrant

נראה שהזמרת סזה (SZA) שהגיעה עם להיטיה בשנים הארחונות לטופ מצעד הפזמונים בקטגוריות שונות, כבר מכינה את עצמה לטקס השנתי. כעת נודע כי האמנית האמריקאית ביקשה מהמעצב הישראלי אלון ליבנה לעצב ולייצר עבורה בגד לכבוד טקס פרסי המוזיקה, בו מועמדת השנה לארבע קטגוריות שונות. כל מעצב מיד היה נענה לבקשתה של כוכבת בסדר גודל בינלאומי הסוחפת אחריה מיליוני מעריצים, אך לא זה המקרה.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

לאור תמיכתה בפלסטין ואמירותיה האנטי ישראליות מאז תחילת המלחמה בשבעה באוקטובר, ליבנה דחה את בקשתה. "על אף הערכתי הגדולה לסזה כיוצרת, בימים אלא אני לא מרגיש שאני יכול לשתף פעולה עם מישהי שבוחרת להתעלם בצורה כל כך בוטה מהכאב שלנו", כך אמר המעצב בתגובה.

כזכור, סזה הביעה את תמיכתה מספר פעמים בהופעתיה. בין היתר בהנפת דגל פלסטין בהופעות בפריז ובסידני אוסטרליה, הנפה מקוממת ומאכזבת שלוותה בצעקות: "free Palestine" על הבמה. בנוסף, הביעה את דעתה הפוליטית והחברתית בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני ברשתות החברתיות, כולל תמישכה בזכויות אדם וצדק חברתי לכאורה, כפי שעשו אמנים אחרים בתגובה לאירועי מזרח התיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully