וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה משמעותית ברווחים: האם אסוס בדרך להתרסקות?

17.12.2018 / 13:28

אתר האופנה שכבר שנים נמצא ברשימת המועדפים של כל פאשניסטה באשר היא מדווח על ירידה משמעותית ברווחים וטוען כי 2018 הייתה השנה הכי קשה מזה תקופה ארוכה. כראייה המניה עתידה לצנוח ב-35 אחוזים, כל הפרטים

מצבה העגום של תעשיית האופנה העולמית מקבל חיזוק משמעותי עם דיווחים ברשת על שחקנית חדשה ומפתיעה בצד השלילי של המאזניים. על פי דיווחים שהחלו לשטוף את הרשת היום בבוקר, רשת אסוס נמצאת בקשיים תזרימיים עם ירידה במכירות ואובדן רווחים שהפילו את המניה בצניחה המוערכת ב-35 אחוזים.

לעוד חדשות אופנתיות:
מה המטרה? אין לנו מושג: דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם מתפשטת
גזענות או אומנות? בפראדה ייצרו בובות שחורות פוגעניות והסירו אותן מהמדפים

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מטעם הנהלת ענקית האונליין הבריטית נמסר כי הסיבה העיקרית לכך הן מכירות חודש נובמבר ובראשן הבלאק פריידיי. "מדובר ברמת הנחות שמעולם לא ראיתי קודם", מסר המנכ"ל ניק בייטון בראיון ל-Bbc, והסביר שהאילוץ ליישר קו על מנת להתחרות בשחקני השוק האחרים הביא אותם לשפל חסר תקדים. "אמון הצרכנים בחברה נמצא במצב רגיש" הוא הוסיף, והתכוון בין היתר לסוגיית התלונות על חסימת לקוחות מאתגרות ששטפה את הטוויטר רק לפני חודשיים.

הנחות יום שישי השחור שבנויות על מאפייני השוק האמריקאי הענק פגעו השנה בעוד רשתות בריטיות מובילות ביניהן נקסט. בנוסף, באסוס מפנים אצבע מאשימה גם אל הברקזיט שפגע בתנאי המסחר של בריטניה מול מדינות אחרות באירופה ביניהן גרמניה וצרפת.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully