וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנשמו עמוק, קחו כיסא: מה שווי טבעת האירוסין של נועה קירל?

רובנו נזכור את ליל שישי האחרון, כערב בו נתקעה לנו חתיכת חריימה בגרון, אחרי שנועה קירל הכריזה על הבשורה הגדולה מכל - היא מתחתנת! בפוסט באינסטוש שיתפה את הטבעת הבומבסטית ולנו רק נותר לספר לכן את כל הפרטים - המחיר (אמאלה), העיצוב והמוחות שמאחורי התכנון

טבעת האירוסין של נועה קירל ודניאל פרץ. עידן פוטרמן,
בלינג בלינג. קירל, בעלולי לעתיד פרץ וטבעת האירוסין/עידן פוטרמן

הצעת הנישואין שקיבלה נועה קירל (23) בליל שישי האחרון, השאירה את כולנו המומים כששאריות החריימה עוד תקועות לרובנו בגרון. אז תרגיל יח"צ זה כנראה כבר לא, הכדורגלן דניאל פרץ (24) שלף את ה-טבעת על יאכטה במרינה בהרצליה, כשהזוג הצעיר מוקף בבני המשפחה של השניים.

בני משפחתה של נועה ידעו על ההצעה מראש ולמרות שקירל חשדה (את זה ניתן לראות על פי המניקור המתוקתק), הכחישו בפניה כדי שאכן תופתע ברגע האמת. זמן קצר לאחר ההצעה, פרסם הזוג בחשבון האינסטה בפוסט משותף של השניים את הטבעת הבומבסטית, בצירוף הכיתוב "לנצח". ועכשיו - לחלק האמנותי והיקר.

טבעת האירוסין של נועה קירל. מסך אינסטגרם vechler, צילום מסך
תוכנן כחודשיים מראש. כיסא כבר לקחתן?/צילום מסך, מסך אינסטגרם vechler

הטבעת שתקשט מעתה והלאה את ידה של הזמרת, תוכננה לפני כחודשיים ועוצבה על ידי מותג תכשיטי היוקרה הישראלי-בינלאומי Gemma בהובלתו של מייסד המותג, אורי וכלר. יהלומן שאחראי על לא מעט מנצנצים הנמצאים במגירות התכשיטים השוות של סלבריטאים מעבר לים - בין היתר שרשרת 100 קראט עטורת יהלומים של דרייק, טבעות אירוסין של כדורגלנים והתעניינות מתבקשת משלל פרסונות נחשבות ברמה הבינאלומית, בין היתר (איך לא) ג'ורג'ינה רודריגז, אשתו של כריסטיאנו רונאלדו.

מדובר בעיצוב אישי המורכב מאבן מרכזית בחיתוך אובאלי, המוערכת במעל ל-3 קראט, עם שני אבני צד קטנות ומוארכות יותר בצורת אגס ששובצו במאוזן - עיצוב שעל פי ההערכות עומד על שווי של מעל ל-100 אלף שקלים. ועל כך חברים, שרה זמרת ישראלית ותיקה: "אני כולי צ'ינג צ'ינג צ'ינג צ'ינג, אני כולי בלינג בלינג בלינג בלינג".

תהליך ייצור הטבעת

עוד בוואלה

יהלום עם טוויסט: אושיית האופנה קיבלה טבעת אירוסין לא רגילה

לכתבה המלאה

כשמדובר בסדר גודל של מחיר כזה, סביר להניח שיהלום מעבדה זה לא, על כך גם הצהיר בית התכשיטים לא פעם, שאינו עוסק ביהלומים שאינם טבעיים. על פי ראיונות שבוצעו בוויקנד האחרון נראה כי פרץ והתכשיטן אינם המוחות היחידים העומדים מאחורי הטבעת המדוברת. אלא גם אילנה קירל, שהייתה שותפה לתכנון ומקור ייעוץ עבור חתנה לעתיד: "לאמא שלה יש טעם מצוין והיא מכירה אותה", כך דיווח המאורס הטרי בראיון לישראל בידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully