וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תנסו בעצמכן את טרנד המניקור "אפרול שפריץ"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 12:51

אין מרענן יותר מהמשקה התוסס של הקיץ, שהפך לצמד המילים אולי הכי אהוב עלינו לעונה: אפרול שפריץ. הטיקטוק והאינסטגרם כבר לגמרי שם - ואנחנו לא מתכוונות לאלכוהול. אלא לטרנד ציפורניים הכולל את גווני המשקה בעיצוב אומברה, פרנץ' וגם אחיד וקלאסי. אפרולינג התחלנו!

אם תשאלו אותנו, צמד מילות הקיץ האייקוני ביותר חוץ מ"המזגן דלוק?" - הוא לגמרי אפרול שפריץ. בתזמון מושלם למי שחופשת הקיץ עוד לפניה וגם לנוכחות במחוזותינו, נכנס בסערה טרנד ביוטי חדש בתחום המניקור שעושה כבוד למשקה המרענן והטעים.

גלילה שגרתית ברחבי הטיקטוק והאינסטוש הוביל אותנו למגוון ציפורניים על פלטת הכתומים. לפעמים כהים יותר, לפעמים בהירים ולפעמים זוהרים או עמומים פחות. אך המשותף לכולם הוא שהם גורמים למוח שלנו ישירות לחשוב על האפרול המוכר והאפקט דומה: מרענן ומכניס אותך למצב רוח טוב, וזה בדיוק סוג האווירה שאנחנו רוצות להמשך קיץ 2024.

@lightslacquer nails inspired by the drink of the summer, aperol spritz ? products used: limoncello, hide the rum!, aperol spritz, totally gelly #summernails #shortnails #nailartinspo #ombrenails #aperolspritz #orangenails #yellownails #nailartvideos ♬ original sound - kenn?

מבחינה טכנית הכללים של אסתטיקת המניקור החדשה בקושי קיימים, אך אנחנו כן יכולות לשים אצבע על כלל אחד ויחיד - הצבע הכתום חייב להיות בפנים באיזשהי דרך. בין אם את בחורה של אומברה, חובבת פרנץ', או "הפשוטה/הקלאסית" שמתחברת דווקא לבייסיק של הביסייק בגוון אחיד מלא - האפשרויות של ציפורניי אפרול שפריץ הן אינסופיות.

עוד בוואלה

החבר מזיע? כך תקחי השראה לטרנד האיפור 'בויפרנד בלאש'

לכתבה המלאה

האפשרות המהירה ביותר להגיע לעיצוב כזה על הציפורניים, הוא פשוט לגשת למניקוריסטית שלך בתור הבא ולהראות לה את הרפרנסים המצורפים - והיא כמובן תפעיל את קסמיה. אבל אם אתן מרגישות במוד יצירתי ויש לכן את היד האמנותית לכך (וזמן פנוי), לכו על זה. ישנן שלוש שיטות להגיע לתוצאה הרצויה, במידה והחלטת ללכת על האפרול שפריץ בסגנון אומברה - העיצוב האהוב ביותר עלינו עד כה.

@opi A happy hour for your fingertips?? Recreate these jelly aperol spritz nails with an old top coat and your favorite vibrant orange shade!  ?? #OPI #OPIObsessed #DIYMani #jellynails ♬ original sound - Peach Girl

הראשונה, לרכוש בקניית הסטוק הבאה שלכן מכחול מיוחד למריחה בסגנון אומברה. השנייה ואולי הקלה ביותר, לקנות ספוגית, מומלץ שתהיה עבור צרכי המניקור אך אם ידכן אינה משגת לגמרי אפשר ללכת על ספוגית קטנה אפילו של מייק-אפ. השיטה השלישית, זו שיטה חדשה בשוק הקוסמטיקה שעוזרת להגיע למיצג אומברה בעזרת הטיפסים ההפוכים. נשמע כמו סינית עבור מי שמחוץ לתחום וזה אכן כך, אך מדובר בשיטה בה מתחילים במריחת בסיס נייטרלי על מניקור יסודי ובעזרת טיפס הפוך מסיליקון מתאימים את מראה האומברה. זה כמובן הרבה יותר מזה, אבל שוב - מדובר בהצעת הגשה לסבלניות שבחבורה.

הטיקטוק חשף לנו שיטה רביעית ונוספת, שהנסייניות של שיטה זו יצטרכו "להקריב" את אחד הלקים השקופים שכבר בשימוש. לתוך הבקבוק השקוף הוסיפו כמה טיפות של הצבע הכתום הנבחר והתחילו במריחה בגוונים שונים עד לתוצאה המספקת בעינייכן.

שום דבר לא צועק לנו יותר 'קיץ' מהמשקה איתו מתענגים בניחותא תחת השמש, העיצוב החדש מהווה אלטרנטיבה סופר-כיפית לפלטת הלבנים, הניודים והורדרדים הרגילים אותן אנחנו מרבות לבחור בדרכנו לעוד חופשה. צבעי ההדר מעוררים ניצוצות שמחה בקריצה למשקה התוסס הפופולרי וכפי שכולנו יודעות אפרול שפריץ אינו ממלא את תפקידו ב-100% אם הוא לא כולל פרוסת תפוז מכובדת - עוד מוטיב חמוד לחובבות הציורים, שניתן להוסיף על כמה ציפורניים נבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully