וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באגי או בויפרנד? המדריך המזורז לבחירת מכנסיי ג'ינס אוברסייז

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 16:21

גזרות ג'ינסים רחבות כבר מזמן הפכו קונצנזוס. פדלפון, ווייד לג, באגי, בויפרנד, קרגו - כל אלו הם קומץ ממגוון הדגמים הנמכרים היום, וקל נורא להתבלבל ולהבין איזה בדיוק מתאים למי. שיחה עם נתי כהן, קניין הנשים של דיזל הידוע כמותג ג'ינסים ותיק עשתה לנו קצת סדר

ג'ינס רחב ותיק של סלין בשבוע האופנה קופנהגן 2024. Christian Vierig, GettyImages
יש נוח מזה?/GettyImages, Christian Vierig

נתוני מכירות בקמעונאיות האופנה הגדולות מראים גידול באחוזי המכירות של ג'ינסים רחבים בשנה האחרונה. אותנו נתון זה לא מפתיע לאור העובדה שהפיד שלנו הולך ומתמלא מעונה לעונה בעוד מתלבשות שלוקחות חלק בטרנד המתמשך. יש שיתחמקו ממנו עקב דעות קדומות על אשליית גובה או רוחב, אך מי שכבר התנסתה וחובקת בכמה גזרות גדולות בארון האישי, יודעת שוואנס יו גט אוברסייז - אין דרך חזור.

הסגנון ותחושת החוסר התאמצות הפכה לצללית האהובה על חובבות הסטריט סטייל, אבל לא רק. מראות ג'ינס קיבלו התייחסות גם על המסלולים של מותגי העל ובהקבלה על מדפי רשתות האופנה המהירות. אז אם אתן עדיין תוהות כיצד לשלב זוג מכנסיים מרושל בארון שלכן, אתן במקום הנכון. קודם כל מדובר במכנסיי ג'ינס שניתן ללבוש אותם כל עונה, כל השנה. שלא נדבר על היכולת ללבוש אותם עם כמעט כל סוג נעליים, מה שמספק כמות בלתי מוגבלת של הצעות הגשה ללבוש יומיומי ולמראה ערב משודרג - מסניקרס, לבלרינה, מגפיים גבוהים ועד עקבים. הרשימה ארוכה.

ג'ינס של דיזל. יח"צ,
דיזל, 890 שקלים/יח"צ

המראה הנונשלנטי הפך לקונצנזוס, גם כשמורגש קאמבק קליל לסקיני ג'ינס הוא מזכיר למה הוא כל כך מוצלח. אז איך לובשים מה מתאים למי ומה ההבדלים בין קבוצת הגזרות הרחבות? פנינו לנתי כהן, קניין דיזל נשים במטרה לחדד את העניין וליצור מדריך שישמש אתכן עוד כמה עונות קדימה.

"כבר 4 עונות שהגזרה השולטת בג'ינסים היא גזרה רחבה ורחוקה מהגוף וניתן גם לומר שהשנה אלו הגזרות שנמכרות הכי הרבה", מסביר כהן וממשיך: "גזרה רחבה בג'ינס כשלובשים את זה בצורה נכונה, מחמיאה לכל אישה - מנערה ועד בוגרת. ניתן להרכיב לוק צעיר ובועט או לוק קלאסי ונקי. באופן אישי אני אחד השבויים של הטרנד ולדעתי נמשיך לראות אותו גם בשנה הבאה. טיפ חשוב מבחינתי ברכישה - קודם כל הנוחות. גי'נס נלבש לרוב למספר שעות לא מבוטל ולכן חשוב שתרגישי בנוח. העונה, כל הדגמים לצד השטיפות הקלאסיות מגיעים גם כאופציה קצת יותר נועזת. עם שטיפות וטיפולים ייחודיים מאוד, אני תמיד אוהב ג'ינס שתופס את העין וסוחט מחמאות".

אמילי סנדלייב בשבוע האופנה קופנהגן, אוגוסט 2024. Raimonda Kulikauskiene, GettyImages
אמילי סנדלייב בתחילת החודש בשבוע האופנה קופנהגן/GettyImages, Raimonda Kulikauskiene

פדלפון, ווייד לג, באגי, בויפרנד, קרגו - כל אלו הם קומץ ממגוון דגמי המכנסיים הנמכרים היום בחנויות המותגים השונים, באמת שמדובר בעולם ומלואו כשכל אחד נותן מענה רחב ומותאם לכל לקוח/ה. "בעונה הנוכחית ניתן למצוא בחנויות דיזל 8 גזרות של ג'ינסים בגזרה רחבה", מוסיף נתי כהן ומסביר על השוני ביניהם ביחס לגזרות המוכרות היום בשוק.

עוד בוואלה

נקמת הלקוחה: חזרה ללואי ויטון וגרמה להם לספור 307,000 ש"ח במזומן

לכתבה המלאה

הדגם הנמכר ביותר הוא הוויד לג, גזרה רחבה מאוד וישרה הנפרשת לאורך הרגל כולה, מה שהופך את הג'ינס לנוח ואוורירי. הגזרה יוצרת מראה ספק קליל ספק בוהמייני ומזכיר במעט את מראות הסבנטייז. "אצלנו הוא נקרא די סייר (או די אקמי אם מעוניינות בגזרה גבוהה ומאריכה) והוא נלבש כאוברסייז בגזרת ביניים. מחמיא לכולן, עם טופ קטן או מכופתרת רחבה. קיים בשמונה שטיפות. קלאסי עם סניקרס אבל עם עקב הלוק הופך לסופר סטייל".

בחורה לובשת דיזל בשבוע אופנה מילאנו 2022. Edward Berthelot, GettyImages
הקרגו של דיזל במילאנו/GettyImages, Edward Berthelot

כמובן קיים הפדלפון - צמוד מעט באזור הירכיים ומתרחב בחלק התחתון. "דגם די אבי, הוא דגם הפדלפון הקלאסי. המותן הקדמית נמוכה והאחורית גבוהה, מה שיותר תחושת סילואט מחמיאה. דגם שמגיע בשטיפות קלאסיות ללא קרעים או טיפולים, מאוד מתאים למי שמחפשת לוק אלגנטי שמאריך".

הבאגי, גזרה רחבה במיוחד שנראית רפויה מאוד, עם חופש תנועה גדול. גזרה הנותנת מראה רטרו ונוסטלגי ויכולה להוסיף טוויסט מגניב לכל לוק. "הדגם של דיזל לגזרת הבאגי הוא הדי רגי, ג'ינס בגזרה רחבה, ישרה ורחוקה מהרגליים. העונה הדגם מקבל מקום של כבוד בקולקציה עם שטיפות וינטג' אדג'יות, קרעים וטקסטורות מיוחדות. דגם שמתאים לאישה נועזת. מתאים בול עם טופ קטן או טי גדולה".

מאיה קיי ועומר חזן בקמפיין ל-Twentyfourseven. יח"צ,
מאיה קיי ועומר חזן מציגים את הקולקציה החדשה של Twentyfourseven מתחת למים/יח"צ

תחושה כללית שלנו שנהיה הרגל כזה לקרוא לכל זוג מכנסיים רחבים "בויפרנד", אבל תרשו לנו לדייק. הבויפרנד כשמו כן הוא מתאפיין בגזרות רחבות שמזכירות סגנונות "גבריים" כאילו זה עתה שאלת אותו מהחבר או האח, ובדרך כלל ייראו כאילו נלבשו כבר כמה פעמים וחלקם אף מעוטרים בכתמים מכוונים או קרעים. "זו באמת גזרה שחביבה מאוד על הקהל הצעיר, הבויפרנד (די ארק) זו גזרה סופר נמוכה ומשוחררת ולרוב תגיע עם מותן פרומה", מסכם.

אחרון חביב מני רבים, דגם הקרגו. לרוב מדובר בגזרות רחבות עם כיסים גדולים בצדדים, הנקראות כך כי הן נועדו לשאת לכאורה ציוד. הן מושלמות למי שמחפשת גם סטייל וגם פרקטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully