וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הלו"ז? ג'סטין ביבר נצפה עם כאפייה אדומה על ראשו

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 15:27

בעודו נהנה מטייטל הפאפי הטרי וסובל (ככל הנראה) מתיאוריות הקונספירסציה תחת פרשת פי דידי - ג'סטין ביבר לא נראה מוטרד במיוחד ונראה נוהג ברכבו באל.איי, כשעל ראשו קשורה כאפייה בצבעי אדום-לבן. סמל מובהק לסולידריות עם העם הפלסטיני - רבים ברשת חשבו שהוא סתם מסטול

תיאוריות הקונספירציה הרבות סביב פרשת פי דידי ממשיכות לטלטל את הגלובוס ומחוזות הטיקטוק ובפרט את תעשיית הבידור ההוליוודית, שעוסקת בשבועיים האחרונים בסיבות למעצרו של הראפר שון דידי קומבס - על רקע האשמות חמורות בסחר בבני אדם ועבירות מין במסיבות הרבות שנהג לערוך בביתו.

אחד מהשמות שהוזכרו בפרשה - (ללא עובדות מוצהרות) הוא שמו של ג'סטין ביבר, כמי שהיה לו קשרים הדוקים עם הראפר כשהיה נער בן 16 בתחילת דרכו. אך נראה שהשמועות עוברות לידו (או שהוא משחק אותה יופי-יופי) ובינתיים ממשיך לשדר עסקים כרגיל כאב טרי לג'ק בלוז הקטן, בן בכור משותף עם היילי ביבר (27).

בינתיים, הוא מחליט להתעסק בעניינים אחרים ולא פחות מכעיסים, שמצליחים להוריד את רמות החיבה שלנו לכוכב הפופ המצליח. בסוף השבוע האחרון, נצפה ביבר בן ה-30 עוזב את מלון שאטו מרמונט המפורסם בלוס אנג'לס, כשעל ראשו קשורה כאפייה בצבעי אדום-לבן, לצד קפוצ'ון בהיר. חבישת הכאפייה במקרה הזה היא כמובן הצהרה מובהקת ואמירה חד משמעית לצד בו תומך הזמר בסכסוך הנוכחי כאן במזרח התיכון. שכן מדובר בפריט עיצובי הנחשב לכיסוי ראש איסלמי בהדפסים גיאומטריים מוכרים והוא בעצם סמל חד וחלק לסולידריות עם העם הפלסטיני.

הבחירה של ג'סטין לקשור את הפיס על ראשו בפומבי, בעודו יושב מאחורי ההגה בטסלה המאסיבית שלו, ביודעין על נוכחות פפראצי באופן קבוע סביבו, מגיעה כמובן מהחלטה חד-משמעית לתת את הסיי המבוקש, בהמשך למלחמת עזה שנמשכת כבר שנה שלמה, מאז אותה שבת שחורה. כזכור, בתחילת אוקטובר, ימים ספורים מתחילת מתקפת חמאס על ישראל, ביבר כמו מפורסמים רבים אחרים מעבר לים, התייחס למצב הבטחוני באזור - אלא שהאדון כנראה התחרט מהר מאוד ומחק את הסטורי, שבו פנה לשני הצדדים בבקשה לשלום ושקט. כחצי שעה לאחר מכן הוא ניסח את דבריו מחדש. "אני לא מעוניין בבחירת צד. אינסטינקטיבית אנחנו יודעים מה נכון ומה לא נכון - והטרור שחזינו בו הוא מעל לכל הבנה. לכולנו יש הרבה יותר במשותף מאשר לא במשותף, ולראות את הפילוג כואב לי".

עוד בוואלה

כאפייה אאוט: צעיר מצא כיפה של יהודי ברחוב והפך אותה ויראלית

לכתבה המלאה

מאז, כמו שמות גדולים אחרים, שתק ודמם הפרופיל האינסטגרמי שלו בכל הנוגע להפצצות והאירועים הבטחוניים והמצב בסכסוך הישראלי-פלסטיני. ספק מחוסר עניין, ספק מחשש לכך שאמירותיו יספקו "טעויות" שיעלו לו בקריירה ובכיסיו. נכון לעכשיו ולפי תמונותיו האחרונות, נראה שספקות אלו פחות נוגעות אליו. ברשתות החברתיות יש מי ששמחו לגבי בחירת הסטיילינג שלו, ויש גם מי שלא סיפק חשיבות מיוחדת לאירוע ואף השתעשע: "ג'סטין ביבר ככל הנראה בהיי וחושב שהוא חובש דוראג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully