וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה בלבן: אנה זק לבשה את החצאית הכי שימושית שיש

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 14:59

בין אם את במוד של חופשה במיקונוס, רמיזה לבן הזוג או סתם התחשק לך מראה נינוח וצחור - חצאית מקסי לבנה היא התשובה לכל אלו. הזמרת הציגה בפיד טוטאל לוק לבן ומלאכי - ככה עושים את זה נכון

אנה זק מצטרפת לנבחרת רנואר/יח"צ רנואר

רבים מהאאוטפיטים של אנה זק כוללים אלמנטים של סטריט-וור: ג'ינסים עם קרעים, פרינטים מעניינים, בגדי ים קטנטנים וכשזה מלווה בנגיעתה של הסטייליסטית מזל חסון, מה טוב. הזמרת שיתפה בפיד האינסטוש בטוטאל לוק לבן ומלאכי, בקרוסלת תמונות על רקע חשוך בתאורה חמימה.

ואנחנו רק שאלה - מאיפה לך? קודם כל אורך המקסי עד הרצפה, כזה שמסתיר את כפות רגליה לגמרי הוסיף למראה השיק אלגנטי וסיפק תחושת קלילות שהועברה בשניות מבעד למסך הקטן. חתיכת הבד הארוכה מאפשרת זרימה נינוחה ותחושת אוורור של מה שנראה כבד קל ונושם. קוראות חביבות, כמונו כמוכן, התאכזבנו לגלות כי מדובר בפיס שנלקח מקולקציית עבר של רנואר. כזכור, השנה הצטרפה הזמרת לנבחרת הפרזנטורים של חברת רנואר, אך זה לא מה שמונע ממנה לוותר על הקולקציות החדשות של הקשת ובמקומן לקחת פריט ישן ולשדרג אותו.

אנה זק לובשת רנואר. מסך אינסטגרם annazak12, צילום מסך
אובר מקסי זה הדיבור/צילום מסך, מסך אינסטגרם annazak12

עוד בוואלה

ילדת פרחים: השמלות האלה של יעל שלביה הן טירוף מוחלט

לכתבה המלאה

מנהל הקריאייטיב של קבוצת רנואר רון (רונקו) קאהן נקרא למשימה ובעיצוב אישי יצר לה חצאית קומות מוארכת מהדגם המקורי, כשכל מה שהיה דרוש היה להוסיף קומה אחת בלבד כדי להפוך את הגזרה הגבוהה הזו לאובר ארוכה. בחלק העליון שילבה טופ מלבני צר, שעוצב ונתפר על ידי קאהן - גם אותו אין להשיג, בתוספת תיק קלאץ' ניוד, שיער פזור ושיזוף ברונזה מעורר קנאה.

אנה זק לובשת רנואר. מסך אינסטגרם annazak12, צילום מסך
מלאכית שלום/צילום מסך, מסך אינסטגרם annazak12

ואם תורשה לנו מילה על חצאיות מהסוג הנוכחי, בזכות הגמישות הרבה שלה בעיצוב המקסי המאריך ובשילובים שניתן לצוות לה, חצאית מקסי לבנה היא פריט חובה בארון המספק ורסטיליות אינסופית באפשרויות התאמה אישית כמעט לכל אירוע ולכל מוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully