וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת הלקוחה: חזרה ללואי ויטון וגרמה להם לספור 307,000 ש"ח במזומן

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 11:25

לקוחה לא מרוצה במיוחד, בלשון המעטה, שבה אל סניף לואי ויטון בסין במטרה לנקום לאחר שצוות המכירות בחנות היוקרה נהג בה לפי טענתה בזלזול, גלגולי עיניים והתעלמות מוחלטת לאחר שביקשה מים. נקמה מוצדקת?

לואי ויטון חנות. GettyImages
נקמה מתוקה? פחות/GettyImages

הצוות בחנות לואי ויטון בסין נאלץ לספור מזומנים בשווי 600,000 יואן (כ-307,000 שקלים) של לקוחה שהגיעה בכוונה לשלם - רק שלאחר הספירה הממושכת לא רכשה דבר. התקרית, שהתרחשה במתחם StarLight Place בעיר צ'ונגקינג בדרום מערב סין, הייתה חלק מנקמתה של הלקוחה על ביקור קודם ו"מעליב" בחנות.

שקית של לואי ויטון. Carl Court, GettyImages
"Pretty Woman" סטייל?/GettyImages, Carl Court

על פי דיווחים בתקשורת המקומית בסין, האישה נכנסה לסניף אאוטלט בתקווה לבדוק ואף לרכוש מפריטי היוקרה העדכניים ביותר, אך במקום זאת נאלצה להתמודד עם "התנשאות" מצד אנשי המכירות בחנות. לדבריה ברשת החברתית הסינית Xiaohongshu, מדובר היה ב"אירוע מקומם ביותר", כשבתמימותה חשבה שהצוות התנהג אליה בריחוק מהסיבה שנכנסה לחנות בעודה נושאת תיק של הרמס. היא ביקשה להתבונן בקולקציות החדשות של בית האופנה הצרפתי הוותיק ובמקום זאת, טוענת כי המוכרים הציגו לה פריטים מהעונות הקודמות, גלגלו עיניים והתעלמו מבקשתה כשביקשה בקבוק מים (דבר מקובל ושגרתי בעת כניסה לחנות יוקרה).

חוסר הסבלנות שחוותה הוביל את הלקוחה הפגועה לשלוח מכתב למטה מותג העל, אך גם שם לא קיבלה מענה מספק. דבר הוביל לדבר, והאישה החליטה לפעול במוב הידוע של "אישה יפה" מינוס נוכחותה של ג'וליה רוברטס כמובן - וחזרה במטרת נקמה עם שלל מזומנים בתיק גדול.

נשים עם תיק של לואי ויטון ושאנל בשבוע אופנה קופנהגן, 2024. Jeremy Moeller, GettyImages
לואי ויטון ושאנל בשבוע אופנה קופנהגן/GettyImages, Jeremy Moeller

עוד בוואלה

יאללה למגרש: ג'וליה רוברטס מאמצת את סטייל הטניס-קור

לכתבה המלאה

חודשיים לאחר מכן, חזרה לאאוטלט לואי ויטון, כאמור עם תיק מלא במזומן בליווי העוזרת האישית שלה וחברה. בזמן שיטוט בחנות שמרה על רושם של אחת שעומדת לבצע קנייה גדולה ומכובדת, מדדה בגדים ונעזרה בעובדי המקום. לבסוף, הגיעה לקופה, הציגה את כספה - מה שגרם לעבודת ספירה ממושכת של כשעתיים, כך דווח, והחליטה לוותר על הקנייה. מתזכרות, מדובר בספירה של כ-307,000 שקלים, לא פחות.

"אנחנו לא רוצים לקנות עכשיו. אנחנו עוזבים", אמרה לפני שיצאה בסערה מהחנות עם כספה ובכך עשתה את "מכת החסד" שלה כתשובה לשירותם הראשוני המזלזל לטענתה. על פי אתרים מקומיים, לואי ויטון סין נמנעו מהצהרה פומבית בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully