וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות VS ג'יי לו: מי לבשה את זה טוב יותר?

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 15:02

בצללית רפויה וסלסולים מדורגים, עלו שתיים מהכוכבות האהובות עלינו על סגנון הבוהו-שיק בחסות קלואה. האחת שמרה על פלטת צבעים מונוכרומטית, השנייה הפציצה במגפיי עור שווים בנגיעת קאמל - אבל מי עשתה את זה הכי מדויק? החליטו בעצמכן

גל גדות בשמלה של קלואה. מסך אינסטגרם chloe, צילום מסך
בול פגיעה/צילום מסך, מסך אינסטגרם chloe

תקלות מז'אנר ה"ביץ' סטול מי לוק" מתקיימות אחת לכמה חודשים, בטח כשזה מגיע לעונות השטיחים האדומים או כאשר מושקות קולקציות חדשות לאוויר העולם - שם האיי-ליסטיות הן הראשונות לדגמן את הפיסים המשובחים. בדו קרב הנוכחי משתתפות שתיים מהנשים הכי אהובות עלינו בפלנטה: גל גדות נציגה מבית, אל מול ג'ניפר לופז הזמרת בת ה-55 עם הבאדי המטמטם.

בערב רביעי האחרון, מנהלת הקרייאטיב של קלואה, צ'מנה קמאלי אירחה מפגש אינטימי בבית פרטי בהוליווד. הסצנה החזירה את האורחים אחורה בזמן ללוס אנג'לס של שנות ה-60, במסיבת שקיעה לאור נרות ומוזיקה מבית היוצרת ג'סיקה פראט. הבנתן את האווירה? הבנתן. בין האורחות, נכחה גל גדות רגע אחרי שעשתה פתיחה מדהימה בגאלה השנתית במוזיאון האקדמיה לקולנוע. לאיוונט הזה, הלכה כמצופה על טוטאל לוק מבית המותג הצרפתי: בשמלה בסגנון בוהו-שיק בגוון אפרסק, בצללית רפויה בעלת סלסולים מדורגים מתוך קולקציית אביב 2025, בתוספת מגפי עור בצבע קאמל בגובה הירך וסגירה של תסרוקת גולגול אסופה ונקיה.

עוד בוואלה

זארה זו את? המותג הספרדי שוב עושה קלואה - וזה זול בהרבה

לכתבה המלאה

קמאלי, הצליחה לרפרש את הדי.אן.איי הבוהמייני של הלייבל הצרפתי וכמובן שקולקציית אביב 2025 רדי טו וור אותה הציגה בחודש שעבר בשבוע האופנה בפריז (וממנה נלקטה השמלה) לא אכזבה. המעצבת האמנותית של בית האופנה מציעה (ודי מצליחה) להגדיר מחדש את האופן שבו נשים צעירות חושבות על לבוש סקסי בעידן הנוכחי, והמפתח הוא קלילות ורעננות בניחוח חושני. אפשר בהחלט לפסוק כי למרות שאנחנו לא מדברות כאן על איזה רד קרפט להפציץ בו, מדובר באחד הלוקים היותר מוצלחים של גדות, בעזרת ידה הכשרונית של הסטייליסטית האמונה על מלתחתם של אנשי הזוהר מעבר לים, קרלה וולש.

ג'ניפר לופז בשמלה של קלואה בפסטיבל טורונטו, 2024. Emma McIntyre, GettyImages
יפה לה רכות/GettyImages, Emma McIntyre

בצד השני של הזירה, זכרנו כי את שמלת השיפון הנשפכת כבר ראינו על מישהי ולא בהכרח על מסלול התצוגה. ג'יי לו החליקה אל תוך הפיס הניודי והמסולסל, באווירה הקלילה והמאוד רחוקה מהבחירה המטאלית והדיסקוטקית בעיצובה של תמרה ראלף יום לפני כן - שמלת "נקמה" שלבשה לפסטיבל טורנטו בחודש ספטמבר האחרון. לעומת גלגול הישראלית, לופז אימצה את המראה הרך לצד מגפיי עור על אותה פלטת צבעים ותיבלה בתיק קלאץ' לבן וקשיח מבית טיילר אליס, שהוסיף אלמנט מינימליסטי לאנסמבל המורכב. לסיום, שילבה תכשיטים יוקרתיים בחסות Sabyasachi, כולל עגילי טורמלין גדולים בשיבוץ יהלומים שנראו מבעד לשיערה שנתחב מאחורי אוזניה לכדי ההשווצה המפוארת, צמיד מעוטר אבני חן וטבעת ספיר הצהרתית.

מי לבשה את זה יותר טוב?

גל גדות
ג'ניפר לופז
1156 משתתפים

השאלה הנשאלת כאן היא לא מי עשתה זאת יותר טוב (אם תשאלו אותנו, ברור שגל), אלא למה הכוכבות הגדולות מוקסמות כל כך מהחייאת אסתטיקת הבוהו? ובכן, אחרי שנים שבהם הסגנון היה מחוץ למגרש המשחקים האופנתי, המראה הגרובי מרגיש רענן שוב - ובחירה בו למראות שטיח אדום זו תמיד דרך מעולה לשמור על תדר עדכני ולא מתאמץ. ראו ערך, סיינה מילר שהפכה בין רגע לנערת קלואה האולטימטיבית, כמו גם ג'ורג'יה מיי ג'אגר וגיחות של סלינה גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully