וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית מידות גדולות חושפת איך היא נראית בביקיני עם "כל הצמיגים"

6.10.2024 / 0:09

אריאלה ניסה, דוגמנית ואקטיביסטית לדימוי גוף חיובי, שיתפה תמונות שלה בביקיני שלא עברו עריכה מוקדמת - לעומת תמונות מפולטרות. המטרה שלה הייתה להראות איך בלחיצת כפתור כולם משקרים לנו ברשת

אריאלה ניסה מציגה את כל הפגמים בגוף שלה - בביקיני זעיר/3776012

אנחנו בטוחים שזה לא יפתיע אתכם לגלות שהתמונות שאנשים - ובדרך כלל סלבריטאים - משתפים ברשתות החברתיות עברו עריכה במידה כזו או אחרת, אולם ההתקדמות הטכנולוגית והשימוש ב-AI הביאו לכך שניתן לבצע מהפך של ממש בלחיצת כפתור אחת. הדוגמנית אריאלה ניסה היא בין הראשונות שהחליטו להוכיח את התרמית הזו ושיתפה תמונות שלה לפני ואחרי עריכתן - וההבדל הוא שמים וארץ.

אריאלה ניסה, דוגמנית בגדי ים פלאס סייז אוסטרלית, מרגישה שהיא נמצאת בשליחות להוכיח שאין דבר כזה אדם מושלם. היא בדרך כלל לא מתביישת להציג ברשתות החברתיות את הקימורים שלה - ומעריציה מפרגנים לה על התעוזה. עובדה שיש לה יותר מ-750 אלף עוקבים באינסטגרם שנחשפים רק לתמונות מאוד אמיתיות שלה, בהן היא חוגגת את מבנה הגוף המעט מלא שלה.

בסרטון ששיתפה לאחרונה באינסטגרם מציגה אריאלה טכניקות עריכה פשוטות הממחישות את הקלות שבה משפיענים יכולים ליצור תמונות "חסרות פגמים". בסרטון היא מציגה תמונות שלה "מאופרת" לעומת תמונות במצב טבעי. לצד הסרטון היא כתבה: "אוקיי, זה מטריף לי את המוח וזה קצת מפחיד. המדיה החברתית היא לא אמיתית. אנשים עורכים, עושים מניפולציות על הגוף שלהם, מפרסמים רק את התמונות הטובות ביותר של עצמם. כל כך קשה שלא להיכנס להרגל של השוואה. להשוות את עצמכם לכל מה שאתם רואים כשאתם גולשים ברשת. אולם רובו... אינו אמיתי, אז אל תלכו שולל. אל תשוו את הישות היפה שלכם לדברים המזויפים שאתם רואים ברשת. ה'אני הלא ערוך' שלכם הוא היפה ביותר! לעולם אל תשכחו את זה".

הפנים האמיתיות נחשפות:

המסר הועבר והפוסט צבר יותר מ-12 אלף לייקים ומאות תגובות ממעריצים תומכים. "כל בחורה שנייה באינסטגרם נראית ככה, זה מטורף. את מהממת אבל העובדה שניתן לעשות שינוי כזה מטריפה את דעתי", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "זה כל כך נכון. כל כך קשה לא להשוות, אבל אנחנו תמיד צריכים תזכורת. מזל שיש אותך". עוקבת נוספת כתבה: "אני כל כך אוהבת את הפנים שלך בלי הפילטר. כל כך יפה ואמיתית".

כפי שראיתם, אריאלה זוכה להרבה אהדה ברשת אך גם לביקורת מדי פעם. היא כתבה בפוסט נפרד: "חלק ניכר מהתגובות מדבר על הצלוליטיס שלי. תאמינו לי ששמעתי הכל. לפעמים זה אפילו גורם לי לרצות להפסיק לפרסם תמונות כאלו. להיכנע למה שהחברה רואה כציפיות בלתי מושגות מיופי. להסתיר. לכסות. אולם הדרך היחידה להראות לאנשים שזה נורמלי היא לפרסם את זה. הפוסט הזה מיועד לכל אישה שאמרו לה שהצלוליטיס שלה לא יפה, שזה משהו שהיא צריכה להרגיש חסרת ביטחון לגביו. בגלל שזה נורמלי וזה חלק יפה ממי שאני, אני לא מתכוונת להסתיר את זה מתוך מבוכה או בושה. אין מה להתבייש בזה. זה לא מושלם, בדיוק כמו כל אחד ואחת מאיתנו. אין אדם מושלם. בואו ננרמל את זה".

עד בנשא
הפעם הגזימה? דוגמנית דימוי גוף חיובי חוטפת בראש מהמעריצים על הביקיני שלבשה >>

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

בפוסט נוסף שיתפה הדוגמנית תמונות שלה בבקיני כחול, גם היא ללא פילטרים או עריכה. התמונה הזאת, כמו הרבה אחרות, נועדו לעודד אנשים לפרסם תמונות במראה הטבעי שלהם - עם הצמיגים, הקימורים והצלוליטיס - ולאהוב את מה שהם רואים. לדבריה, יופי מגיע בכל הצורות והגדלים. לצד התמונות היא כתבה: "כל הצמיגים והקימורים שלך, הם יפים בדיוק כמוך".

הפוסט הזה צבר יותר מ-26 אלף לייקים וגם הוא זכה להמון תגובות מפרגנות. "את יפה מכל הבחינות", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "יש לך יופי טבעי מדהים. זו בעיניי שלמות".

לא תמיד אריאלה הייתה כה אופטימית. גם היא סיפרה בעבר שלא הרגישה ביטחון בגוף שלה ועבדה קשה כדי לאהוב את עצמה. היא מודה שגם לה יש ימים שבהם היא מרגישה רע עם עצמה וזה לפעמים מפתה לפרסם תמונות שמסתירות את החלקים בגוף שמחזקים אצלה את חוסר ביטחון. עם זאת, היום היא מבטיחה שהיא תמיד תפרסם קודם כל את התמונות שהיא לא ממש אוהבת, רק כדי להזכיר לעצמה שהן הטובות ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully