וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק ישן בספר ועדיין: ליבר בלילתי חוסכת לכן כמה מאות שקלים על איפור

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 12:12

את הטריק הבא חלקכן אולי כבר מכירות, אך נראה שיש צורך לרענן את השימוש בשיטה לאיסוף ומציאת החלקיקים האחרונים באודם המועדף עלייך. האיט גירל האהובה הראתה את זה לעוקבות שלה - שנשארו בהלם, ודי בצדק

ליבר בלילתי. מסך אינסטגרם libarbalilti, צילום מסך
סוד כמוס לפרה ולסוס/צילום מסך, מסך אינסטגרם libarbalilti

הטיקטוק מוצף באינספור טריקים ושיטות לשימושים שונים במוצרי הטיפוח הביתיים. משתמשי האפליקציה מזמן כבר הפכו למומחי ביוטי מן המניין, כשבעצם כל שני וחמישי צץ איזה רעיון ביזארי חדש שיגרום לחלקנו להפשיל שרוולים ולהתחיל במלאכה.

ליבר בלילתי שיתפה ביומיים האחרונים את העוקבות שלה בסוד הביוטי האישי, סוד שיכול לחסוך לכן כמה עשרות ואפילו מאות שקלים ברכישת מלאי מחודשת של האודם האהוב עליכן. "אתן הולכות להתעלף. יש לי אובססיה לליפסטיק הזה של ysl שאני משתמשת בו כסומק", החלה האיט גירל בהסבר.

עוד בוואלה!

רגע מה? שלי גפני מניחה דפי אורז על הפנים ויש לזה סיבה טובה

לכתבה המלאה

מיד לאחר מכן הראתה שהאודם עצמו, החומר, אזל לגמרי ברמה של להשליך לפח באופן מיידי. אממה, בלילתי שיתפה את אחת השיטות "למצוא" עוד חלקיקי איפור מכובדים בכמותם, הנמצאים ממש בתוך הבקבוקון עצמו - כאלה שאין סיכוי שתדעו שהם קיימים שם בכלל.

אז איך מגיעים אליהם? ליבר הדגימה בצורה נפלאה את השיטה הפשוטה על מנת להגיע לתוצאה הרצויה: מסירים את המדבקה הנמצאת בתחתית האודם (זו שכתוב עליה את מספר המוצר), לוקחים מברשת דקה או כל פריט צר אחר ומשחילים פנימה עד הסוף. שם, ממש ברגעים הללו קורה הקסם האמיתי וכ-ל הצבע שנשאר בתחתית המוצר יוצא החוצה לאור העולם, כמעט כמו לידה מחדש חברות.

"אתן קולטות כמה חומר! אתן קולטות כמה פאקינג חומר יש פה?!", הצהירה בהתלהבות מוצדקת. "זה השפתון שאני הייתי שנייה מלזרוק לפח. למה יש כיף כזה? לקבל עוד מוצר? במתנה?" - האמת? אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully