וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהטבעות ועד הפאייטים: ליבר בלילתי בלוק חינה מושלם

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 14:48

האיט גירל המקומית סגרה את סוף השבוע האחרון בשיתוף אינסטוש על בסיס גוון חום עמוק ויוקרתי. בייבי באמפ עטופה פאייטים, לצד סגירה מושלמת של אוסף טבעות מדויק - ויש לנו את כל הפרטים עליהן

הריונה של ליבר בלילתי ממשיך לספק לנו רגעים יפים בהם הפאשניסטה המקומית מתעדת קצת מהשגרה היומיומית שלה בחודשי ההריון המתקדמים. הפעם, סגרה את סוף השבוע בלוק פנסי מהרגיל, איתו הגיע לאירוע חינה של חברים. וכידוע בחינה כמו בחינה, אין אופציות אחרת חוץ מלהשתלב ולנצנץ ככל יכולתך.

ליבר בלילתי בהריון בשמלת פאייטים של 16 ארלינגטון. מסך אינסטגרם libarbalilti, צילום מסך
החינה זה רק תירוץ/צילום מסך, מסך אינסטגרם libarbalilti
ליבר בלילתי בהריון בשמלת פאייטים של 16 ארלינגטון. מסך אינסטגרם libarbalilti, צילום מסך
גוון שוקולד עמוק ועשיר/צילום מסך, מסך אינסטגרם libarbalilti

היא זהרה מבעד לקרוסלת תמונות מושקעת באינסטה, בשמלת פאייטים חומה באורך מקסי ובעלת שרוולים ארוכים של המותג 16Arlington, פיס הזמין להשכרה בסטודיו למותגי יוקרה dresscode by romy. השמלה, עמוסת הפאייטים שהם בעצם החלק המרכזי בעיצוב, תפורים בקפידה בעבודת יד על פני הבד כולו ומעניקים הקפצה אוטומטית נטולת מאמץ. גוון שוקולד עמוק ועשיר שחתם את הלוק כסופיסטיקייטד ויוקרתי. גזרת המקסי, ההולכת ונהיית צרה ככל שמתקרבת לגובה הרצפה ומקנה צללית אצילית וארוכה, פלאס חיתוך קאט-אאוט עגול בחזית, שנסגר באמצעות שני שרוכים שחורים מעל החזה.

ליבר בלילתי בהריון עם טבעות פנדורה. מסך אינסטגרם libarbalilti, צילום מסך
האוסף הכסוף שהצטרף לחגיגה/צילום מסך, מסך אינסטגרם libarbalilti

מדובר בפריט שאין מקום להתבלבל איתו במידה ואת מעוניינת להבריק למרחקים ולהשאיר חותם ברור, מה גם שהצבע החום מתאים לרוב סוגי העור ויכול לשמש כבסיס מצוין לשילוב סטיילינג עם תכשיטים נוספים. ולשם כך התכנסנו חברות. באחת התמונות נרשם זום-אין לאוסף הטבעות של בלילתי, שנלקטו היישר ממגירות התכשיטים של פנדורה.

עוד בוואלה

טריק ישן בספר ועדיין: ליבר בלילתי חוסכת לכן כמה מאות שקלים על איפור

לכתבה המלאה

בחירות עשויות כסף סטרלינג, מתוך קולקציית הקיץ האחרונה של המותג המאופיינת בקו מודרני עם נגיעות מהאסתטיקה הנורדית - ודי שונה מכל מה שזוהה עד היום עם בית התכשיטים האהוב. האוסף של ליבר כלל בין היתר עיצובים בצורות גליות בעיצוב נקי וגם כאלה משובצות בליפוף ספרקלינג של אבני חן שונות. ממה שהצלחנו לזהות על ידה, רשמנו לפנינו טבעת אינפיניטי כפולה (425 שקלים) המעוצבת בצורה אורגנית-טבעית ומוסיפה אלמנט ארכיטקטוני. בתיאום, שתי טבעות נוספות באותו הסגנון, האחת פשוטה וגלית בעובי משתנה (189 שקלים) ושנייה של סט זוגי מקומר היוצר לוק שכבות מדויק (475 שקלים).

ליבר בלילתי בהריון בשמלת פאייטים של 16 ארלינגטון. מסך אינסטגרם libarbalilti, צילום מסך
גב פתוח וסיימנו את הסיפור/צילום מסך, מסך אינסטגרם libarbalilti

בנוסף, ציוותה לפשטות היוקרתית הזו זוג טבעות נוצצות. עיצוב אחד א-סימטרי של דגם 'איטרניטי' (425 שקלים) משובץ אבני חן בצורת לבבות ושיניים בצורת וי החוזרות על עצמן מקולקציית 'פנדורה טיימלס'. והעיצוב הנוסף ולא פחות משובח (425 שקלים) - ארבע אבנים בצורת אגס בכל קצה, חודים בצורת V בקצה כל אבן המדגישים את צורת האגס, ושיניים בצורת טפרים בקצה הרחב של האבן השומרות עליה בטוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully