וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטופ קטן: הדר שירי חוגגת יום הולדת עם (כמעט) כל דיירי העונה

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 11:54

חסרונה של פרידה אמנם הורגש, אך אין ספק שרבים הגיעו לסמן וי ולהרים לחוגגת הדר שירי שציינה אמש את יום הולדתה ה-25 לצד חבריה מבית "האח הגדול". מה היה שם? טופ קטן כחלק משמלה שכבר ראינו דומה לה בעבר, מיני ברבי בחסות הבסטי אמילי קופר ועינב שרי אחת בבייסיק מנצח

הדר שירי ואמילי קופר. אור גפן,
באה להרים, אמילי קופר עושה ברבי בחגיגות של הדר/אור גפן

עוד לא חלף חודש מאז צאתה של הדר שירי מבית "האח הגדול", והאמת? ציפינו כבר לראות איך תפתיע אותנו אופנתית מחוץ לכותלי הבית המדובר במדינה. אם תהיתן כיצד בילתה את מוצאי החג-שבת, אז הרי כל התשובות - היא פתחה את השבוע בחגיגה מאורגנת לכבוד יום הולדתה ה-25. כל הבסטיז מהתכנית (וגם אלה שפחות) הגיעו להרים לה, בין היתר: אמילי קופר, עינב שרי, אור בן דוד והגירלפרנד, תום ברכה, יוסי פריאנטי, עידן גלפר, דני צ'רבוננקו, יהב וגם החברות רומי גיאור וזוכת "המירוץ למיליון" לי אברהמי.

בתוך הבית נהגה לא פעם הדר ללכת על לוקים בסגנונות הסטריט, מה שכלל מכנסיי ג'ינס בגזרות אוברסייז והרבה חולצות בטן שחשפו את הפיגורה החטובה של הדיירת המסוקרת של העונה - כל זה כמובן כשלא הייתה על מרוחה בשמן שיזוף על שפת הבריכה בביקיני קטנטן. אמש, לערב הגדול שלה הלכה על טוטאל לוק שחור שממש נראה לנו מוכר, ואז נזכרנו.

הדר שירי חוגגת יום הולדת 25. אור גפן,
האפי ברסדיי האניייי/אור גפן

מדובר בפיס המעוצב רצועות בד מסאטן חלקלק, עליו אחראי אלי טאלה - המעצב אליו עולות אושיות רבות בעת הצורך לפני איוונטים נוצצים ומתוקשרים. חצאית מקסי במפתח מותניים א-סימטרי העולה על גדותיו בצידו הימני, בתוספת טופ קטן ומיושר בתיאום של סרט צ'וקר עבה על צווארה כהשלמה מקבילה. בגזרת השוז הלכה על נעלי עקב שקופות לבית זארה והוסיפה שרשרת כסופה עם תליון מנצנץ במיוחד.

נזכרנו מאיפה זה מוכר לנו

מאיה קיי בחתונה של שחף וטליה. אור גפן,
רתחה אז ורותחת היום, מאיה קיי באפריל האחרון/אור גפן

את אותו הלוק ב-ד-י-ו-ק (טוב נו, אולי עם כמה שינוים מינוריים) לבשה מאיה קיי בשמלה שחשפה קצת יותר מדי לכבוד החתונה של טליה עובדיה בחודש אפריל האחרון. בחירת הסטיילינג של קיי דאז הייתה לאחת החלוקות ברחבי הרשתות החברתיות, שכן, סיפקה מבט נועז, אדום ורותח שכמעט וגנב את השואו לכלה הטריה. הדוגמנית ויוצאת הריאליטי הצליחה לחטוף אש מעוקבי האינסטה הזועמים, בעקבות השמלה המסוכנת שגם עליה פקד טאלה.

עינב שרי. אור גפן,
עינב שרי בבייסיק מנצח/אור גפן

עוד בוואלה

רגע אחרי ההצעה: שלמור שטרוזמן נמנעת מטוטאל לוק לבן

לכתבה המלאה

כך או כך, נראה שליום הולדת 25 של שירי זו בחירה מעולה למי שהייתה מלכת הערב. כאמור החברות מהבית הגיעו לחגוג עימה - היעדרותה של פרידה אמנם הורגשה ובכל זאת, קיבלנו הצצה ללוקים נוספים של צילי וגילי, הלוא הן אמילי קופר ועינב שרי. עינב שכבר הוכרזה כאן כאחת שנוטה לדעת, הלכה על טוטאל לוק כהה בגופיית משי עם מכפלת תחרה עליונה בגזרה משוחררת מבית אולסיינטס, ג'ינס שחור דהוי של טונטי פור סבן ועקבים בהירים. אמילי הגיע על תקן הברבי התורנית, הורסת בשמלמלת מיני בורוד בייבי של זארה - צווארון קולר ומחשוף וי עמוק וסנדלי עקב כסופים של דיסקו רוסו, מה שבהחלט הצליח ככל הנראה לעקץ לעידן האקס שנכח בלוקיישן.

רומי גיאור. אור גפן,
מביאה את הסתיו עם לואפרס פראדה וגרביים/אור גפן
לי אברהמי, זוכת המירוץ למיליון 2024. אור גפן,
איפה הסיס השנייה? לי אברהמי, זוכת "המירוץ למיליון"/אור גפן

נוספות הן רומי גיאור שהפציעה בחצאית דנים קצרה וחולצת שרוולים ארוכים שקופה, עם סגירת פרונט של כפתורים לאורך והשלמה בנעליי לאופרס שחורות בחסות פראדה. אחת מהסיסטרס לבית אברהמי, לי, זוכת "המירוץ למיליון" בחרה בלוק לילי של שמלת מיני צמודה לצד גרביונים שחורים וחצי שקופים, בתוספת כמו מה שנראה תיק יד של בוטגה בצבע סגול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully