וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת 'חתונמי' התחתנה בשושו עם בן הזוג מהתוכנית - וזו השמלה שבחרה

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 12:36

שנתיים לאחר שעינב כפיר ורז איתן הכירו תחת חופת 'חתונמי', נישאו בצהריי שישי האחרון בטקס אינטימי ומצומצם בבית המשפחה. למרות שהסטייל שלה לא בלט במיוחד מעבר למסך במהלך העונה השישית, היא עלתה על עיצוב אישי מוקפד שאם נסכם במילה: מפתיע. מאוד

החתונה של עינב כפיר ורז איתן/מסך אינסטגרם

בחודש יוני האחרון ממש לפני כשלושה חודשים, עינב כפיר ורז איתן, אחד הזוגות הכי מרגשים ואהובים לאורך עונות "חתונה ממבט ראשון", החליטו לקחת את הזוגיות שהחלה במסכי הטלוויזיה צעד אחד קדימה ולאחר שנה וחצי יחד - התארסו.

בסוף השבוע האחרון השניים נישאו באופן רשמי בטקס אינטימי ומצומצם, שכלל משפחה וחברים קרובים, כשאת אירוע החתונה הגדול מתכננים לערוך בחודש נובמבר הקרוב עם רשימת מוזמנים מורחבת. הטקס הצנוע התקיים בבית משפחתו של החתן בצהריי שישי האחרון, ולמרות היותו איוונט "ראשוני" ולכאורה פחות מתוקשר, שמלת הכלה הנבחרת הייתה מעל ומעבר לכל ציפייה.

כוכבי חתונה ממבט ראשון עינב כפיר ורז איתן מתחתנים. מסך אינסטגרם einav.kfir, צילום מסך
מזל טוב מתוקימים, האמנו בכם סינס פרק 1/צילום מסך, מסך אינסטגרם einav.kfir

המילה 'מפתיעה' נמצאה למתאימה ביותר במקרה הבא, שכן בעת כיכובה בעונה השישית של התכנית הנצפית בקשת 12, עינב לא בלטה במיוחד בזכות סטייל יוצא דופן, אלא בחרה תמיד בפיסים מז'אנר הבייסיק שהתאימו ללבוש היומיומי המצולם. ליום החגיגי והמרגש בחרה בשמלת קולר מהממת, הכוללת פרט פפיון קשירה ענק בפרונט שלא האפיל על שאר עיצוב השמלה הנשפך ואפילו העניק לה מיקוד מרכזי ומחמיא של קריצה נערית-שובבית, בנוסף למחשוף גב נשי ורחב.

כוכבי חתונה ממבט ראשון עינב כפיר ורז איתן מתחתנים. מסך אינסטגרם einav.kfir, צילום מסך
עיצוב אישי בחסות סטודיו עדן איבגי/צילום מסך, מסך אינסטגרם einav.kfir

השמלה עוצבה על ידי מעצבת שמלות הכלה עדן איבגי, שסיפרה לנו שפנתה לכפיר דרך האינסטגרם לאחר ששמעה על האירוסין. בעקבותם, הזמינה אותה לבוא לסטודיו שלה בעין כרם, ממש בכניסה לירושלים. "התחלנו להתקשקש והיא אהבה שמלה בעלת שרוולים ארוכים מהקולקציה האחרונה שלי, היא מדדה אותה ואז הבנו שהחתונה בספטמבר בשיא החום התל אביבי", אומרת איבגי. ומוסיפה "אז שאלנו איך לוקחים את אותה שמלה ומקלילות בהתאם למזג האוויר. ראינו שגזרת הקולר מחמיאה לה, אז יצרנו גרסה מקורית בהמשך לשמלה ההיא שאהבה שכוללת קשירת פפיון מקדימה".

כוכבי חתונה ממבט ראשון עינב כפיר ורז איתן מתחתנים. מסך אינסטגרם einav.kfir, צילום מסך
דוז פואה/צילום מסך, מסך אינסטגרם einav.kfir

עוד בוואלה

בטרולי של אן זיוי: כל מה שכלה צריכה לארוז למסיבת רווקות

לכתבה המלאה

אותה שמלה ניתנת להשכרה בסטודיו שמחיריו נוחים להפליא, ביחס לעלויות שוק הכלות כיום - ונע על 4,000-9,000 שקלים לדגם. מעבר למאסטר פיס איתו החלה את חגיגות האהבה, נרשם עגיל שגם אותו עיצב באופן אישי הסטודיו של איבגי, כהברקה נוספת ללוק באקססורי העשוי מפרחים גדולים מבד. השלמות נוספות היו בגזרת הנעליים, עם זוג עקבים מחודדים עם חזית פאייטים בצבע בז' מבית זארה ומשקפי שמש נגד השמש הקופחת.

כוכבי חתונה ממבט ראשון עינב כפיר ורז איתן מתחתנים. מסך אינסטגרם einav.kfir, צילום מסך
ביתי, אבל מלא בסטייל/צילום מסך, מסך אינסטגרם einav.kfir

בשיחה עם הכלה הטריה, סיפרה עינב לוואלה אופנה כי עיצוב השמלה התרחש נורא מהר: "עדן המהממת הייתה כל כך קשובה והיא כל כך מוכשרת ובזמן כל כך קצר עיצבה לי שמלה מלאה בסטייל ושיק. בהתחלה תיכננתי ללבוש לטקס חופה שמלה לבנה שיש לי בבית ואני כל כך שמחה שעדן עיצבה לי שמלה מושלמת שמתאימה לוייב של האירוע ושגרמה לי להרגיש הכי אני בעולם. אני ממש אוהבת אופנה ואמירות אופנתיות, פשטות עם טוויסט והיא לגמרי הצליחה להוציא את הוייב שלי החוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully