וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות שיוכיחו לכם איך איפור יכול לשנות פשוט הכל

29.5.2017 / 7:26

המאפרת האוסטרלית שרה ליידלו העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה חצויה של דוגמנית: בצד אחד עם איפור קל עד לא מורגש, ובצד השני איפור כבד, וההבדלים גדולים, כפי שבטח ניחשתם

nikkietutorials

בסרטון: בלוגרית נוספת שמציגה את כוחו של האיפור.

כוחו של האיפור ידוע לכל, אך מאפרת אוסטרלית אחת הוכיחה לאחרונה בדיוק עד כמה איפור טוב יכול לשנות את האישה. מדובר בשרה ליידלו, מסידני, שנבחרה למאפרת השנה בטקס פרסי אפנת השיער באוסטרליה, ומשכה כעת תשומת לב חדשה כשהציגה לראווה שני צדדים שונים לגמרי מפניה ושיערה של הדוגמנית אינדי לייברס:

עוד בנושא:
"כמו חולת סרטן": צעירה איפרה חצי מפניה וקיבלה תגובות איומות
צפו: הבחורה שהסירה איפור מהפנים והדהימה את העולם

"שני צדדיה של אינדי לייברס", כתבה המאפרת בחשבון האינסטגרם שלה, "איפור יכול לשנת פנים באופן כל כך משמעותי. בגלל זה אני כל כך אוהבת איפור. היא יפהפייה עם הנמשים שלה ועם טיפת איפור, ויפהפייה כשהיא מאופרת לגמרי".

בצד השמאלי של התמונה, ניתן להבחין בנמשיה הרבים של לייברס, כמו גם בשאר "הפגמים", כביכול, בפניה - אדמומיות קלה, עור לא לגמרי חלק. בצד הימני אין נמשים כלל, השפתיים אדומות, העין עם אייליינר כבד וצללית זהב. גם השיער, כמובן, שונה: מימין הוא קיבל תוספות והוחלק.

"היכולת לשנות איך שאנחנו נראים שקולה ליצירת אמנות קטנה מדי יום", סיפרה המאפרת. "אני אוהבת איך שאיפור יכול לשנות פרצוף, ובכך, את מצב הרוח שלנו. איפור יפה יכול לשנות איך שאנחנו מרגישים כלפי עצמנו, כמו בגדים. אני אוהבת את שני צידי הספקטרום. אני אוהבת לצלם את תמונות החצי-חצי הללו. אינדיה יפהפיה בשתי הצורות".

עוד באותו נושא

מדהים: הבחורה המנומשת חושפת את כוחו של האיפור

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully