וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטיט סטייל: אן זיוי התחתנה בשלוש שמלות כלה חלומיות

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 10:17

אחרי שכבר דחתה את החתונה לפני שבועיים באשמת ליל הטילים הארור בחסות איראן, נישאה אמש אושיית הרשת ואשת העסקים אן זיוי לבחיר ליבה, בחתונת ענק מלאת סטייל - מצד הכלה ומצד האורחות. שלוש שמלות, שתי מעצבות, כלה פטיט אחת יפה במיוחד. הנה כל הפרטים

אן זיוי מתחתנת עם יניב וייס בשמלה של דנה הראל. יח"צ,
היו לא מעט בלת"מים - אבל זה קרה/יח"צ

ליל הטילים לפני שבועיים הצליח לחזל"ש את החתונה של אושיית הרשת ואשת העסקים, אן זיוי, שתוכננה לאותו ערב רועש, מדאיג ומלא בחוסר וודאות. זה לא מה שהפיל אותה ומיד קבעה תאריך חדש לאירוע המרגש - אמש (א') נישאה לבחיר ליבה יניב וייס בחתונת ענק, מלאה בכל החברימים בתעשייה המקומית ומחוצה לה.

מפגן השמלות של המוזמנות היה שם סיפור בפני עצמו, כשאת שמלת הכלה המרכזית איתה פתחה את הטקס וצעדה אל עבר החופה כבר הספקנו לראות באותו ערב ארור בחסות איראן. אז, קיבלנו הצצה, ואתמול כבר ראינו את כל החבילה 360 מעלות - בסופר פיס שעוצב על ידי מעצבת שמלות הכלה והערב, דנה הראל.

אן זיוי מתחתנת עם יניב וייס בשמלה של דנה הראל. יח"צ,
גברת וויס בשמלה ראשונה בחסות דנה הראל/יח"צ

עוד בוואלה

בטרולי של אן זיוי: כל מה שכלה צריכה לארוז למסיבת רווקות

לכתבה המלאה

מדובר בגזרת סטרפלס במבנה מחוך בעל מחשוף מעוגל, שהוביל לחצאית נשפכת עמוסת בד ובעלת שובל קצר ונפוח שהתאים לכלה הפטיט והיפה. להבדיל מהניסיון לתסרוקת אסופה בתאריך המקורי, בו אספה אן את השיער לגולגול מהודק - כאן נרשמה תסרוקת בשיער פזור עם גלים רכים וחצי קוקו שהשאיר שני שווצנים של גווני בלונד מהממים בפרונט, בחסות מעצב השיער הצמוד שנבחר, אדיר יעקב. בית החזה נשאר עירום מתכשיטים, מה שהבליט והרים לשמלה המפוארת ונתן פוש נוסף לבחירת הביוטי של המאפרת דנה כפיר, שבחרה בפלטה הטבעית בעזרת סומק עדין על לחייה ושפתיים ורדרדות.

אן זיוי בשמלת כלה בעיצובה של ליז מרטינז. עומרי לוי,
ישרה ומיושרת אבל מלאת גלאם, בעיצוב ליז מרטינז/עומרי לוי
אן זיוי בשמלת כלה בעיצובה של ליז מרטינז. עומרי לוי,
מהפנטת/עומרי לוי

יש את אלו שיחכו כדי להפציץ בשמלה "הנוצצת", ובכן לא זה המקרה חברות. אן זיוי לא חיכתה דקה, מיד אחרי טקס החופה והקידושין עלתה על שמלה שנייה עליה פקד הסטודיו של המעצבת המוערכת, ליז מרטינז. כידוע, ידה של המעצבת היא כזו שיודעת להעניק את היכולת ללבוש אופנה בטעם פריזאי חלומי, מבלי להתפשר על ייחודיות וגלאם מתבקש. בפיס השני, גם שם נרשמה גזרת סטרפלס אבל בתחושה הרבה יותר מחושבת. מצד אחד, אורך מקסי ישר ומיושר ללא התחכמויות, מצד שני שיבוץ אבני חן מנצנצים בגדלים שונים על בד טול חצי שקוף - שהולכים ומתמעטים ככל שהשמלה מגיעה לסיומה.

אן זיוי בשמלת כלה בעיצובה של ליז מרטינז. עומרי לוי,
הקריצה השובבה נכנסה לתמונה/עומרי לוי

שמלה שלישית, אחרונה וחביבה במיוחד, גם בעיצובה של מרטינז. כאן כבר נכנסה לתמונה שמלמלת מיני שובבה לחלק של האפטר פארטי, בו הנוחות והפרקטיות הם דברים שלא ניתן לפסוח עליהם. אי אפשר לפספס את העובדה שהושקעה פה חשיבה רבה בכל פרט, התפירה העדינה לצד הגזירה המדויקת והרבה יותר מזה, רואים שהאמנות והתשוקה הנחו את מרטינז לייצר פיס שמצליח לחדור לרשימת שמלות האפטר המוצלחות שנראו כאן לאחרונה.

אן זיוי בשמלת כלה בעיצובה של ליז מרטינז. עומרי לוי,
מיני קצרצרה עליה פקד סטודיו ליז מרטינז/עומרי לוי

כתפיות הספגטי הממש-ממש דקיקות גייסו נופך של עדינות אלגנטית עם קריצה מסוקסת, לצד עיצוב פסי תפר מבריקים לאורך שנגמרו במכפלת מעוגלת ובתוספת זוג קאפים שקיבלו טקסטורה אחרת לגמרי. בחלקת הנעליים, נרשם בלוק האחרון זוג עקבים מגה גבוהים בגוון מתכתי, ובקצה השני והעליון - אספה את הבלונד המשגע לכדי קוקו גבוה ומתוח עם זנב סוס גלי ומהפנט, שנחת על גב חשוף בזכות קו התפר הנמוך של מחשוף הגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully