וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניחוח סלאטי: ריהאנה מציגה לנז'רי שיינחת לראשונה לישראל

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 14:28

דיזל וסוואג' פנטי חוברים בשיתוף פעולה ראשון ומציגים קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת, שעתידה להימכר ממש בקרוב לצרכניות הישראליות. אז מה תביאו איתכן לחדר המיטות? ערימות של סקס אפיל בניחוח סלאטי לא מתנצל

ריהאנה בקולקציה המשותפת של של סוואג' פנטי ודיזל. יח"צ,
באד גירל רירי מכה שנית. או שלישית? הפסקנו לספור/יח"צ

מגמת המינימליזם תופסת תאוצה כבר זמן ממושך, אבל אם יש מישהי שבהחלט שמה פס על טרנדים או הצהרות מגמתיות, זו ריהאנה. כך קרה שהזמרת, שהיום היא כבר הרבה יותר אשת עסקים, החליטה לקחת צעד נוסף בכל הנוגע לסוואג' פנטי (Savage x Fenty), מותג ההלבשה התחתונה בבעלותה ולחבור לדיזל בשיתוף פעולה חדש. כי לפי הגישה של רירי, אם כבר עושים משהו - צריך לעשות אותו בענק.

הקולקציה המשותפת של של סוואג' פנטי ודיזל. יח"צ,
מזהים את הנגיעות של מרטנז?/יח"צ

אז מה בתחזית? ערימות של סקס אפיל בניחוח סלאטי. שני המותגים הבולטים והנועזים מתאחדים עם חזון יצירתי, נועז וסקסי לקולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת של הלבשה תחתונה וביגוד. מדובר בשיתוף פעולה ראשון, כשהבשורה הגדולה ביותר העומדת בראש היא עצם העובדה שהליין החדש יושק גם לצרכניות הישראליות ממש בקרוב - במהלך חודש נובמבר הבא עלינו לטובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הקולקציה המשותפת של של סוואג' פנטי ודיזל. יח"צ,
סוואג ופנטי X דיזל/יח"צ
הקולקציה המשותפת של של סוואג' פנטי ודיזל. יח"צ,
בנובמבר הקרוב בחנויות דיזל/יח"צ

שיתוף הפעולה משלב את אתוס הבאדי-פוזיטיב וסקס-פוזיטיב הבלתי מתנצל של סוואג' פנטי עם הפרשנות והשפה הוויזואלית האייקונית של דיזל, אותה מוביל ביד רמה בשנים האחרונות המנהל האמנותי המהולל, גלן מרטנז.

הקולקציה המשותפת של של סוואג' פנטי ודיזל. יח"צ,
לכל מי שחפץ.ה לפלפל את מלתחת הלנז'רי/יח"צ

במאי 2018 הושק באופן רשמי הקו המסוקס של רירי, ובאופן די טבעי נכנס בקלות לוואקום שהשאירו החבר'ה בויקטוריה'ס סיקרט לאחר שהתצוגה השנתית ירדה (חוזרת ממש בקרוב) עקב הביקורות השונות - כשהכותר היה ברור לכולם: ריהאנה מציגה סקסיות, להט ופתרונות מותאמים למגוון ענק של מידות ומבנה גוף. בהשראת הגישה הייחודית הזו של ריהאנה לאופנה בכלל וללנז'רי בפרט, שיתוף הפעולה מדגיש את ההערכה המשותפת של שני המותגים לאינקלוסיביות ואהבה עצמית בלתי מתנצלת. טווח המחירים של הפריטים שיימכרו בישראל טרם פורסמו, לכן כל מה שנותר הוא להמתין בסבלנות ולראות איך עוד ניתן להפתיע אותנו גם בגזרה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully