וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ככה לחתונה?": השמלה של נטע אלחמיסטר מטריפה את הרשת

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 13:53

הדוגמנית ואשת העסקים הגיעה אמש לחתונה של החברה, אן זיוי, בשמלה שלא השאירה הרבה מקום לדימיון. טול מרושת, דיטלס עיצוביים בניחוח יווני וצבע חמאתי וטרנדי שהובילו לביקורות מצד העוקבות ברשתות החברתיות. היא נראתה טירוף. אבל כמה זה נורא לחתונה? החליטו בעצמכן

נטע אלחמיסטר בשמלה של אוריה עזרן. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
הלוק הנבחר/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

מפגן שמלות המוזמנות שנרשם אמש (א') באירוע החתונה החגיגי של אושיית הרשת ויוצאת הריאלטי, אן זיוי, היה ללא ספק אחד המרשימים שנראו במרוכז בלוקיישן אחד לאחרונה. ספק חתונה, ספק נשף פרום - הבסטיות הקרובות וגם הרחוקות עלו על מיטב מחלצותיהן והגיעו להרים לכלה שבעצמה השקיעה בשלוש שמלות חלומיות. מבר זומר, למאיה קיי, עומר נודלמן, רומי פרנקל, טיילור מלכוב, דיאן שוורץ, אדל בספלוב, טליה עובדיה, אור לוזון (שגם שימשה כסטייליסטית צמודה של הכלה) ועד ההריונית נטע אלחמיסטר שהביאה יציאה על טהרת הפסטל בגוון בננה-חמאתי טרנדי. כזה שסחף שלל תגובות וקבלו סקופ, לא כולן בהכרח לבביות.

נטע אלחמיסטר בחתונה של אן זיוי. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
מרימה לכלה/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

רק לפני חודש, באמצע ספטמבר בישרה הדוגמנית ובעלה רמי גרשון על הריון שני מרגש ומשמח, אח או אחות לאל-ים בנם הבכור. אתמול הציגה את הבייבי באמפ המתקדם לעיניי כל, בשמלת שעוררה עניין רב בקרב העוקבות ברחבי הרשתות החברתיות. עיצוב מיני עליו אחראית אוריה עזרן, המורכב מטול שקוף וצהצהב הנצמד לפיגורה המשגעת, בתוספת שובל רומנטי הנשרך סביב מותנייה והמשיך עד הרצפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נטע אלחמיסטר בשמלה של אוריה עזרן. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
ריזורט ערב חמאתי/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

הדיטלס של השמלמלה המדוברת הם אלה שייחדו את הסיטואציה, בפרטי פרחים ועלים שהוצבו על זוג הקאפים שנראו מבעד לבד השקוף באווירה יוונית, רכה ומופלאה. גם בחלק התחתון נרשמו אותם הפרטים העיצוביים שהרכיבו מעין כיסוי חצאית מינימלי. בסופם של השרוולים הארוכים התנוסס מניקור ורוד-ניוד מסודר, בהתאמה לטאץ' הביוטי על פניה של אלחמיסטר באיפור (ושיזוף כמובן) בחסות מוצרי הטיפוח בבעלותה, 'ביינטע'. התסרוקת שבחרה הוסיפה למראה החוף הריזורטי, בשיער אסוף, כשבפרונט מציצים בנדיבות מספר שוונצים ששימשו כפוני לכל דבר ועניין.

אם תשאלו אותנו, השמלה היא ככל הנראה פיס ראשון וטיזר מסקרן לקולקציה הקרובה שעתידה להשיק עזרן. לאחר הלוק שהציגה נטע, המעצבת הישראלית פינקה את עוקביה בהליך העבודה על השמלה, כמו גם ריל מסתורי בגווני חמאה נעימים לעין. אנחנו נמתין בסבלנות.

נטע אלחמיסטר בשמלה של אוריה עזרן. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
הדיטלס? בניחוח יווני/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

כללי הזהירות הידועים בטרם הגעתך לחתונה הם מוכרים לכל, החוקים ברורים לכולן - אין ללבוש בגדים לבנים, או כל פלטת צבעים בהירה אחרת שתאיים ולו בקמצוץ על הכלה הנרגשת. במבט ראשון, נראה בסטורי של אלחמסיטר שאולי הלכה על בז' בהיר וכמעט לבן - מה שהתברר בסוף כצהבהב, שגרם ל"תקלת" סטיילינג בעיניי העוקבות, אבל לא רק בגלל הצבע. גם הגזרה עצמה ומידת החשיפה עקב השימוש בבד מרושת הוצגה כבעייתית. "שמלה? או ניילון שקוף מה יפה בערום כזה", כתבה אחת העוקבות בפוסט אינסטגרם שעלה בפיד של המעצבת. בקבוצות פייסבוק נוספות התמונות של נטע החלו כבר בשעות הקטנות של הלילה להתפזר כמו אש בשדה קוצים, והביקורות? לא פסחו עליה ב-כ-ל-ל.

נטע אלחמיסטר בשמלה של אוריה עזרן. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
טיזר להפתעות הבאות של אוריה עזרן?/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

"היא פצצתית אין על מה לדבר אבל מכאן ועד להגיע עם טול/שמלת חוף לחתונה... קרינג' ברמות", כתבה מישהי, בעוד אחרות הוסיפו: "מישהי באה ככה לחתונה שלי עפה בבעיטה ישירה", "ממש לא מכבד לבוא ככה לחתונה, שמלה זה לא ויש גבול, לפחות בעיניי", "נתחיל בזה שהיא מושלמת והבגד גם מטריף ומיוחד!! אבלללל עד שלא קראתי פה את שאר התגובות חשבתי שהיא בצילומי חוף לקולקציה שלה... זאת שמלה לחתונה?! איפה הבושה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully