וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אן אברהמי: "רק מישהי שלא עבדה בשביל הכסף שלה תקנה גופיה ב-1,200 יורו"

האחיות לי ואן אברהמי כבשו את המסך כבר בפרקים הראשונים של "המירוץ למיליון" תחת טייטל המיליארדריות - אבל אל תראו אותן ככה. בשיחה עם אן, גילינו שהיא חוטאת לא פעם (מלא) בשופינג בשיין, חושבת שלקנות מעל סכום מסוים זה פתטי ברמות וגם - הטיפ המוזר והמסקרן לשיער

אן אברהמי. שירן מועלם,
"פתטי בעיניי לקנות גופיה ב-1,200 יורו"/שירן מועלם

מה האסון הקוסמטי הכי גדול שקרה לך?
"וואו כמה אסונות טיפוח קרו לי אני לא יודעת מאיפה להתחיל... אבל אחד שבאמת שינה את נקודת המבט שלי היה שבערך מגיל 15 הייתי הולכת לסדר את הגבות אצל קוסמטיקאית כי כך היה מקובל פעם בשבועיים, והאמת שלא הייתי צריכה בכלל, אין לי מה להוריד. יום אחד היא פשוט הורידה לי חצי גבה, הבטחתי לעצמי שאף אחת לא תיגע לי בגבות יותר ומאז אני עושה לעצמי ותמיד עוצרים לשאול אותי על הגבות".

ניתוח/טיפול שנורא בא לך לעשות ואין לך אומץ?
"כשהייתי צעירה יותר החלום שלי היה לעשות ניתוח להגדלת חזה. לאמא שלי יש חזה גדול ותמיד ידעתי שגם לי הולך להיות כמו שלה, ככל שעברה שנה ועוד שנה המציאות הכתה בי והבנתי שלא רק שהוא לא יהיה כמו שלה הוא גם לא יהיה חצי. הרגשתי חוסר ביטחון וגם פחדתי לשים שתל זר בגוף שלי. ופתאום בצבא התחלתי לאהוב את החזה שלי ברמות! תודה לקנדל ג'נר שהכניסה את זה לאופנה, בירכתי את זה שהוא בגודל המדויק בשבילי והיום אני עפה על זה ומודה לאלוהים שלא עשיתי את זה".

אן אברהמי. יח"צ,
"גם פחדתי לשים שתל זר בגוף שלי"/יח"צ

אם ידך משגת - תבחרי בתיק ממותג או נעליים ממותגות?
"אני לגמרי אישה של תיקים, לדעתי עד שמוציאים סכום עתק עדיף על תיק. תיק זה משהו שמשדרג כל הופעה ואת תמיד צריכה איתך, זה נשאר לכל החיים. נעליים אני קונה לרוב בזארה ואין לי בעיה להעיף אותם אחרי כמה חודשים. כשאת קונה נעל יקרה את פחות נהנית ללכת איתה כי כואב לך להרוס אותה".

מה הקנייה הבאה שלך, במה את חושקת?
"אני עכשיו בחיפושים אחרי תיק שאני חושקת בו כבר שנה. אני לא מרבה לקנות תיקים ומותגים אני מרשה לעצמי לעיתים מאוד רחוקות, ועכשיו החלטתי שמגיע לי וזה המיני ליידי דיור בצבע שמנת".

לי ואן אברהמי, המירוץ למיליון 2024. מתוך המירוץ למיליון, קשת 12,
כבשו את המסך, האחיות לי ואן אברהמי/מתוך המירוץ למיליון, קשת 12

איפור בחמש דקות: מה הסדר והמוצרים?
"אני מתאפרת בשלוש דקות, אני אוהבת איפור טבעי ועדין מאוד:
1. קרם לחות עם הדארק אלפנט של שארלוט
2. ⁠ברוזנר של שאנל
3. ⁠קונסילר טוש של סן לורן
4. ⁠מסקרה של לוריאל
5. ⁠ג'ל לגבות של סקארה
6. ⁠עיפרון לשפתיים של מאק".

הבושם שאת הכי משתמשת בו לאחרונה?
"בשמים! וואו! החלק האהוב עליי. אני הבנתי מגיל קטן שלבושם יש תפקיד עם הרבה משמעות - איך אנשים תופסים אותך, בסוף חוש הריח שלנו כל כך מפותח שאנחנו לא שמים לב שכשאנחנו מכירים בן אדם הדבר הראשוני שאנחנו מפתחים לגביו דעה זה הריח. אני בררנית, אוהבת שרק לי יש את הריח הספציפי. ברמה שלפני שנה וחצי נפגשתי עם פרפיומרית בפריז שהכרתי דרך המשפחה וישבתי איתה ליצור בושם במיוחד עבורי. מאז החברות משגעות אותי שהן רוצות גם בקבוקים".

אן אברהמי. שירן מועלם,
"אני בררנית, אוהבת שרק לי יש את הריח הספציפי"/שירן מועלם

עוד בוואלה

עמית חן מ"המירוץ למיליון": "נגמלתי ונשבעתי שלא אחזור לזה"

לכתבה המלאה

מי איש הגבות שלך והאם את נוגעת עד שאת מגיעה אליו?
"אני אשת הגבות של עצמי. והאמת, היה לי עתיד בתחום חחח אני לא נותנת לאף אחד לגעת לי בגבות".

הליכים קוסמטיים/בוטוקס - בעניין או שעוד לא שם?
"הליך קוסמטי שעשיתי זה מילוי שפתיים וטיפול סקין בוסטר. שפתיים עשיתי כי באמת לא היה לי ואני חושבת שכל עוד שומרים על פרופורציות נכונות בפנים זה מדהים. סקין בוסטר זה טיפול לאיכות העור, ככל שאנחנו מתבגרים הקולגן מיוצר פחות ומשום מה אנחנו לא דואגים לו. אז הסקין בוסטר זה בוסט של קולגן לפנים ממש כמו ויטמין. הטיפול פשוט מחייה את העור ועושה אותו מלא לחות וזוהר".

שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט מבחינתך?
"בראש ובראשונה בושם כי ריח טוב תמיד יוצר תחושה נקייה. המוצר השני הוא אודם טוב, זה נותן מראה מתוקתק כמו שאני אוהבת. והשלישי והאחרון, הוא חימר לשיער. כשיש ימים שהשיער לא מסתדר ואת פותרת את זה בשנייה של תסרוקת עם חימר לשיער ונראית נקייה וגם סטייל".

‏טיפ מנצח לשיער?
"האמת יש לי שניים. הראשון הוא ההתמדה. לקנות מוצרים שבאמת מתאימים לשיער שלך ולהתמיד בטיפול. זה אומר שמפו ומסכה משקמת שמתאימים לסוג השיער שלך, סרום ומגן חום לפני הייבוש. והטיפ השני שלי, אוהווו איזה טיפ - 100% הצלחה מניסיון. מי אורז. בדרום קוריאה אין אחת שלא משתמשת בזה. מכינים את זה בבית לוקחים כוס אורז שוטפים אותה טוב טוב פעם פעמיים ולאחר מכן שמים מים באורז ומשרים אותם 10 דקות. לאחר מכן בזמן החפיפה אחרי השמפו שמים את מי האורז על השיער, רצוי גם על הפנים זה מצוין לעור ושוטפים לאחר 10 דקות. כל מי שתתמיד ותעשה את זה בכל חפיפה תודה לי".

לי ואן אברהמי, המירוץ למיליון 2024. מתוך המירוץ למיליון, קשת 12,
סיסטרס בפעולה, "המירוץ למיליון" קשת 12/מתוך המירוץ למיליון, קשת 12

יש לך רבע שעה להתארגן בבוקר - מה תלבשי שתרגישי בו הכי טוב?
"טוב אני בחיים לא אצליח להתארגן ברבע שעה כי אני אדישה ומורחת את הזמן וגם הכי כיף לי להתארגן, זה ממש ריפוי. אבל נגיד ואני ממהרת, אני תמיד אלבש מכנסיים מחויטים עם חגורה וגופייה אלגנטית, תיק שהולם את המאורע ואצא. אני מאוד מתחברת ללבוש הקלאסי".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון והאם את מתחרטת לעיתים שרכשת אותו?
"תיק של שאנל בצבע שחור לקה שעולה המון. אז בזמנו כשקניתי אותו הוא היה חצי מהמחיר שהוא היום, אני חושבת שהוא עולה בסביבות ה-8,000 דולר ואני לא מתחרטת בכלל. אני לא מרבה לקנות מותגים והמחיר הוא יקר מאוד, אבל אני הולכת איתו כמעט כל יום והוא מתאים להכל".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"זוג נעלי עקב מפריימרק בלונדון, שעלו לי במבצע 7 יורו ואני נועלת אותן לכל יציאה! הן הכי שימושיות בעולם ואני מעדיפה אותן על כל שאר הזוגות. בכללי אני לא משקיעה בבגדים יקרים רק באקססוריז מסביב שגורמים למראה הסופי להיראות יוקרתי".

אן אברהמי. שירן מועלם,
נועלת שוז בסייל של 7 יורו בפריימרק בכל הזדמנות/שירן מועלם

חנות בחו"ל שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"החנות בחו"ל שאני רק מחכה להגיע אליה זו אריציה! חנות שממצה את הסגנון שלי, מבחינת הבגדים היומיומיים, המחויטים וחליפות הספורט שלהם שאני מכורה אליהם. חנות מושלמת".

מותג ישראלי אהוב?
"אני לא מרבה ללבוש מותגים ישראליים, אני בדרך כלל מזמינה. אני אוהבת את המציאות שיש בחנויות כמו פאשן קלאב שיש להם חליפות וסטים יפים ליום יום אני קונה שם הרבה. וזארה כמובן לא יכולה בלעדיהם".

אן אברהמי. שירן מועלם,
"'אריציה' זו חנות שממצה את הסגנון שלי"/שירן מועלם

ציפורניים - ארוכות או לא מסוגלת לשאת את המגמה?
"הציפורניים שלי הן ארוכות אפילו מאוד. ואני מתה על זה! זה גורם לי להרגיש הרבה יותר נשית, אני בדרך כלל תמיד עושה את אותו צבע בסיסי ואלגנטי כי אני מאוד אוהבת את המראה הקלאסי. והאמת שהיום אני לא יכולה להסתדר עם ציפורניים קצרות".

מה חטא הטיפוח שלך? על מה את לא מקפידה וחבל?
"חטא הטיפוח שלי ידוע, הטיפול בשיער. יש לי את כל המוצרים המשקמים בבית ובכל זאת קשה לי להתמיד בטיפולים. אני שותה תוספי תזונה ויש לי קרמים ומסכות וכל מה שאפשר לדמיין ועדיין לא מקפידה על שגרה. למרות שיש לי סוד טיפוח מטורף לשיער שעבד לי והוא טבעי לגמרי. אני הולכת לחזור לזה ובגדול שיער בריא זה אחד הדברים הכי חשובים".

איפה את קונה בזול?
"אני קונה בזול בבוטיקים בלונדון שאני מזמינה דרך האינטרנט, אנשים לא נחשפו לאתרים האלה ואני מתה על זה חחח. בנוסף כל הבייסיק שלי אני קונה בפאשן קלאב, הגופיות שלהם מחזיקות לי מלא כביסות לעומת מקומות שהייתי מוציאה כל כך הרבה כסף ואחרי כביסה אחת אפשר להיפרד מהבגד. אני אוהבת להזמין משיין מלא שטויות, שבסוף שם יוצאת הקנייה היקרה…".

הגופיה של סלין שאן אברהמי רצתה לקנות. יח"צ,
הגופיה של סלין שרצתה לתלוש מהקולב - עד ששמעה את המחיר/יח"צ

הפריט הכי נוסטלגי שיש לך בארון?
"עקבים של ז'יבנשי שאמא שלי נעלה בחתונה שלה ובתור ילדה תמיד הייתי מודדת אותם בבית, ואז היא נתנה לי אותם. עד היום אני הולכת איתם".

על מה בחיים לא היית משלמת?
"בחיים לא הייתי משלמת על ביגוד של מותג עולמי. הייתי עכשיו בסן טרופה נכנסתי לסלין וראיתי גופייה שפשוט רציתי לתלוש מהקולב ולפתוח בספרינט ולברוח. הימרתי עם חברות כמה נראה לנו שיעלה ואמרנו בסביבות ה-500 יורו שזה גם מוגזם בשביל גופייה. הסתכלתי בתג המחיר והיא עלתה 1,200 יורו!!! (כ-4,900 שקלים) זה מחיר מטורף ובעיניי לקנות דבר כזה זה פתטי או שזו מישהי שלא עבדה בשביל הכסף שלה. ואת זה לעולם לא אעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully