וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שדיג'יי יקרא את זה, יש מצב שיבקש מפרידה עוד נענע לפנים

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 16:52

נותרנו ספק משועשעות ספק המומות אחרי שפרידה רצתה לשבור את הקרח עם דיג'יי וסטרה לו עם נענע בפנים - ללא אזהרה מוקדמת. במקרה כזה, ההמלצה שלנו לדיג'יי היא להסתכל על חצי כוס התה המלאה ולראות כמה טוב עלי הנענע יכולים לעשות לו לעור הפנים

הסצנה האחרונה מתוך בית "האח הגדול", בה במשך בפרק שלם נאלצנו להתמודד עם הוויכוחים של פרידה ודיג'יי, הובילה אותנו לצפייה באחד הרגעים האייקונים בתולדות הטלוויזיה הישראלית. אנחנו כמובן לא מתכוונות לקנאה שהתעוררה בדיג'יי למראית הפרחת הנשיקה של פרידה לשילה, אלא לרגע ההוא בו ניסתה פרידה לשבור את הקרח אחרי ויכוח קטן נוסף בסאנסט, בו סטרה לבן זוגה עם נענע רטובה היישר מכוס התה. "את נתת לי עכשיו כאפה עם הנענע?", שאל בתדהמה.

אנחנו עוד לא בטוחות אם היינו יותר משועשעות או המומות אחרי שדיג'יי קיבל פלאח נענע באמצע הפנים, "די אל תעשה את זה ריב, זה אמור להיות מצחיקקק", הסבירה פרידה בחשש לאחר המעשה. מה שאנחנו כן יודעות זה שהוא יכול ואפילו חייב (!) להסתכל על חצי הכוס המלאה שתגרום לו לזרוק עוד איזה "זה מטורף אחי" לאוויר - יתרונות הנענע לטיפוח עור הפנים.

"את נתת לי עכשיו כאפה עם הנענע?"

בדיקה קצרה עם כמה גורמים בתחום אסתטיקת עור הפנים אימתו איתנו את רוב הפלוסים שמכיל בתוכו הצמח המרענן, הידוע גם כמנטה וגם כמה טיפים ביתיים שישמשו כתרופת קסם:

1. עלי הנענע הם רכיב מפתח בכל הנוגע לייצור מוצרי טיפוח. מסבונים ועד קרמים, זאת בשל עומס החומרים המזינים המועילים לשמירה על בריאות העור והתכונות האנטי-בקטריאליות. יש ביכולתה להפחית דלקות בעור ולהקל על בעיות אדמומיות ואקנה, להעניק אפקט אנטי דלקתי שיפעל כחומר ניקוי מעולה ויעזור בהפחתת מזיקי עור שונים ולא רצויים.

2. מדובר בצמח עשיר בחומצה סליצילית ובוויטמין A השולט על הפרשת שמן החלב בעור. אנשים עם עור שמן נוטים יותר להתפרצויות אקנה, התכונות האנטי-פטרייתיות של עלי הנענע מונעות דלקות וגם מרפאות אקנה. יש שיגידו שלמרוח משחת עלי נענע על פצעונים ולתת לו זמן מנוחה על הפנים במשך 15 דקות עד שהוא מתייבש, יכול לסייע לנקות את הנקבוביות ועם הזמן לטשטש צלקות אקנה.

עוד בוואלה

פרידה חורשת על הקפוצ'ון הירוק הזה. לא מובן לנו למה

לכתבה המלאה

3. שמן או תמציות נענע שונות יכולים להקל על גירויים בעור ולהפחית תחושות של גרד ואי נוחות. לתמצית הצמח יש ביכולתה לרפא פצעים, חתכים, עקיצות יתושים ואפילו עור מגרד, מגורה או צורב. חובבי ה'עשה זאת בעצמך' ישמחו לגלות כי ניתן "לחלץ" בדרך פשוטה וביתית את מיץ עלי הנענע ולמרוח אותו על האזור הנגוע של העור, ולא בהכרח בפנים.

4. הנענע יכולה לסייע בשיפור זרימת הדם בעור, מה שמוביל למראה עור בריא, רענן ו"חטוב" באופן טבעי. היא מסירה את הלכלוך מהנקבוביות ומחדשת את העור לכדי מרקם גמיש ולחות בשיאה. כאמור, פעולה שתוביל לשיפור זרימת הדם לעור שלך וגם ימנע קמטים וקמטוטים. ההמלצה: למרוח חבילת עלי נענע על הפנים, להשאיר אותה למשך 20-25 דקות ולאחר מכן לשטוף במים.

5. מי שנלחמת בעיגולים כהים מתחת לעיניים - שתרים את ידה! נוגדי החמצון בעלי הנענע פועלים היטב בין היתר גם כדי להפחית את מראה העייפות הנלווה לאזור העיניים הכהה. שימוש בצמח מסייע בהבהרת גוון העור ומפחית את העיגולים השחורים הפחות רצויים. תודה ושלום!

מעבר לכך שמדובר באחד הצמחים הנמצאים בטופ פייב של כאלה המעניקים תחושת רעננות מבורכת הן בכוס התה והן בתכשירי טיפוח - אנחנו עדיין ממליצות לבדוק תגובות על עור הפנים שלכן במידה ויש רצון לנסות חלק מהטיפים בבית. בעלות עור רגיש, הדורש אקסטרה טיפול, יש להיוועץ עם רופא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully