וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס, היא עשתה זאת שוב: אנה זק רותחת בחוטיני על המסלול

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 11:17

הסיפתח היה בשנה שעברה כשעלתה על שני לוקים מסוקסים כחלק מהפאשן וויק הנחשב בפריז. העונה, היא עושה זאת שוב ומתעלה על עצמה - וזה מאתגר. בטוטאל לוק רומנטי, מהפנט, עם דגש על היופי הטבעי בתווי פניה העדינות, פלאס הנתונים המרשימים. אנה זק עלתה על המסלול

אנה זק על המסלול של etam בשבוע אופנה פריז, ספטמבר 2024/יח"צ

בשנה שעברה היא עשתה זאת בפעם הראשונה בחייה, אחרי תיעוד סטורי מתוק בו נראתה נרגשת ומעט בוכייה על הבחירה בה לצעוד על אחד המסלולים השווים בשבוע האופנה פריז, הנחשב לאחד החשובים של העונה. אנה זק, חזרה אתמול לעיר האורות, עלתה על לנז'רי רותח ומפנק בתצוגה של בית האופנה הצרפתי Etam ועשתה זאת שוב.

היא כיכבה בלא מעט במות, הגיעה לא מעט פעמים אל המקומות הראשונים במצעדים של תחנות הרדיו עם הסינגלים ששחררה שהפכו מהר מאוד ללהיטים שנתקעים בראש, ואפילו כיכבה בקולנוע וגם על המסך הקטן בסדרה בה הייתה הדמות הראשית. אבל אין ספק שאם יש לוקיישן שהכי הולם אותה זה על מסלול התצוגה הגדול, לצד דוגמניות בינלאומיות נוספות. יעד שבהחלט שווה לשאוף אליו.

אנה זק על המסלול של etam בשבוע אופנה פריז, ספטמבר 2024. Richard Bord, GettyImages
מ-ש-ג-ע-ת על המסלול בפריז/GettyImages, Richard Bord

מדובר באירוע הדגל של מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ואחד הצפויים ביותר בפאשן וויק בכלל. כשבשורות הראשונות יושבים איי-ליסטים הנהנים מקצת התמנגלות והתרשמות מקולקציית הנשים החדשה לעונת אביב-קיץ 2025, במוזיאון המטבעה הלאומי ברובע ה-16 של העיר. זק, שבאופן טבעי מציגה ביומיום שלה נתונים נדירים, הן בפיגורה והן בתווי הפנים המחודדים - כיכבה על המסלול בסט סקסי ויחיד עשוי ברובו מקטיפה בגוון שחור שטוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנה זק על המסלול של etam בשבוע אופנה פריז, ספטמבר 2024. Richard Bord, GettyImages
נקיה ויפה, יש מצב ויתרו על המסקרה?/GettyImages, Richard Bord

החזייה (הנמכרת באתר המותג בכ-195 שקלים) מעוצבת בניגוד עדין בין קטיפה עזה ותחרה פרחונית סופר דקיקה ומעודנת - השתקפות המומחיות של הנגיעות הקלאסיות של בית האופנה, המגלמת נשיות ואלגנטיות בו"ז. בחלק הדרומי, הציגה תחתוני חוטיני בחיתוך ירך גבוה (כ-80 שקלים) המבוססים על אותו קונספט תואם של החזייה, כשכיסוי החלק האחורי נסגר בטנגת תחרה בשלמותה. מעבר לפיסים הקטנים, לאנה כמו לדוגמניות מסלול אחרות, צוותה מעין גלימה ורודה ונשפכת וסרט קשירה בגזרת קולר שחור, שהוסיפו נופף של רומנטיות מהפנטת על רקע מסלול ורדרד ותואם.

אנה זק על המסלול של etam בשבוע אופנה פריז, ספטמבר 2024. מסך אינסטגרם annazak12, צילום מסך
גלימת שכבות מדורגת ורומנטית/צילום מסך, מסך אינסטגרם annazak12

טאץ' נוסף קטן איתו חתמה את הטוטאל לוק, חוץ מהגלאם הטבעי - כי באמת אין צורך להעמיס על הבחורה ההורסת הזו (יש מצב שאפילו ויתרו על מסקרה והיא אמאלה), היה שילוב גרביונים סקסיים הכוללים מעין שובל דמוי פרח, לצד סנדלים על עקב בפלטת הסמוקים.

קונסטנס ז'בלונסקי על המסלול של etam בשבוע אופנה פריז, ספטמבר 2024. Richard Bord, GettyImages
הדוגמנית הצרפתיה, קונסטנס ז'בלונסקי מציגה בייבי באמפ על המסלול/GettyImages, Richard Bord

מי שעוד בלטה על המסלול הייתה הדוגמנית הצרפתיה, קונסטנס ז'בלונסקי בת ה-33, בחודשי הריון מתקדמים. ההריונית כחולת העיניים המתנוססת לגובה של לא פחות מ-1.80, כבר מורגלת להיות על המסלול שנים רבות. היא כיכבה בעבר בתצוגות השנתיות של ויקטוריה'ס סיקרט ובלא מעט קמפייני אופנה וביוטי נוספים, אך הפעם שדרגה את המראה לרמה הכי נשית שיש והציגה בייבי באמפ תחת הליין הסקסי של Etam בסט תחרה שחורה ואיילינר דרמטי, דארק ומלא נוכחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully