וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג נוסף: שנקר דורג כאחד מ-10 בתי הספר לאופנה הטובים בעולם

14.6.2016 / 9:49

אחרי שסטודנטית שנה ג' זכתה בתחרות של ווג איטליה, עוד הישג נפלא למחלקה לעיצוב אופנה - שיבוץ במקום ה-9 ברשימת 25 בתי הספר הטובים לאופנה של האתר הנחשב פאשניסטה. המוסד הרמת-גני עקף מוסדות ותיקים ויוקרתיים כמו ה-Royal College of Art הבריטי ו-ESMOD הצרפתי

עריכה: יותם וקס

בווידיאו: תצוגת הבוגרים של שנקר, יולי 2015

אתר Fashionista, הנחשב לאחד המובילים, החשובים והמשפיעים בתעשיית האופנה הבינלאומית, פרסם אתמול בערב את רשימת דירוג בתי הספר לאופנה הטובים לעולם, רשימה המתפרסמת מדי שנה. המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר דורגה במקום ה-9 והמאוד מכובד מתוך 25 מוסדות לימוד. יצוין כי המכללה הרמת גנית שובצה לפני מוסדות ותיקים ויוקרתיים כמו ה-Royal College of Art הבריטי ו-ESMOD הצרפתי.

"מחוץ למסלול המוכר, עם נקודת מבט מובחנת וייחודית, המחלקה לעיצוב אופנה של שנקר מהווה סוד שמור ומציעה תכנית לימודים מדהימה ונגישה", נימק אתר האופנה הבינלאומי את הבחירה. במכללת שנקר בירכו על ההכרזה: "אנו מאושרים מההישג יוצא הדופן. העובדה ששנקר דורגה מעל מוסדות מובילים מהווה אישור לרמת הלימודים האקדמית והמקצועית ולרמתם המרשימה של צוות המרצים והסטודנטים".

מכללת שנקר. אחיקם בן יוסף,
"עם נקודת מבט מובחנת וייחודית, המחלקה לעיצוב אופנה מהווה סוד שמור". מכללת שנקר/אחיקם בן יוסף

שנקר נהנה לאחרונה ממספר הישגים לא מבוטלים. במרץ האחרון זכתה דניאל כוכבי, סטודנטית שנה ג' מהמחלקה לעיצוב אופנה, בתחרות של הפדרציה העולמית רמיקס במילאנו. היא גברה על 12 פיינליסטים כשהציגה מיני קולקציה מהפנטת בגווני לבן-קרם-שנהב. כוכבי השתמשה בטכניקות של סריגה ורקמה ידנית המחברות אורגנזת משי פליסה, רשתות שקופות ופרוות. הזכייה כללה שיתוף הדגמים בהפקה אדיטוריאלית במגזין ווג איטליה, התמחות בחברת פרוות בקופנהגן וחשיפה בפני צוות שופטים שמהווה אנשי מפתח בתעשיית האופנה הבינלאומית כמו ורוניקה אטרו (מנהלת הקריאייטיב של בית האופנה אטרו) ושרה מיינו עורכת משנה של ווג איטליה.

כזכור, ב-2015 דורגה המחלקה לעיצוב אופנה במקום ה-5 בקטגורית בתי-הספר המשפיעים על עולם האופנה ובמקום ה-11 בין כלל המוסדות לעיצוב אופנה, בדירוג שערך המגזין הבינלאומי היוקרתי Business of Fashion.

עוד באותו נושא:

טופמודל ברמת גן: נעמי קמפבל מבקרת במכללת שנקר
שאלות של זיהוי: תצוגת הבוגרים של שנקר ל-2015
מפגן של יצירתיות אוונגרדית: תצוגת שנקר בגינדי

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תצוגת הבוגרים של שנקר 2015. רפי דלויה
תצוגת הבוגרים של מחלקת עיצוב האופנה בשנקר, יולי 2015/רפי דלויה
דניאל כוכבי, סטודנטית משנקר, זוכה בתחרות רמיקס של ווג איטליה. יח"צ חו"ל,
עבודה של דניאל כוכבי, סטודנטית שנה ג', שזכתה במרץ האחרון בתחרות של ווג איטליה ורמיקס/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully