וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטת: דיאן שוורץ סוגרת את החג במחשוף אדום וחצוף

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 10:09

הדוגמנית שנכנסה לימינו בימי 'האח הגדול' ומאז מאוד (!) קשה לשחרר ממנה, סיימה את עונת החגים באירוע חגיגי בחתונתו של הסוכן, שלימים הפך לבסטי. ומאחר שאין שום ברייזדילה בשטח - הרשתה לעצמה דיאן שוורץ לעלות על שמלה אדומה, על פיגורה סקסית פלאס מחשוף שובב

עונת החגים הסתיימה לה בשעה טובה, כי די כמה אפשר לדלג מארוחה לארוחה ויש שיגידו שאין כמו לסגור אותה עם איוונט חגיגי נוסף. בצהריי יום שישי האחרון, רבים מכוכבי הביצה המקומית התאספו בסורא מארה לחגוג את נישואיו של יניב זר, משנה למנכ"ל סוכנות יולי. כידוע, יולי היא אחת מסוכנויות האמנים הגדולה בארץ, אז מן המתבקש כי כמה מהשמות החמים ביותר בתעשייה המקומית, מדוגמנים ועד שחקנים ופליטי ריאלטי למיניהם יגיעו להרים.

אחת מאורחות החתונה המצולמת (לסטורי של הרבה מבעלי הוי הכחול), הייתה זו דיאן שוורץ שדי נעלמה לנו מהרדאר בתקופה האחרונה. הדוגמנית בחרה בטוטאל לוק אדום, גוון שבהחלט אפשר לרוץ עליו כשמדובר בחתונה של זוג מהקהילה הלהט"בית, בו את לא מאיימת על אף בריידזילה בשטח.

היא עלתה על מדי "הלוהטת" בשמלה אדומה ולא מתנצלת, גזרת קולר באורך מקסי צמודה אותה רכשה בבוטיק אי שם באל איי הרחוקה. מעבר לעובדה הפשוטה שעיצוב השמלה עושה חסד עם שוורץ (לא שזה כל כך קשה), הדיטלס כאן הם הכל או כלום. בפרונט, מחשוף חזה חצוף בצורת משולש גבוה, הנוצר בנועם כתוצאה מצווארון הקולר הטרנדי. רשמנו לפנינו פרטי מלמלה דקיקי ביותר בחלק העליון, ממש מתחת לאזור החזה ומעל המותניים בצורה א-סימטרית היוצרת פיגורה מוארכת יותר, בתוספת חלק אחורי דמוי מחוך בעל שרוכי קשירה דקיקים לאורך הגב.

עוד בוואלה

"ככה לחתונה?": השמלה של נטע אלחמיסטר מטריפה את הרשת

לכתבה המלאה

את חלקת השוז עיטרו נעליים בחסות סטיב מאדן ובכל הנוגע לבלינג בלינג, בחרה דיאן במותג התכשיטים Sapporo, איתם עובדת. זוג עגילי חישוק צ'אנקים ומסולסלים, המחיר? 34.90 שקלים בלבד (!) בציפוי זהב. במחיר דומה הוסיפה צמיד קשיח בעיצוב פרחים בעלי נוכחות, גם אותם תוכלו לאתר באתר האונליין של החברה תחת הדגם 'פלורה', פלאס טבעות מצופות זהב נוספות שהקפיצו את המראה הסופי.

במקרה של דיאן שוורץ, אין ויכוח כי הבחורה לא צריכה יותר מדי בשביל להיראות מיליון דולר. צוות גלאם של עשרות אנשים יהיה מיותר בהתחשב ביופי הטבעי שלה, ובכל זאת! על השיער פקד מעצב השיער עידן בקשי, שדאג לתסרוקת חצי גולגול אסוף והדוק ממנו נופל שיערה השוקולדי בגלים רכים. על האיפור אמונה רייצ'ל צאירי, שהבליטה את תווי פניה בסומק שנראה כאילו ברגע זה סיימה שהייה קצרה תחת קרני השמש החמות ובסגירה של שפתיים מודגשות על פלטת הניוד-ורדרד מבריק ומפתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully