וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסוי חרסינה: המסע אחר המייק-אפ הכי מדויק על המדף

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 0:28

המשכנו לחתור למגע בכל הנוגע לאסתטיקת עור הפנים, לקחנו על עצמנו מריחת חמישה מייק-אפים חדשים וחזרנו כדי לספר את כל מה שחשוב: מי עושה נעימי, מי יתאים רק לעור מבריק ומאיזה מארז חייבים להיפטר? המדריך המלא, נכון להרגע

שיסיידו, SKIN GLOW REVITALESSENCE

מייקאפ שיסיידו. יח"צ,
מעדיף שנקרא לך בי אף אף?/יח"צ

המייקאפ החדש של שיסיידו הוא ה-BFF שלנו בקיץ הקשוח הזה. מצד אחד, הוא דקיק, נושם וממש בלתי מורגש על העור גם כשהסחוניה חוגגת. מצד שני, מצליח לייצר כיסוי טבעי, בריא וזוהר שמסתיר אפרוריות, יובש ויקיצה לא טבעית - בדיוק מה שאנחנו צריכות עכשיו.
כל הטוב הזה מגיע בבקבוק משאבה נוח במיוחד ויפה תואר, ללא טלק, פרבנים ובושם ומתאים גם לעור רגיש.
שיסיידו, SKIN GLOW REVITALESSENCE
290 שקלים.

אסתי לאודר, skin tint serum the futurist

מייקאפ אסתי לאודר. יח"צ חו"ל,
כל מה שעור מותש ויבש זקוק לו/יח"צ חו"ל

בואו נדבר רגע על מייקאפ בטפטפת: אין לנו עניין במייקאפ בטפטפת. מדובר בפורמט שמוציא כמעט תמיד את הכמות הלא נכונה - מעט מדי או יותר מדי, ותמיד מאיים ללכלך את החולצה. ואחרי שהורדנו את זה מהלב - חוץ מהמארז, המייקאפ החדש של אסתי הוא כל מה שעור מותש ויבש זקוק לו. הוא חבר של כבוד בקטגורית המייקאפים הלחים שעושים נעימי לעור - מאוד סרומי במרקם, מזין, מאחד ומשפר את הגוון, מכסה אדמומיות ומתיישב מעל הקמטוטים והנקבוביות ולא בתוכן. הגימור משיי וזוהר בטוב טעם, וה-SPF20 הופך אותו למושלם לקיץ וגם לעונות שאחריו. ניתן להשיג ב-12 גוונים.
אסתי לאודר, skin tint serum the futurist
240 שקלים.

בובי בראון, New Weightless Skin Foundation

מייקאפ בובי בראון. יח"צ חו"ל,
לא פחות מ-53 (!!!) גוונים. קולטות?/יח"צ חו"ל

גרסה חדשה למייקאפ הוותיק של בובי: ה-New Weightless מצליח לעשות ניסים, ונותן לוק טבעי בגימור מאט שדרוש כל כך בימים שכולנו מבהיקות כמו חביתה. את האיזון הזה הוא משיג בלי לשאוב מהפנים את כל מעט הלחות שעוד נותרה בהם ובלי פיניש מסכה אטום ויבשושי. הוא נוזלי מאד, נוח לבנייה ומגיע עד כיסוי בינוני אז אל תבנו על זה יותר. מתאים במיוחד לעור מעורב ומגיע בלא פחות מ-53 (!!!) גוונים שמבטיחים התאמה מדויקת במקסימום לכל תת גוון.
בובי בראון, New Weightless Skin Foundation
250 שקלים.

לנקום, TEINT IDOLE ULTRA WEAR

מייקאפ לנקום. יח"צ חו"ל,
בעלות עור יבש - לעזוב הכל ולהתרחק/יח"צ חו"ל

המייקאפ הותיק של לנקום יצא לאחרונה בגרסה חדשה שמבטיחה להיות נושמת יותר, עמידה יותר ובגוונים חדשים עם פיגמנטים שידייקו התאמה גם לעור כהה. הנסיינית שהכירה גם את הגרסה הקודמת מעדכנת שהפורמולה דקיקה במיוחד עד בלתי מורגשת, נותנת כיסוי טוב, בגימור מאט יבש-יבשושי מאד. דיל מעולה לבעלות עור בעייתי, שמן ומבריק, לבעלות עור נורמלי מומלץ להקדים אותו באקסטרה לחות, ובעלות עור יבש - לעזוב הכל ולהתרחק, אלא אם בא לכן להתפורר בלחיים ובמצח באמצע היום.
לנקום, TEINT IDOLE ULTRA WEAR
199 שקלים.

עוד בוואלה

כך תנסו בעצמכן את טרנד המניקור "אפרול שפריץ"

לכתבה המלאה

איב סן לורן, All hours foundation

מייקאפ איב סן לורן YSL. יח"צ חו"ל,
מבטיח ומקיים גימור מאט קיצוני/יח"צ חו"ל

עוד גרסה חדשה למייקאפ מוכר, עוד מוצר שמבטיח ומקיים גימור מאט קיצוני: ה-All Hours החדש מצטיין בכיסוי, מצטיין בעמידות, לא דוהה לאורך היום ועושה את כל אלה במרקם אוורירי שמאפשר לעור לנשום. מצד שני, ולמרות החומצה ההיאלרונית שהתווספה לפורמולה, אם את לא מבריקה בשיגעון ומחפשת מוצר שייבש לך את הבוהק המיוזע, עדיף לחפש במקום אחר. ניתן להשיג ב-18 גוונים.
איב סן לורן, All hours foundation
251 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully