וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרשרת פופקורן ב-2,200 שקלים. קונות?

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 16:03

הנשנוש הזול ודל הקלוריות מקבל במה בקולקציית האקססוריז הסתיוית של Acne Studios, במה שנראה כשרשרת פופקורן קצרה ולא נשקר שאפילו פותחת תיאבון. חובבי האופנה במחוזות הטיקטוק כבר שמו יד על התכשיט הביזארי - וזאת למרות תג המחיר המופקע

שרשרת פופקורן של acne studios. www.net-a-porter.com, צילום מסך
נפתח לנו התיאבון/צילום מסך, www.net-a-porter.com

אחת ההשקות האחרונות של 'אקנה סטודיוס' הצליחה (אולי וכמעט בטוח שזו הייתה כוונת המשורר) להשתלב בסרטונים הקצרים של משתמשי הטיקטוק ברחבי העולם. בזכות תכשיט ביזארי לחלוטין שכבש מספר לא מבוטל של בלוגריות וחובבי אופנה, המותג השוודי הגדיר מחדש סטייל אקסצנטרי שעשוי להתעלות אפילו על היצירות החריגות ביותר של בלנסיאגה - שהפכו למומחי הביזאריות, שלא נגיד חלוצים בתחום.

שרשרת פופקורן השייכת לקולקציית הסתיו האחרונה של המותג, הושקה לפני כחודש פלוס-מינוס וכעת הפכה ויראלית בזמן שקופצת גם לנו כמעט בכל סרטון שני ברשתות החברתיות. אמנם לוק פשוט לדייט קולנוע בדרך כלל לא מהווה איזשהו אתגר אופנתי, אך נראה שאקססוריז המבוססים על מוטיב החטיף האהוב והזול בהחלט כן.

מדובר בעיצוב מיוחד של שורת גרעיני תירס לאחר פקיעתם מסודרים זה לצד זה, העשוי בעיקר מפוליאסטר, בסגירת שרשרת כסופה מתכווננת להתאמה אישית מבחינת אורך ותוספת של אבזם לב קטן. אם הייתן צריכות לנחש כמה יעלה לכן פיס כזה, כנראה לא הייתן מתמחרות את זה ביותר מ-100 שקלים. בפועל, ההפך הוא הנכון ולפניכן תכשיט עם תג מחיר של 580 דולרים (כ-2,200 שקלים) אם לא יותר! - תלוי איפה תבחרו לרכוש אותו.

@highsnobiety going to the movies core ? #acnestudios @acnestudiosofficial ♬ BIG UP - INJI

עוד בוואלה

ביזאריות בשיאה: למה לעזאזל כולן עפות על העקבים הכפולים האלה?

לכתבה המלאה

תעשיית האופנה חווה בשנים האחרונות עלייה בטרנדים נועזים, שמנסים לצאת מגבולות הגזרה הנורמטיבית וה"רגילה". מצלליות אוברסייז וגזרות קיצוניות ועד גבות מובהרות ונעליים מאסיביות, אין ויכוח כי נוף האופנה חובק סגנונות חריגים. כאמור, בלנסיאגה הפכה מזמן לחלוצה בתחום כשהיא מציגה פריטים כמו חצאיות מגבת ותיקי אשפה. כעת, מותגים אחרים מאמצים אסטרטגיות דומות כדי ליצור את הבאזז הראוי ואם הגיעו למחוזות הטיקטוק? מה טוב. שרשרת פופקורן היא אמנם לא האקססורי הכי אבסורדי שראינו, אבל היא בהחלט מתאימה לקטגוריה המדוברת והלא צפויה - בטח לא בסכומי עתק שכאלה.

התגובות ברשת חלוקות בין אלו שעפו על התכשיט והגאונות שמאחורי הדבר, לבין תגובות הזלזול השונות: "אני כבר אובססיבית לזה", כתבה אחת צופות האינסטוש בעוד אחרים הוסיפו: "זה הדבר הכי מטוטמם שראיתי", "לצערי Acne הם הבלנסיאגה החדשים. חבל אני אוהב אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully