וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת המתרחצים: הקיץ של שיר אלמליח טרם נגמר - וזה לוהט

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 16:53

הדוגמנית ההורסת ארזה טרולי ונחתה היישר לחופשת בטן-גב פרטית בדובאי, לרגל חגיגות 35 שנות קיום. מה בתפריט? ביקיני קטנטן ומאוד ורסטילי, זוג עגילי חישוק יוקרתיים בהתאם ללוקיישן, קארה מתוקתק ותגובות מעפנות של העוקבים: "חזרנו לתמונות הפורנו"

שיר אלמליח חוגגת את יום הולדתה ה-35 ומציינת את סיום קיץ 2024 באופן רשמי בנסיעה פרטית לדובאי. יעד שאמנם יצא מרשימת הלוקיישנים האופציונליים שלנו לחופשה בשנה הקרובה (כאלה אנחנו, חרדתיות), אבל לגמרי שווה גיחה אם את עוד במוד של חופשת בטן-גב יוקרתית.

כמי שהעמיסה לאחרונה, ובצדק, את פיד האינסטה שלה בתמונות שלה בתה הקטנה עמנואל, אותה הביאה לעולם בחודש יוני האחרון יחד עם בן זוגה דותן שטרן, מן המתבקש שנקבל רענון ויראלי כמו שרק הדוגמנית הישראלית יודעת לעשות. לא שיש לנו תלונות כן? מדובר בפאשניסטה קטנה בפוטנציה שתיתן פייט למאמא שיר, ובכל זאת - זמן מעולה להגיד שהתגעגענו.

שיר אלמליח חוגגת 35 בחופשה בדובאי, ביקיני של בננהוט. מסך אינסטגרם shirelmaliach, צילום מסך
הוט מאמא חוגגת 35/צילום מסך, מסך אינסטגרם shirelmaliach

בפוסט וכמה סטוריז נוספים שהעלתה לחשבונה לעיניי 603 אלף עוקביה בתוספת הכיתוב "יומולדת 35 בדובאי וחופש לנפש", הציגה לוק ביקיני רותח על רקע הנוף תכול השמיים של האמירויות. בזמן שמשכשכת במי הבריכה נראית אלמליח בסט בגד ים שחור מבית בננהוט. עיצוב לוהט מבית מותג בגדי הים והחוף של הקולגות והבסטיות נטע אלחמיסטר ונועה בני, עם רצועות דקיקות שמתלפפות סביב הגוף. זמן מצוין להזכיר כי, שני חלקים בשחור ניתן לנצל במקסימום, ולעשות עמם מיקס אנד מאץ' לאורך מספר עונות קדימה.

חלק עליון, טופ דגם BLOOM הכולל עיצוב רצועה ייחודי המוסיף את האווירה האולטימטיבית והשובבה לביקיני השחור הקלאסי, בתוספת מטבע זהב המפריד בין שני הקאפים הצרים ועליו לוגו המותג. חלק תחתון, בקשירת מותניים עם רצועות עדינות במקסימום המסתיימות בחרוזים זהובים בהתאמה, כשכל פיס מתומחר באתר האונליין ובחנויות המותג בעלות של 489 שקלים לחלק.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
שיר אלמליח חוגגת 35 בחופשה בדובאי, ביקיני של בננהוט. מסך אינסטגרם shirelmaliach, צילום מסך
הנוף משהו/צילום מסך, מסך אינסטגרם shirelmaliach

מעבר לביקיני הקטנטן, לא יכלנו להתעלם מבחירת האקססוריז איתם החליטה לשדרג ולהעלות את הלוק לרמות יוקרה גבוהות יותר בהתאם ללוקיישן. זוג עגילי חישוק בזהב צהוב, מבית מותג התכשיטים הבוטיקי GiaGem בעיצובה של ליהי עטר בכר, המתמחה ביהלומים בחיתוך מיוחד ועיצובים אישיים שאין למצוא בכזו קלות. המותג, שכבר ביסס את עצמו כאחד הקורץ בין היתר לנשות טלוויזיה רבות (היוש יונית) מציע זוג חישוקי זהב (1,650 שקלים) שהם בעקרון רכישה בייסיק ומתבקשת לאלה החובבות תכשיטי סטייטמנט ביוקרה שקטה ומעודנת שלא תרצו להוריד - ביום ובלילה. בנוסף, הוסיפה משקפי שמש שחורים במסגרת מלבנית וצרה, לצד הקארה המתוקתק שהבליט את זוהר התכשוט המופלא.

התגובות על הפוסט הנועז לא איחרו להגיע, בין המפרגנים והמרימים הרבים: "הכי יפה שיש... רחוקה מהתקשורת רחוקה מהציבור חכמה❤️", נרשמו גם כמה שהעין שלהם ממש על גברת אלמליח: "חזרנו לתמונות הפורנו... מאוד מתאים בימים אלה". תגובה שעוררה גל הגנה חמוד לזכות הדוגמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully