וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמוד, צבעוני ויקר: ג'ורג'ינה רודריגס ב-5 לוקים מפוקפקים

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 5:36

ג'ור'גינה רודריגס, אם ילדיו של כריסטיאנו רונאלדו מזמן הפכה לאושיה בפני עצמה. רגע אחרי השקת העונה השנייה לסדרה על חייה, מככבת על שער מגזין Sorbet ומציגה לוקים סקסיים במיוחד וגם נרשמה פדיחה קטנה של ספיר אביסרור

טריילר לסדרה של ג'ורג'ינה רודריגס בנטפליקס/נטפליקס

העונה השנייה של "אני ג'ורג'ינה" עלתה לנטפליקס בסוף חודש מרץ ומאז, בת זוגו ואם ילדיו של כריסטיאנו רונאלדו לא מפסיקה לספק כותרות חמות. בסוף השבוע האחרון מגזין Sorbet הרים לג'ורג'ינה רודריגס בשער המגזין עם הפקה המשקפת את הסגנון הסקסי, אליו נשארת הגברת נאמנה עד מאוד.

הפרגון של המגזין מגיע בגרסת שני שערים. האחד, בשמלת מיני אדומה מבית אלכסנדר מקווין, מלווה בשרשרת חוליות דקה וצמידים של טיפאני אנד קו, המותג שחתום על כל הלוקים של ההפקה, והשני, בגופיה עבה של בלמיין עם תסרוקת גולגול אסופה, המציגה זוג עגילי זהב בעל שני חוליות.

היא מעטרת את דפי המגזין באאוטפיטים בצבעים מלאי חיים ובאובר הגרנדיוזיות אליה נצמדה בשנים האחרונות ומביאה איתה את רוח האביב האופטימית הנחוצה בימים אלו, אבל גם מזכירה שהיא לא העפרון הכי מחודד. סך הכל חמש קומבינציות שלא בהכרח היינו לובשות, כשאחת מהן משכה את תשומת ליבנו, עקב בלבול משעשע של מעצבת האופנה ואושיית האינסטגרם ספיר אביסרור.

ג'ורג'ינה רודריגס בסטורי של ספיר אביסרור. אינסטגרם ספיר אביסרור, צילום מסך
ניקיונות פסח הצליחו לבלבל גם את ספיר אביסרור/צילום מסך, אינסטגרם ספיר אביסרור

עוד בוואלה!

ג'ורג'ינה רודריגס היא לא העיפרון האופנתי הכי מחודד - אבל בהחלט חיה את החלום

לכתבה המלאה

אחת מבחירות הסטיילינג בהפקה, זו שמלת סטרפלס כתומה, בשילוב זוג כפפות אופרה תואמות של מעצב האופנה האוסטרלי, אלכס פרי (1,600 יורו) - עליהן מונחות טבעות. הצצה קטנה בסטורי של אביסרור חשפה אותנו לבלבול רגעי בו הניחה שהשמלה שלובשת ג'ורג'י, היא מבית המותג הפרטי שלה SAP. אופס, פחות.

כך או כך, ההצגה נמשכת ושאר הצילומים מתאפיינים בגזרות צמודות משמלת מנטה באדיבות פנדי עם פתח קאט-אאוט בין הצלעות (3,800 יורו) ועקבי לובוטין סגלגלים ופרחוניים, שהם כבר סולד אאוט - וטוב שכך. שמלה נוספת ונועזת מסאטן בצבע יין, שמתחיל כמחוך סטרפלס ונסגר בצמוד לגופה באורך מידי, יצירה מבית דולצ'ה גבאנה (1,950 יורו).

השילוב המוצלח ואולי השנוי במחלוקת בעיניי אחרים הוא מחוך טול כחול של פילוסופיה די לורנצו סרפיני (945 יורו), עם חצאית ג'ינס ושסע היסטרי מבית Marques'Almeida, החושף מגפי זהב עד גובה הירך עליהם חתומים By Far (715 יורו).

המראה האחרון נסגר בשמלת מיני לבנה צחורה ומלאת סלסולים מדורגים (588 יורו) ועליה נוספת של פרח ענק, שכפי שכבר אמרנו בעבר, מסתמן שזהו הטרנד המביא איתו את בשורת האביב.

גם תגובות העוקבים לא איחרו להגיע משני קצוות התדר. "יותר מדי פוטושופ, היא נראית כמו דמות מצוירת", ומנגד, כאלה ששיבחו אותה עד רמת "מלכת ספרד, תרימו לספרדים, לתכשיטים, לתיקים ולמדהימות" - עוד מבולבל שנכנס לתמונה, ששכח את הפרט השולי שג'ורג'י בכלל ארגנטינאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully