וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטרולי של אן זיוי: כל מה שכלה צריכה לארוז למסיבת רווקות

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 11:21

בעוד כחודש היא תעבור מתואר ה'ברייד טו בי' לכלה על אמת. עד אז, נסתפק במיטב האאוטפיטים שארזה יוצאת הראליטי ואושיית הרשת אן זיוי למסיבת הרווקות שלה באתונה, שהסתיימה הבוקר. איך אומרים? לפעמים החגיגה נגמרת - אבל הלוקים לא

אן זיוי חוגגת מסיבת רווקות עם ירדן ויזל. מסך אינסטגרם annezivi, צילום מסך
הבסטיז האהובות עלינו בביצה המקומית. אן זיוי וירדן ויזל/צילום מסך, מסך אינסטגרם annezivi

בחודש ינואר האחרון אן זיוי קיבלה הצעת נישואין מבן זוגה, במהלך חופשה זוגית ואקזוטית במאוריציוס. כל ברייד טו בי המושקעת בעניין יודעת שאם יש אירוע מכונן ברמת החתונה (יש שיטענו שאפילו יותר) זו מסיבת הרווקות. יוצאת הראליטי ואושיית הרשת ארזה את עצמה ואת הבסטיז, ביניהן ירדן ויזל, אור לוזון, נועה בני ועוד רבות וטובות והמריאה בסוף השבוע האחרון לחגיגה ביוון שנמשכה עד בוקר זה.

בעוד שמסיבות רווקות רבות כוללות את המרצ'נדייז המאוס של הסרט עם הטייטל לכלה ובגדים תואמים למלוות, נראה שזיוי התעלתה על המקובל (תודה על זה) וארזה בטרולי שלה את כל מה שכלה לעתיד (בעוד חודש אם לדייק) צריכה בנופש הקצר שלה.

אן זיוי חוגגת מסיבת רווקות בביקיני של בננהוט. מסך אינסטגרם annezivi, צילום מסך
התחילה בביקיני/צילום מסך, מסך אינסטגרם annezivi

מזוודה שיקית ורב תכליתית, מבגדי ים ועד שמלות לבנות בטקסטורות וגזרות שונות, היא החלה עם ביקיני מבית בננהוט, כזה שאין איתו מקום לטעויות. סט Bloom לבן (489 שקלים לכל חלק), הכולל טופ בעיצוב משולשים הפוכים, שמה שמפריד בין הקאפים הוא מטבע זהוב עליו מוטבע לוגו המותג ודאבל כתפיות ספגטי דקיקות במיוחד מכל צד. החלק התחתון והמינימלי בעיצוב רצועות ייחודי ועליה שרשרת עדינה המוסיפה לשובבות הדגם הקלאסי, פלאס קשירת מותניים עדינה המסתיימת בחרוזים בגוון זהב.

אן זיוי חוגגת מסיבת רווקות. מסך אינסטגרם annezivi, צילום מסך
מתרגלת שימוש בשמלה לבנה בי לייק/צילום מסך, מסך אינסטגרם annezivi
אן זיוי חוגגת מסיבת רווקות. מסך אינסטגרם annezivi, צילום מסך
הקלילה עם טוט ענק וצבעוני/צילום מסך, מסך אינסטגרם annezivi

עוד בוואלה

"כל הפרצוף והעיניים שלי התנפחו": אן זיוי חוזרת לאסון הקוסמטי שלה

לכתבה המלאה

מיד לאחר מכן נרשמה שמלה מוצלחת במיוחד, אלגנטית וצעירה בחסות המותג barbik של בר בן דוד. דגם 'ונסה' (620 שקלים) המתאפיין בגזרת מיני עשירה בבד, שרוולים ארוכים נפתחים ושובל קדמי ארוך ומרשים. שמלה נוספת שלא יכלנו להבליג על נוכחותה ברצף הסטוריז הרבים ששותפו באינסטה, זו אחת נוספת לבית המותג של נטע אלחמיסטר ונועה בני. דגם 'אלורה' מקטגוריית "All white" של בננהוט (949 שקלים, נמכרת גם בשחור) - שמלת מקסי חצי שקופה ומסובבת ראשים, המעוטרת בדיטלס תחרה מורכבים על צללית צמודה לגוף, כתפיות דקיקות וקאט-אאוט מסוקס בפרונט. כדי להקליל, הוסיפה לטוטאל לוק תיק טוט אוברסייז מבית איזבל מארה (990 שקלים בפקטורי 54) - בעיצוב פסים בצבעי אדום-צהוב-בז', בשילוב רצועות נשיאה עליהן רקום לוגו המותג.

אן זיוי חוגגת מסיבת רווקות. מסך אינסטגרם annezivi, צילום מסך
יש לנו חולשה לבגדי ים שלמים/צילום מסך, מסך אינסטגרם annezivi
אן זיוי חוגגת מסיבת רווקות. מסך אינסטגרם annezivi, צילום מסך
סגרה בפפיון/צילום מסך, מסך אינסטגרם annezivi

לסשן שיזוף ומוזיקה נוסף, נרשם בגד ים שלם של La Fille de המותג בהובלתה של ליבר בלילתי. פיס המורכב מעיצוב מחוך וקאפים מובנים, קו מפשעות גבוה הנותן תחושה של אורך ופרטי סלסול חמודים במכפלת התחתונים (599 שקלים). לפריט שנלקח מתוך הקו הייעודי לכלות, התווסף פפיון לבן וגדול על תסרוקת חצי קוקו, לצד שתי שרשראות חרוזים עגולים - האחת לבנה והשנייה שקופה.

אן זיוי חוגגת מסיבת רווקות עם אור לוזון והחברות. מסך אינסטגרם or_lu, צילום מסך
כל החבו/צילום מסך, מסך אינסטגרם or_lu

ולפעמים החגיגה נגמרת - אבל הלוקים לא. לערב החגיגי האחרון שהיה בסימן מסיבת ענק רגע לפני שהמריאו חזרה ארצה בשעות האחרונות, שילבה אן נוחות מתבקשת ושיק יווני מדויק. מכנסיי תחרה בגזרה נמוכה ומתרחבת לצד טופ קטן עם סלסול קדמי, בתוספת שרשרת בטן. בחלקת האקססוריז נרשמו עגילי חישוק זהובים וכובע קש חום שנחת על תסרוקת צמה שנקלעה ונקשרה בסיומת של גומיית סקראנצ'י טרנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully