וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת האופנה של אמריקה מכתירה את פארל וויליאמס כאייקון

22.3.2015 / 7:57

ריהאנה תיאלץ להיפרד בקרוב מהכתר ולהעניקו למוזיקאי השמח ביותר בתעשיית האופנה בטקס שיתקיים בתחילת יוני. זוהי הפעם השניה בלבד שבה זוכה גבר בתואר הנחשק, הפעם הקודמת היתה ב-2012 כשג'וני דפ קטף את הפרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וויליאמס בקולקציה פרי עיצובו לג'י סטאר/מערכת וואלה, צילום מסך

כעת הכבוד הופך לרשמי: ריהאנה תיאלץ בקרוב להיפרד מהכתר ולהעבירו לקולגה פארל וויליאמס, לאחר שמועצת האופנה של אמריקה (CDFA) בחרה בו לאייקון האופנה לשנת 2015. המועצה תעניק לוויליאמס את הפרס היוקרתי בטקס השנתי שייערך ב-1 ביוני במרכז לינקולן סנטר בניו יורק. בכך מצטרף המוזיקאי לשורה מרשימה של זוכים, יותר נכון זוכות, וביניהן כאמור לצד ריהאנה גם קייט מוס, ליידי גאגא, שרה ג'סיקה פרקר, ניקול קידמן ואימאן.

זכייה של גבר בתואר הנכסף היא נדירה במחוזותינו. זו הפעם השניה בלבד שבה הפרס מוענק לנציג המין החזק, הפעם הראשונה היתה בשנת 2012 כשזכה - ובצדק - ג'וני דפ. הנימוקים לבחירה בוויליאמס כללו את פועלו בתעשיית האופנה המתבטא בשיתופי פעולה מוצלחים עם מותגי אופנה פופולריים כמו יוניקלו ואדידס וכן עם פרויקטים לצד מעצבי על כמו זה שעשה עם שאנל - שהוליד סרטון יפהפה בהשראת המאה ה-19 בבימויו של קרל לגרפלד ולצדה של קארה דלווין.

בספטמבר האחרון הגיע וויליאמס לשבוע האופנה בניו יורק על מנת להציג את קולקציית הביכורים שלו. לאחר שהקדיש את זמנו הפנוי בין היתר גם להצלת כדור הארץ, החליט לשתף פעולה עם מותג הדנים ההולנדי G-STAR לכבוד המטרה הנעלה. הקולקציה שהציג היתה מבוססת על בדים אקולוגיים מיוחדים שיוצרו על ידי חברת הטקסטיל שברשותו, במטרה לקדם את המודעות לאיכות הסביבה.

כעת נותר רק לגלות מה הוא מתכנן ללבוש לטקס הענקת הפרס. את השמלה שריהאנה בחרה ללבוש, בעיצובו של אדם סלמן, איש מאיתנו לא ישכח. נראה אותו מתעלה עליה.

עוד באותו נושא:
המלכה קארה דלווין והקיסר פארל וויליאמס עושים את שאנל
הכחול העמוק הזה: קולקציית ג'י סטאר לחורף 2014/15
פארל וויליאמס מצטלם למגזין Elle ומעורר סערה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הקיסר החדש. עם קרל לגרפלד וקארה דלווין בסרטון לקמפיין קדם-סתיו 2015/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
על שער גיליון יולי 2014 של Elle בריטניה שעורר סערה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
השקת קולקציית אושן של ג'י סטאר בשבוע האופנה בניו יורק/מערכת וואלה, צילום מסך
פארל וויליאמס. GettyImages
פארל וויליאמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully