וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההייפ מוצדק: בלי קשר ליובש, קרם ה"מרשמלו" הזה להיט בטיקטוק

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 11:31

מחוז הטיקטוק די הפך למכרה זהב לגילוי מוצרי ביוטי שווים - והפעם זה הכי מתבקש ובא לנו ב-ו-ל. היובש בשיאו ובאפליקציה הפופולרית משתמשים מרחבי העולם מציגים קרם במרקם "מרשמלו" ממכר, לא שמנוני ובשפופרת מטאלית הנמכרת כל 3 שניות. אז על מה הטרפת?

שימו רגע את היובש הנוראי הזה של מעבר העונות שהגיע יחד עם האובך הדוחה הזה בצד, יודעות שזה קשה (ליטרלי) אך האמינו לנו שזה שווה את זה. קוראות המדור האדוקות ודאי יודעות כי אחת לכמה שבועות אחנו אוהבות לסמן איזה טריק ביוטי שצץ והופך ויראלי במחוזות הטיקטוק, שדי הפך למכרה זהב לגילוי מוצרי ביוטי חדשים - והפעם זה הכי מתבקש.

@mar.hacks Hand cream challenge with the viral @L'Occitane shea butter hand cream ? Who won?? #loccitanepartner #skincare #loccitane #beauty ♬ original sound - Mar

נתחיל מהסוף, האם זה שווה את כל ההייפ סביבו? לחלוטין. קרם הידיים האייקוני של ל'אוקסיטן הפך לאחד מוצרי הטיפוח המצולמים ביותר לאחרונה באפליקציה הפופולרית. זה לא שהושק קרם חדש על מדפי המותג הצרפתי, בכל זאת, מדובר במוצר ותיק שבכל שלוש שניות שפופרת מטאלית של קרם הידיים נרכשת על ידי הצרכניות היבשושיות ברחבי העולם.

@beautybyyasi calling all ashy girlies!! tried the viral l'occitane hand cream & i am OBSESSED ✨ @L'Occitane ♬ Realistic sound effects for typing on keyboards - Rapid Fire

עוד בוואלה

כך תנסו בעצמכן את טרנד המניקור "אפרול שפריץ"

לכתבה המלאה

אז על מה הטרפת? רבים מהסרטונים ששותפו על ידי משתמשי האפליקציה מציגים את הקרם כמרקם ומראה "מרשמלו", בעקבות הריכוז הגבוה של חמאת השיאה (20%). המשתמשים הרבים התפעלו מיכולת הקרם לעמוד זקוף ויציב, מאפיין שלא רק מדגים את העקביות העשירה שלו אלא גם מבטיח למשתמשים את תכונות הלחות העמוקות שלו. למרות הסמיכות המדוברת, הקרם נחשב למוצר המותיר תוצאות *לא* שמנוניות, נספג במהירות בעור כדי לספק לחות לאורך זמן מבלי להשאיר שאריות מציקות (אין נורא מזה). האיזון הזה של עוצמה וקלילות הופך אותו למוצר בולט בשוק קרם הידיים.

@livianunesmarques Review 10/10 L'occitane en Provence ? Creme de mãos mais incrível que ja testei!!! @L'Occitane en Provence BR ?? #loccitaneenprovence #karitechallenge #loccitanehandcream #fy #review #tiktok #beautytips ♬ som original - Lívia Marques

סרטוני המוצר צברו מיליוני צפיות כל אחד, מה שהוביל לדיון רחב יותר על המרכיב המעשי המעניק ריכוך והגנה על ידיים יבשות, והוא זה שלמעשה נותן את מרקם המרשמלו המסקרן והפוטוגני. מעבר ל-20% חמאת שיאה אורגנית, השפופרת המוצעת למכירה בארבע גדלים שונים (43-120 שקלים) כוללת שילוב נהדר של דבש, שקדים ושמן קוקוס.

@kennarwood Replying to @LOCCITANE IT'S TIMEEEEE??? what hand creams do I need to try out this season?! Also i forgot to take off my rings lol #handcream #loccitane #handcreams #handmoisturizer #moisturizer ♬ original sound - Kenna McClellan
@sherinsbeauty My favorite handcream from L'Occutane✨!! @L'Occitane @L'Occitane Middle East #loccitanesummerskingoals #glowyskin #skincare #skintok ♬ original sound - Typa_Music?

לעיתים קרובות הקרם זכה לכינוי "משנה חיים" ולא בכדי (בטוחות שבהנהלת המותג עפו על הכינוי, ובצדק). קרם הידיים המופלא הזה חיוני לכל לוקיישן בו סדקי היובש יפקוד אתכן ואתכם, כשתגובות אלו החיים בטיקטוק מדווחות כי כבר לאחר שימוש אחד נרשם הבדל משמעותי לכדי ידיים גמישות ונעימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully