וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העגילים של שי רגב ז"ל: "מאמינה שהם נגנבו, כי היא תמיד ענדה אותם"

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 12:33

לאחר היעדרותה של שי רגב ז"ל בנובה, המשפחה יצאה לאתר את חפציה. כשסוף סוף מצאו את התיק שלה, גילו שהוא ריק מחפצים - כולל זוג העגילים הגדולים שכה אהבה. דבר הוביל לדבר ומהסיפור העצוב נרקם קשר בין משפחת רגב לבין האחיות סולטן, שעובדות יחד על שיתוף פעולה לזכרה

שי רגב ז"ל עורכת TMI שנרצחה בנובה. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה
שי רגב ז"ל, נרצחה עם בן זוגה ניר פורטי ז"ל בנובה/מערכת וואלה, באדיבות המשפחה

שי רגב היא הזכרון האחרון המתוק שלי מההופעה של ברונו מארס, באותו ליל חמישי ה-5 באוקטובר. בתור לשירותים הכימיים הכחולים, מתלבטות ומייעצות אחת לשנייה לאיזה תא ל-א להיכנס, ותאמינו לי ש99.9% מהתאים לא היו מומלצים. זה היה הרגע האחרון שבו ראיתי את הבחורה החייכנית, שמהר מאוד הפכה לתעלומה בהיעדרותה, עד הפעם הבאה שפגשתי בה - בבית העלמין ברמת ישי תחת טפטופי גשם ראשונים.

אני מודה שההיכרות שלי עם שי הייתה קצרה-רחוקה, אבל תמיד לבבית ומחבקת. "אמאלה טניה אנחנו לא מכירות אבל המספר שלך שמור לי כי הייתי עורכת לך את הסיכום אופנה החודשי למעריב ואני שומעת עלייך מעידן מלאאאא וקיצר הצחיק אותי כי ראיתי שאת איתי בלימודים בקבוצה של יסודות מחקר הזה אז הייתי חייבת להגיד לך", כתבה לי ב-15:04 אחרי הצהריים ב-16 בנובמבר 2022. מאז, הפכנו לבסטיז לספסל הלימודים בפתוחה. איזה קורס לקחת? איך לעזאזל עוברות בשלום את לימודי סטטיסטיקה ואיך לא הכרנו עד עכשיו? והשאלה שנותרה פתוחה - איך היא לא העבירה לי את הסיכומים האחרונים שהבטיחה? "אם את צריכה דברים, מטלות ותשובות ועניינים, לא שהייתי הכי טובה אבל סיימתי עם 80 אז אני יכולה להעביר לך" - משפט קלאסי לבחורה מצטיינת שבוכה על ציון 80. וככה זה נגמר.

התמונות של שי ובן זוגה ניר פורטי ז"ל החלו מהר מאוד לרוץ ברשתות החברתיות לאחר היעדרותם במסיבת הנובה, כששי ממותגת תחת הטייטל המכובד עורכת TMI (מדור הרכילות של מעריב). כל התמונות שהופצו, כללו מכנה משותף אחד בולט: עגילי חישוק כסופים והצהרתיים. מדובר בזוג עגילים מלאי נוכחות, שעוצבו בתהליך ארוך תוך מחשבה על הפרטים הקטנים - מיוצרים בארץ בעבודת יד כחלק מקולקציית הקפסולה הראשונה של מותג התכשיטים 'סולטנה'.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"היא גילתה את המותג לפני 3 שנים בערך, התאהבה והתלהבה", מספרת ניצן רגב, אחותה הקטנה של שי. "ליום ההולדת שלה, אמא שלי קנתה לה את זוג העגילים הראשון שבעצם איתם התמונה המפורסמת שלה עם השמלה שהיא עונדת אותם. וליום הולדת הבא שלה היא וניר כבר היו ביחד והוא קנה לה זוג עגילים נוסף של סולטנה". אם השם נשמע לכם מוכר, הוא כמובן נגזרת משם משפחתן של האחיות סולטן שהקימו את המותג, כשהמוכרת מביניהן היא השחקנית ניב סולטן, לצד אחיותיה בר ומאי. השלוש הביאו ב-2021 בשורה אותנטית בגובה העיניים בעגילי סטייטמנט בשילוב עיצובים מסורתיים-עדכניים בחזרה לשורשים הים-תיכוניים ולצד עוצמה ואחווה נשית.

עגילים של סולטנה שקיבלה שי רגב ז"ל למתנת יום הולדת. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה
הזוג השני שקיבלה כמתנת יום הולדת מבן זוגה, ניר פורטי ז"ל/מערכת וואלה, באדיבות המשפחה

"ביום שאחרי המסיבה, הגענו לכל מיני מקומות שאיגדו בהם חפצים של שי. אנחנו בדירה שלה לא מצאנו את העגילים האלה ובאוטו לא מצאנו ובשום מקום", ממשיכה ניצן לשתף. "ואז באחד המקומות האלה שריכזו הכל מצאנו את התיק שלה שהיה ריק לגמרי מחפצים. אז אנחנו מתארות לעצמנו שבעצם נגנבו החפצים מהתיק וכנראה שהעגילים היו שם בפנים. אני גם מאמינה שזה מה שקרה, כי היא תמיד הייתה איתם עליה". לאחר מכן, פנתה ניצן אחותה למותג וסיפרה להן על את הסיפור של שי. "הן אמרו לי שמהרגע הראשון ראו את התמונה שלה וישר זיהו את העגילים ועקבו אחריה מההתחלה, לראות מה קורה איתה כשעוד הייתה נעדרת". כמה ימים לאחר מכן קיבלה המשפחה מתנת מחווה מבית האחיות סולטן של שני זוגות העגילים שהיו לשי, שכבר הפכו לסימן היכר שלה "אני עד היום עונדת את העגילים האלה כל הזמן לכל מקום".

משמאל: שי רגב ז"ל שנרצחה בנובה וחבריה בדסק TMI מעריב. מערכת וואלה, מערכת וואלה
לכל אירוע מזדמן - תמונת מצב שנשלחה אליי בפברואר 2023, שי עם העגילים לצד הקולגות במעריב TMI/מערכת וואלה, מערכת וואלה

משפחתה של שי מספרת כי באמת הייתה לה איזו חיבה מיוחדת לעגילים ואקססוריז גדולים, "היא הייתה קטנטונת, עם ראש קטן וזה היה נורא מרשים שהיא הייתה עונדת את העגילים הגדולים והבומבסטיים האלה וגם משקפי שמש שהיו לה מיליון סוגים". מגיל קטן נהגה שי להחליט בעצמה מה תלבש והייתה אומרת לאימה שהיא בוחרת בעצמה את בגדיה. בקלטות ישנות שמצאה המשפחה נראית שי כילדה קטנה מדגמנת כובעים, סרטים וצעיפים "היא הייתה סטייליסטית מהרגע שהיא נולדה בערך" - דבר שנמשך עד גיל הבגרות, כשהייתה זו שאחראית לסייע לניצן ואימן אפי בסיבובי הקניות, בוחרת עבורן, מלבישה ומתאמת פיסים.

ניב סולטן עם הדגם האהוב על שי

להבדיל מהמון סיפורים מצערים, סיפור העגילים המזוהים עם שי לא נגמר בשבעה באוקטובר ובין משפחתה לבין 'סולטנה' נרקם קשר יפייפה שעתיד להוליד ליין עיצובי לזכרה שיושק במהלך החודשים הקרובים.

"אחרי כמה זמן בעצם פנינו אליהן עוד פעם", מספרת ניצן, "וראינו שיש שמות לכל הדגמים באתר ואז ראינו שהדגם ששי הכי אהבה לענוד נקרא 'רוזה', שזה השם של סבתא שלנו וזוג נוסף בשם 'הלנה' שזה השם של הסבתא השנייה - ומשהו בזה נורא הפעיל אותנו. פנינו אליהן באפשרות לרעיון של שיתוף פעולה יחד כדי לייצר עגילים לזכרה של שי, שיקראו בשמה והן ישר נרתמו לדבר הזה. התחלנו להיפגש ולעבוד על חומרי גלם כמו פלסטלינה ודברים פשוטים ולעלות רעיונות ודברים שבעצם יזכירו את שי ויהיו קשורים אליה". תהליך העבודה על הקו העיצובי החדש עוד בשיאו, הוא נמצא בשלבי הפקה ויצירה של כמה זוגות עגילים שיהיו לזכרה, כשהקשר בין שתי המשפחות תמידי והדדי. "אני חושבת ששי הייתה הכי שמחה בעולם לדעת שאנחנו בשיתוף פעולה עם 'סולטנה' שזה המותג שהיא כל כך אהבה והולכים להיות שם עגילים שהם בשבילה", מסכמת ניצן.

ואני? אהיה הראשונה לרכוש.
לזכרה של שי רגב ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully