חברת האופנה האמריקאית Sunny Co Clothing פצחה בשבוע שעבר בקמפיין שיווקי ענק שלא ממש עבד לה, בלשון המעטה. זה התחיל כשהיא הבטיחה לכל תושבי ארצות הברית שמי שיפרסם מחדש ב-24 השעות הקרובות תמונה של דוגמנית בבגד ים אדום - יקבל קוד לרכישת בגד ים בשווי 64.99 דולר בחינם (להוציא דמי משלוח).
המבצע עבד להם קצת יותר מדי טוב: למעלה מ-100 אלף איש הגיבו לפוסט באינסטגרם, ואלפים שיתפו מחדש את התמונה בניסיון לקבל בגד ים בחינם. הרשת החברתית הוצפה בתמונה של הדוגמנית בבגד הים האדום, וקברניטי המותג החליטו בתגובה לבצע בקרת נזקים.
כעבור 20 שעות: אופסי
20 שעות אחרי הפוסט המקורי, פורסם פוסט נוסף ובו הודגש כי החברה "שומרת את הזכות להגביל את המבצע אם יידרש", זאת בשל "כמות המשתתפים הגדולה".
אינסטגרם וטוויטר הוצפו בממים משעשעים, כמו גם בגולשים שטוענים כי זכו, לכאורה, במבצע, אך נאלצו לשלם מחיר מלא על בגד הים האטרקטיבי. כך או כך, ספק אם הפעילות האינטרנטית הזו של Sunny Co Clothing תילמד בבתי ספר לשיווק.
עוד באותו נושא:
טעות שמשנה חיים: כך הפכה פרופסורית בת 63 לדוגמנית
שמלת הכלה שזכתה להכי הרבה לייקים באינסטגרם
גיק-שיק: הרשת גועשת בעקבות הגרביים של ג'סטין טרודו