וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאת גם נוצצת וגם מרגשת: מישל גרציג במחווה לחטופים

עודכן לאחרונה: 23.9.2024 / 15:50

הדוגמנית הישראלית התלוותה לפרמיירה הגדולה של בעלה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, שמשיק בימים אלו דוקו חדש על חייו. ללא כל מאמץ הייתה זו מישל גרציג שמשכה את כל הפוקוס אליה - היופי הטבעי, השמלה שעברה שדרוג ותכשוט בהתאם שכלל מחווה מתבקשת לחטופים בעזה

עשתה זאת ג'ורג'ינה רודריגס לפניה ויעשו זאת עוד הרבה אחריה, מישל גרציג הצטרפה לשטיח האדום (כחול במקרה הזה) בפרמיירה הבינלאומית בהשקת הבכורה של הסרט התיעודי של בעלה, הכדורגלן טיבו קורטואה. הדוקו החדש 'Courtois: The Return of Number One' יכלול ארבעה פרקים בהם יינתן מיקוד בהחלמתו של שוער ריאל מדריד מפציעותיו, לאחר שספג קרע ברצועה בברך רגע לפני המשחק הראשון של העונה. בנוסף, השוער יפתח את דלתות ביתו כדי ללמד ולהפגיש את הצופים בהצצות נוספות במערכת היחסים המשפחתית שלו, בדגש על יחסיו עם אשתו מישל גרציג, איך נראים חיי היומיום שלו בקבוצה המפורסמת, כמו גם על תפקידו כאיש עסקים.

טבעת סמל החטופים של מישל גרציג בהשקה במדריד. יח"צ,
מרשים בהחלט/יח"צ

עוד בוואלה

איך לבנות לוק מיליון דולר מזארה? תשאלו את מישל גרציג

לכתבה המלאה

את הפוקוס בפרימיירה הגדולה במדריד, מגנטה לעצמה (איך אפשר שלא) גרציג הישראלית בטוטאל לוק צחור עם תזכורת ומחווה מתבקשת לסמל החטופים. בליווי צמוד של הסטייליסטית הדר (דורה) קדוש, איתה מתנהלת לא פעם גם בשלט רחוק, בחרה בעיצוב אישי שנוצר עבורה על ידי מעצבת שמלות הכלה והערב הישראלית, שרי שוקרי.

טבעת סמל החטופים של מישל גרציג. הדר קדוש,
נוצצת ומרגשת/הדר קדוש

גזרת סטרפלס באורך מקסי, שבמקור נראתה שונה מזו הנראית בתמונות שרצות ברשת - ושודרגה על ידי המוחות המלווים את הדוגמנית. כשהשינוי המהותי נרשם בחלק המחבר את האזור המרכזי של מחשוף הקאפים המעוגלים העמוק שבצבץ לו שם. מחשוף שעמד במקומו בזכות בד רשת שקוף ודקיק ובעזרת זוג רצועות זהב מתכתיות בצורה גלית המקבילות זו לזו, מהן נתלות שתי אבן חן מרשימות.

כנציגה מקומית באדמת אירופה, מישל לא שכחה להעלות את המודעות להשבת החטופים בשבי עזה ובחרה בתכשיטים ייחודים שישלימו את הלוק ויעבירו את המסר הרצוי. אוסף זהוב מבית קסוטו תכשיטים של מספר צמידים קשיחים וטבעת הצהרתית בצורת סמל החטופים במרכזה שובץ יהלום נוצץ. בגזרת השוז הלכה על עקבים גבוהים, גלאם של איפור נקי ותסרוקת שיער פזור חלקה. מצד בעלול, נרשמה חליפה מחויטת מבית BOSS ותחתיה חולצת טי לבנה עם השלמה של סניקרס בהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully