וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקונפה עם בירקין": אשתו של סינוואר עם תיק בשווי אלפי דולרים

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 0:58

בתיעוד חדש שפורסם אמש, נראה רוצח ההמונים יחיא סינוואר ומשפחתו מתעכברים במנהרה לילה לפני ה-7 באוקטובר. מה שיותר שוק כאן, הוא התיק שנשאה איתה גברת סינוואר - מבית הרמס, יקר בטירוף וקשה מאוד להשגה (לרשימת ההמתנה היוש). "אין אוכל לעם שלהם והיא עם בירקין"

בווידאו: תיעוד מה-6.10.23 בו נראה יחיא סינוואר ומשפחתו במנהרה תת-קרקעית/דוצ

אמש (מוצ"ש) זכינו להופעה קצרה ונוספת של מי שהפך לאחד הכוכבים הגדולים של המלחמה הממושכת, דניאל הגרי. דובר צה"ל עלה לשידור ופרסם הצהרה לתקשורת וכחלק ממנה הציג תיעודים של מנהיג חמאס שחוסל, יחיא סינוואר, מהלילה שקדם לטבח השבת השחורה, ה-6 באוקטובר 2023.

מה שגרם לנו להרים גבה הוא לא רק התיעוד החדש שהציג, בו ניתן לראות בבירור את סינוואר, אשתו וילדיו מצטיידים בשקי אוכל, מים, כריות ומוצרים לשהייה ממושכת במנהרה מתחת לביתם - אלא גם תיק אחד יקר, כמעט ואינו נגיש וכזה הנחשב לפריט מאוד קשה להשגה. זו שנפלה ב"קסמיו" של עלוב הנפש, כלומר גברת סינוואר, נראית מתהלכת לה במנהרה בחיוך מרוצה מדי, ובידה לא אחר מתיק בירקין של הרמס.

אשתו של סינוואר עם תיק בירקין של הרמס במנהרה, בתיעוד מה-6 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
יודעת מה טוב. תיק שיכול להאכיל מאות פיות בעזה/דובר צה"ל

למי שפחות מתמצא בתיקי יוקרה, נסבר אוזניכם ונספר כי מדובר באחד מדגמי התיקים האייקונים של בית האופנה הצרפתי שממשיך לחזק את מעמדו על מדף הצרכנות העולמי. מי שתחשוק באחד כזה תצטרך (כשיגיע תורה כמובן, רשימת המתנה כלולה בתהליך הרכישה) להיפרד לשלום מאלפי דולרים - וזאת לאחר שרכשה אקססוריז מקדימים כדי לבלוט בין הממתינות.

כך או כך, התיק שנשאה איתה גברת סינוואר, כולל עיצוב עור שחור עם פריטי זהב ורצועות היד הקצרות והמוכרות. שווי התיק מוערך בכיותר (!) מ-10 אלף דולר (נחשב למחיר בסיסי ו"נוח" של הדגם) - והתגובות? בהתאם. נתחיל ונגיד שחבל מאוד שיש אנשים רעבים בתוך עמה והיא בינתיים יורדת לה מבסוטה על עצמה ועל החיים למנהרה, עם תיק שיכול בקלות להאכיל כמה מאות פיות בעזה. מה שמבסס אפילו יותר את העובדה הפשוטה שבניגוד ללוחמיו, שנשלחו למשימות רצח, חטיפה, אונס וביזה, סינוואר בחר לדאוג למידור מלא, במטרה להבטיח את הישרדותו האישית - שלו ושל משפחתו המצומצמת.

עוד בוואלה

מושיק גלאמין ואלוהי המוסר: "בטחון לא מגיע מתיק ב-40 אלף דולר שיישב בארון פאתט"

לכתבה המלאה

הרשת גועשת ובין הטוקבקיסטים ניתן לראות את מי שמצאו הומור לנוכח העובדה שיש כרגע איזושהי מנהרה קרובה אלינו ובה תיק הרמס וגם את הזועמים הצודקים. "מזויף מטורקיה", כתב אחד ברשת X, והאמת? גם זה עבר לנו בראש, בטח כשהאפשרויות באתרי האונליין כה רחבות (עלי אקספרס ושות'). "אין אוכל לעם שלהם והקונפה עם בירקין טפו עליה, שישרפו אותה והילדים עם העפר בתיק", כתבה משתמשת אינסטגרם בפוסט שהעלה יוסף חדד. ואחרת הוסיפה: "בירקין היא יכלה לקנות אבל סטייל לה". אמת בדבר.

בפוסט אחר בנושא, ששיתפה המשפיענית היהודיה והפרו-ישראלית, ליזי סבצקי כתבה לקהל העוקבים האמריקאים שלה: "כמה שעות לפני פלישת חמאס לישראל היא מחזיקה תיק בירקין מזורגג! זה מה שכספי המיסים האמריקאים שלנו מימנו... מנהרות טרור ותיקי הרמס לרעיית המחבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully