וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל מקפירסון חושפת למה שרפה את שמלת הכלה (היקרה) שלה

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 10:31

דוגמנית העל שחוץ מלהמשיך לחשוף גנים טובים ובולטים במיוחד בגיל 60, חושפת בראיון חדש את הסיבה בגללה שרפה (טירוף מוחלט) את שמלת הכלה היוקרתית שלה - פיס שכיום יכל להיחשב כפריט אספנות לכל דבר. "זה הרגיש מאוד טראומתי ודרמטי"

אל מקפירסון, יוני 2024. Gerald Matzka, GettyImages
יש נקמה - ויש טירוף מוחלט/GettyImages, Gerald Matzka

הרבה דברים הזויים יכולים לעבור בראש לגרושים טריים שיחסיהם נגמרו ברע, יש כאלה שיעשו מהלימון לימונדה כמו אמילי רטאייקאוסקי שעיצבה מחדש את טבעת האירוסין הבומבסטית שלה - ויש את אלה שיקחו את הזעם ולפעמים גם את המרמור, כנקמה קיצונית ולא ברורה.

מי שעשתה זאת, זו אל מקפירסון, אשת הגנים המשובחים, דוגמנית העל והשחקנית בת ה-60 שהודתה בזמן ראיון לתכנית Fitzy & Wippa שהיא שרפה את שמלת הכלה שלה ברגע של כעס. שם פתחה על ההתמודדות עם הגירושין שלה מהצלם הצרפתי ג'יל בן סימון בשנת 1989, לאחר כ-4 שנות נישואין.

אל מקפירסון ובעלה לשעבר, הצלם הצרפתי ג'יל בין סימון, 2016 אוסטרליה. Mark Metcalfe, GettyImages
עם האקס, הצלם הצרפתי ג'יל בן סימון ב-2016/GettyImages, Mark Metcalfe

בזמן שדנה בספרה החדש "Elle: Life, Lessons, and Learning to Trust Yourself", נשאלה הדוגמנית על נושא השמלה שככל הנראה עלה בספר. "שיתפת את הרעיון של לשרוף שמלת כלה, מה שלדעתי הרבה אנשים היו רוצים לעשות בזמן כזה! מה שרפת?", שאלה המראיינת. מקפירסון לא התחמקה והשיבה: "זו הייתה שמלה של אזדין אלאיה שעוצבה ונתפרה עבורי על ידי אחד מגדולי הקוטור בעולם". והיא לא טעתה. מדובר בשמלה שעוצבה בהתאמה אישית לחתונתה עם בן סימון, האיש שעמד מאחורי עדשת המצלמה של התמונה המוכרת של הכלה עם המעצב המנוח ובין היתר מחזיק ברזומה המרשים של עבודה עם הסופרמודלס המצליחות ג'יזל, נעמי קמפבל, טיירה בנקס ואירינה שייק.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

שמלה מקסי צמודה ומפוסלת על גופה, שרוולים ארוכים וכיסוי ראש מסאטן, שדבקו בקו המנחה של אלאיה - להעצים כל אישה באמצעות אופנה כמרכיב שיתבסס בשיח תרבותית רחב יותר. או כמו שגאגא אמרה: "לא היה אף אחד שעשה את מה שהוא עשה. איש לא הכיר גוף של אישה כמוהו". במילים אחרות, לשרוף פיס כזה שהיום יכל להיחשב כפריט אספנות יוקרתי - הוא טירוף מוחלט.

מקפירסון המשיכה לשתף בראיון על מקרה העבר שככל הנראה ייזכר לדורות, "הדבר המביך היה, שנים רבות לאחר מכן, מוזיאון ALAÏA ביקש ממני את השמלה", סיפרה והמשיכה: "אבל לא יכולתי להגיד להם שזה דבוק על אבני הבניין שאני גרה בו בשדרה התשיעית בניו יורק!". כשנשאלה האם השכנים או מישהו התקשר למכבי האש בזמן ששרפה אותה, ענתה הדוגמנית שבזמנו לא היו גלאי עשן ואזעקות שיתריעו על מצב של סכנות שריפה בשנות ה-80 וה-90, לעומת הקידמה והמודעות כיום.

"אבל אני חושבת שזו הייתה אינדיקציה נפלאה לכמה הרגשתי מתוסכלת וכועסת ומיואשת וזה כל כך, את יודעת, בבפנים שלך עד כדי צריבה מטורפת של שמלת הכלה שלך. אני חושבת שהדבר המדהים הוא שעברתי את זה ושגשגתי. זו הייתה נקודת המפנה הזו בחיי... למרות שבאותו הרגע זה הרגיש מאוד טראומתי ודרמטי, זה בעצם התברר כנקודת מפנה יוצאת דופן!", הצהירה וסיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully