וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין כמו אמא": ליין טי-שירטס עם הקעקועים של לוחם דובדבן ז"ל

הקעקועים על גופו של אמיר פישר ז"ל, שנפל בשבעה באוקטובר, היו חלק ממסע החיים שעבר וחלק בלתי נפרד מאישיותו. שישה קעקועים קרובים לליבו קיבלו עיצוב מיוחד על חולצות טי כמחווה לזכרו - זאת לבקשת המשפחה שתתרום את ההכנסות מפרויקט ההנצחה המרגש

רס"ל אמיר פישר ז"ל, לוחם ביחידת דובדבן, נפל בקרב בכפר עזה במהלך מתקפת השבעה באוקטובר. משפחתו של אמיר, כחלק מפעולות ההנצחה לזכרו, פנו לאתר האופנה טרמינל איקס, לעיצוב ליין חולצות עליהן יהיו מודפסים הקעקועים של אמיר - בצבעים שונים ובמיקומים שהיו על גופו. אתר האונליין הפופולרי נרתם לרעיון ולביצוע פרויקט ההנצחה וכעת משיקים קולקציית קפסולה בעזרת חולצות טי של המותג בילבונג, המשלבות את הקעקועים השונים. לצילומים הגיעו שני חבריו של אמיר, האחד חבר לצוות מדובדבן וחבר מהבית שיחד שיחקו כדורגל, כחלק מהמחווה לזכרו.

ליין חולצות של טרמינל איקס ובילבונג לזכרו של הלוחם רס"ל אמיר פישר ז"ל. דימה טליאנסקי,
קעקוע פאזל 4 חלקים, שייצג את משפחתו. חלומו היה להוסיף לאחר השחרור חתיכה עם מספר הצוות/דימה טליאנסקי

אמיר פישר, בן 22 מתל אביב, היה חייל בודד שעלה לארץ מגאנה שבאפריקה בגיל 18 וחצי. הוא ויתר על קריירה מבטיחה כשחקן כדורגל מקצועי, והחליט לעלות לישראל במטרה לשרת בצה"ל, מתוך ציונות ואהבת הארץ. אמיר, שהיה לו חשוב לתרום למדינה בשירות משמעותי בצבא, התגייס תחילה ליחידת שלדג ולאחר מכן עבר לשרת ביחידת דובדבן, שם השתלב במהירות בצוות '40' וקיבל את הכינוי "פיש".

בבוקר השבת השחורה הוקפץ לכפר עזה, נלחם יחד עם הצוות שלו בהגנה והצלת תושבי הקיבוץ. אמיר והצוות הספיקו לטהר בקיבוץ 3 בתים ממחבלים, ובמהלך הפעילות נפל בקרב יחד עם מפקד הפלוגה שלו. אמיר היה אהוב ומוערך על ידי כל סובביו. חבריו לצוות מספרים שהיה אדם עם לב טהור, בעל רגישות, ואכפתיות יוצאות דופן, כאשר אחד המשפטים שמתארים את אמיר לאורך השירות שלו הוא "החייל הבודד הכי לא בודד". תמיד מוקף באנשים ואף פעם לא היה לבד.

ליין חולצות של טרמינל איקס ובילבונג לזכרו של הלוחם רס"ל אמיר פישר ז"ל. דימה טליאנסקי,
שני חבריו של אמיר, חבר לצוות מדובדבן וחבר מהבית שיחד שיחקו כדורגל/דימה טליאנסקי

עוד בוואלה

לא לצידנו, איתנו: הסטייליסטית רייצ'ל זו לא חוסכת בתמיכתה בישראל

לכתבה המלאה

במהלך חייו קעקע על גופו 6 קעקועים שהיו קרובים לליבו, וקעקוע בולט במיוחד היה של פאזל המורכב מארבעה חלקים, אשר ייצג את משפחתו הקרובה. חלומו של אמיר היה להוסיף, לאחר השחרור מצה"ל חתיכת פאזל נוספת עם מספר הצוות (40), דבר שלא הספיק לעשות. לאחר נפילתו, חבריו לצוות בחרו לקעקע על גופם את חתיכת הפאזל החסרה, עם מספר הצוות (40), כמחווה לזכרו.

ליין חולצות של טרמינל איקס ובילבונג לזכרו של הלוחם רס"ל אמיר פישר ז"ל. דימה טליאנסקי,
"אין כמו אמא"/דימה טליאנסקי
ליין חולצות של טרמינל איקס ובילבונג לזכרו של הלוחם רס"ל אמיר פישר ז"ל. דימה טליאנסקי,
כל ההכנסות ייתרמו לעמותה שתיבחר על ידי משפחתו של אמיר ז"ל/דימה טליאנסקי

הקעקועים על גופו של אמיר, היו חלק ממסע החיים שעבר, וחלק בלתי נפרד מאישיותו. החולצות שעוצבו לזכרו בשיתוף משפחתו וחבריו, מטרתן להוות סמל לזכרו, לדמותו ולהעביר מסרים של אהבה ואחווה, בדיוק כפי שחי את חייו. החולצות זמינות לרכישה באתר TERMINAL X במידות S-XXL, בעלות 99.90 שקלים ובמשלוח מהיר 'מהיום להיום' עד הבית. כל ההכנסות ממכירת החולצות ייתרמו לעמותה שתיבחר על ידי משפחתו של אמיר פישר ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully