וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטיט החדשה בביצה: את עינב שרי לא חשבנו שנראה ככה

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 16:04

יוצאי "האח הגדול" נהנים מ-15 דקות התהילה שלהם בניסיון להבין מי החבו שתישאר בראש כותרות הביצה המקומית. בינתיים, אנחנו פה כדי להאיר ולהעיר על הבחירות האופנתיות שלהם - הפעם, מפנות זרקור לעינב שרי בסט קיצי שחור, דקיק ומנצנץ. מאיפה לה?

אמילי קופר ועידן גלפר, יוצאי האח הגדול 2024. אור גפן,
חזרנו לפלרטט או סתם צ'ירס?/אור גפן

רק לפני שנייה הם היו בפיג'מות על המסכים שלנו ותראו איזה פלא, כמה שהבחוץ עושה להם טוב. יוצאי "האח הגדול" שייצרו לא מעט באזז העונה, נהנים מ-15 דקות התהילה שלהם בניסיון להבין מי החבו שתצליח להישאר במרכז העניינים ולהיות חלק מהביצה המקומית, שמורכבת ברובה מפליטי ראליטי.

אמש (ג'), עידן גלפר שזכה במהלך שהותו בבית האח לכמה כינויים מטעם הקהל הנמרץ ברשתות החברתיות (aka: "מלך הגזלייטינג"), חגג את יום הולדתו ה-30 בעודו מנסה להניח את כל הדיבורים מתוך בית האח הרחק-הרחק. אז מי הגיע להרים לו? האקסית(?) אמילי קופר, עינב שרי שנוכחותה השיקית בלטה מעל כולן, תום ברכה אחד חתיך, חיימון, יהב על תקן הממתין (להדר נו), צמד האם ובת אורית ולירון טנג'י ועוד רבים וטובים (תלוי את מי שואלים).

עינב שרי, יוצאת האח הגדול 2024. אור גפן,
פטיט אחת ומיוחדת/אור גפן

עוד בוואלה

קונסילר המריבה של הדר ואמילי: איפה תוכלו לרכוש אותו?

לכתבה המלאה

על הגג של ההייקו בתל אביב הצטיינה אחת פטיט ומיוחדת, עינב שרי. אנחנו מודות שבחירות הסטיילינג שלה בתוך הבית לא היו משהו שלא ראינו בעבר, פרסונה שנורא דובקת בטרנדים עדכניים ויודעת מה עובד ומה פחות - גם כשזה מגיע לקונסילר. אמש, הלכה על טוטאל לוק שאין סיכוי לטעות או ליפול בו, אבל עם טוויסט מנצנץ ששדרג את הופעתה בכמה רמות.

עינב שרי ואמילי קופר, יוצאות האח הגדול 2024. אור גפן,
בסטיז גם מחוץ לבית/אור גפן

סט מבית Elle studio, המתמחה בבגדי ערב להשכרה במחירים נגישים ונוחים - הכולל חצאית מקסי דקיקה בגזרה נמוכה וסופר מחמיאה, כזו שנתנה חשיפה יפה ומינימלית לבטן החטובה, לצד גופיה תואמת בעלת כתפיות דקות. מדובר בסט 'ג'סמין' (400 שקלים), שהייחודיות בו הם הנצנוצים מכל עבר הנותנים לו את הנופך היוקרתי ומוצע באתר המותג גם בצבעי אדום ולבן במידות S-L. את החליפה המתוקה השלימה עם שוז מבית זארה, ושרשרת תליון עגול משובץ יהלומים בעבודת צורף אישי ותיק שחור עשוי עור בגרסת מיני בחסות ז'קמוס (3,590 שקלים בפקטורי 54) הנושא את הלוגו המטאלי והמוזהב בחזית.

"אחד הדגמים הכי חמים שלנו עכשיו זה ה-JASMINE סט של חצאית מקסי וגופייה תואמת, הבד מסריג פתוח וקליל, עם עיטורי פאייטים שהכי הולך עם המזג האוויר הקיצי בערבים עכשיו", מספרת לנו אלה בעלי המותג. "עינב חיפשה משהו קלאסי שיכול להתאים לערב קז'ואלי מנצנץ אבל לא מתאמץ של מראה ריזורטי".

הגרסה האדומה

אמילי קופר הבסטי לבית, עמה מתכננה ככל הנראה להיכנס לשותפות בדירה תל אביבית, הלכה דווקא על טוטאל לוק מבית זארה. בשמלה שחורה קטנה בגזרת מחוך צמודה בחלק העליון וחצאית מיני נפתחת בחלק התחתון, לצד שרשרת פנינים משולשת וסנדלי עקב שחורים. מנגד, ילד יום ההולדת, עידן, בטוטאל לוק מבית Mainstream כמובן. המותג הראשון שגייס אותו לכוחותיו עבור צילומי קמפיין קולקציית הקיץ של הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully