וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'י זו את? כמעט ולא זיהינו את אנג'לינה ג'ולי במראה החדש

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 14:31

למרות אמירותיה והביקורת על ישראל, לא יכלנו להתעלם מעיצוב השיער המרענן של השחקנית באירוע הנוצץ האחרון אליו התייצבה. רעמת תלתלים דרמטית ומבורכת, שמיתגה מחדש את ג'ולי כאחת שיודעת לשמר את מראות הרד קרפט, בשילוב סטייל מוגבה לצד עליונית ביתית ורחבה

אנג'לינה ג'ולי בהקרנת בכורה לסרט "מריה". Monica Schipper,
ויתרה על המראה החלק/Monica Schipper

גלגולים רבים עברו על המראה של אנג'לינה ג'ולי (49), אך לפרץ הדרמה האחרון לא ציפינו - ועם כמה שאכזבה אותנו בשל אמירותיה תוך כדי צידוד בעם הפלסטיני במחלוקת הקיימת בשנה האחרונה, על המיני מייקאובר הזה אין לדלג.

השחקנית פרצה במראה תלתלים דרמטי לכבוד הקרנת הבכורה של סרטה האחרון "מריה", שהתקיימה בלוס אנג'לס. הגלאם שהתעטפה בו היה זה שהביאה את הדרמה הגדולה והבולטת ביותר לטוטאל לוק שבחרה. היא עיצבה את שיער בתלתלים מודגשים קופצניים שהשתלבו באופן תיאטרלי ומדויק עם עם האדום האדום על שפתייה הבשרניות בתיאום עם מניקור על אותו גוון נועז.

ג'ולי בחרה בשמלת סאטן בגוון שמפניה ללא שרוולים, שילבה אותה עם שכמייה שחורה, עגילים נתליים עם נוכחות וזוג סטילטו מטאלי-זהוב. הפיס המרכזי באורך מקסי כלל צווארון גבוה ומעוגל וגזרה משוחררת שהדגישה את החלק העליון והאריכה באופן ויזואלי את דמותה בצורה ניכרת, כמו גם מותניים מעוקלים מעט שחיטבו בעדינות את הפיגורה. הניגוד הזה בין המוגבה לסטייל הנינוח, בזכות העליונית בגזרת אוברסייז יצר מיזוג נהדר, ומה שחשוב יותר, הוא הונף כבחירה נוחה - נכס שבולט לעתים קרובות בהיעדרו באירועים מסוג זה.

אנג'לינה ג'ולי בהקרנת בכורה לסרט "מריה". Michael Kovac,
תכלס, הכי נוח/Michael Kovac

עוד בוואלה

גל גדות VS ג'יי לו: מי לבשה את זה טוב יותר?

לכתבה המלאה

השמלה פגעה בכל התווים הרשמיים הנכונים בצורה מאופקת, אולי בשל העובדה שלג'ולי יש היסטוריה ארוכה של חובבת תלבושות סאטן משי רכות. שמלת מארק בואר בעלת המחשוף העמוק שלבשה בטקס פרסי האוסקר בשנת 2004 ושמלת אטלייה ורסצ'ה בטקס פרסי בחירת המבקרים לשנת 2015, הם הוכחה לכך שלפעמים, המראה הטוב ביותר הוא זה שמשמיע אמירה עדינה ונצחית.

מה שיותר סקרן אותנו כאן, הוא כמובן הבחירה בעליונית דמוית קימונו שהולך ומתייצב כשווה לקלאסיקה כמו בלייזרים למשל. אחד הסודות השמורים ביותר של פריט לבוש מסוג זה, הוא שבשל זמנו הרב על המדפים כבר שנים רבות, הוא נע בין מעמד של פריט ביתי לבין האלמנט המושלם לסנוור על השטיחים האדומים האקסקלוסיביים ביותר. הצללית הרחבה, השרוולים הארוכים והבדים המעודנים הצליחו להגיע למלתחתה של אנג'לינה, שידעה לפרש אותו מחדש כך שיעבוד בהקשרים הכי לא צפויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully