וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול עמוק: מאיפה העגילים הסקסיים של יונית לוי?

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 10:28

המגישה הכל יכולה לבשה חולצת סאטן בגוון כחול עמוק, סיכת החטופים כמובן לאות הזדהות והפתיעה עם חישוקי זהב דומיננטיים שהרימו לה במיוחד. אז מאיפה ההופס שנמצאים כרגע גם בהנחה שווה?

יונית לוי מגישה מהדורה עם עגילים של GIAGEM. מסך חדשות ערוץ 12, צילום מסך
ככה מפתיעה בשידור?/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 12

את הכבוד האמיתי לעגילי החישוק הצ'אנקיים בשנים האחרונות יש לתת למאמא הטריה - היילי בולדווין ביבר. מעבר לגחמה שהיא מעוררת בכל חובבת אופנה לעוט ולרכוש את מה שהיא לובשת או נועלת, היא החזירה לבמה ביג טיים את ההופס הזהובים. כל הגדלים, הצורות והעוביים, מעמיסה ומערבבת, בחורף או בקיץ, על בסיס יומיומי או על שטיחים אדומים, הכל הולך.

יונית לוי מגישה מהדורה עם עגילים של GIAGEM. מסך חדשות ערוץ 12, צילום מסך
משאירה אבק לג'ני פרום דה בלוק/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 12

הם נועזים ומושכים את העין, מה שהופך את החישוקים השמנמנים או כאלה עם צללית מעט חורגת מהחישוק הסטנדרטי, למושלמים עבור אלה שחובבות מראות הצהרתיים. הנגיעה הדרמטית והנוכחת שלהם כבר מזמן הפכה למרכיב עיקרי בעולם התכשיטים, והם מקבלים את מלוא ההערכה בזכות הרבגוניות והסטייטמנט הנצחי שלהם. בין אתן מכוונות למראה נינוח או אלגנטי, זוג מעוגל במידה הנכונה יכול להקפיץ לוק שלם.

עוד בוואלה

לטייסת שלום: מאיפה משקפי הראייה החדשים של דנה ויס?

לכתבה המלאה

ובכן, שנות אור בין הסגנון האישי השובב של ביבר לסטייל המאופק של לוי, אבל החישוקים הסקסיים הן דווקא התממשקו אמש (שלישי) - לצד עגיל הליקס בודד ומנצנץ ממרום האוזן. אוסף התכשוט המעולה קיבל את כבודו על מסך המהדורה המרכזית, בעיקר בזכות התסרוקת הגלית, בשיער פזור שהוסט בעדינות אל מאחורי אוזן ימין והבליט את המתרחש באזור. זאת בתוספת מכופתרת כחולה במיוחד בחסות זארה, שהסטייליסטית הצמודה דנה ירון ציוותה לה.

ולענייננו! לוי ענדה עגילי חישוק בזהב צהוב (14k) של מותג התכשיטים הבוטיקי GiaGem, המתמחה ביהלומים בחיתוך מיוחד ועיצובים אישיים. גודל מדויק שלא תרצו להוריד, כזה שיעבוד גם ליומיום וגם יקפיץ לוק ערב. כל הטוב הזה מגיע כבר בסייל שווה לקראת החגים - במקום 1650 ש"ח - 1,470 ש"ח. את ההזמנה ניתן לבצע דרך האינסטגרם של המותג או בהזמנה פרטית דרך הוואטסאפ - 0544887485.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully